Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik ben lichtelijk in paniek. Mijn eieren zijn op. Ik kan toch moeilijk naar de buurvrouw gaan vragen om haar ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneEn dit maakt 5 op een rij opschepper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Het is denker die op zoek is naar een ei verrandering :DEn die van de spiegel vind ik ook héél mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: Max72Er zal wel zat over zijn dus bewaar wel wat voor jullie Klinkt goed Max.Heerlijk zeevissen. Wat dat betreft woon ik helemaal verkeerd. Dat is ook het eniste nadeel van het vertrek uit Scheveningen. maar verder zit ik hier goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Wie wil zijn ei kwijt? Het kan bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ja Fleur,Latten is (voor mij) fantastisch.Dat het mijn ex is kwam toevallig zo uit:D,Is wel lekker vertrouwd hoor,Mup,Denk, dat het een beetje een luierdag gaat worden vandaag.Op mijn gemakkie, naar huis van dochter lopen vanmiddag ofzo.Dat hebben ze net gekocht, en zijn dat nu aan het verbouwen.Bakkie koffie zo, stroopwafeltje erbij.Wasje in de machine.En, wat ga jij doen vandaag?Denker,Dan eet je toch wat anders dan eieren.Bij ons is de supermarkt open om 16.00,Maar ja, dan moet je wel erg lang wachten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerWie wil zijn ei kwijt? Het kan bij mij. Heb hem net nog zien lopen. Geklutst en wel. Dacht nog, hé wie zei er van de week nog dat ie z'n ei niet kwijt kon, en was de kluts kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Rapilos, ik heb nog wat blikken tonijn gevonden. Dat helpt me wel door de ergste trek heen hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hier draait de was ook al Rapi.De rest van de plannen hangt een beetje van het weer af. Ik wil er nog wel even uit, maar de zon is nu alweer weg. Jammer. En anders ga ik mischien wel even hier wat werk voor de baas doen. het loopt een beetje uit de hand zo met al die extra vrije dagen de laatste weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: DenkerWie wil zijn ei kwijt? Het kan bij mij. Heb hem net nog zien lopen. Geklutst en wel. Dacht nog, hé wie zei er van de week nog dat ie z'n ei niet kwijt kon, en was de kluts kwijt? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tonijn op de vroege ochtend Denker? Yuck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Bolletje, goeiemogge. Geklutst, gekookt, gerommeld, of rauw. Allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tuurlijk Mup, tijdens drinken kon ik geen hap naar binnen krijgen. Nu is alles altijd lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mupske hoe ver sta jij al?Ik wou er net achter gaan zoeken want je had het me wel al eens verteld op de dag dat ik het vroeg maar ik ben vergeten welke dag het was en dus wordt zoeken een hele tocht Ik wil slingers voor je gooien omdat je er nooit achter vraagt. Verlegenscheet..nu is het geen verrassingsslinger meer natuurlijk maar de luiheid heeft overwonnnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerTuurlijk Mup, tijdens drinken kon ik geen hap naar binnen krijgen. Nu is alles altijd lekker. Schijnt meer voor te komen. Wie was dat ook alweer die 's ochtends vroeg aan de boerenkool zat hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik weet zelf de datum niet Fleur. Ergens half april. 15 of 16.Ik loop zo'n 5 weken op jou achter geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dat is dus twee maanden Ik heb het knippen/plakken ontdekt Supergefeliciaardes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Gefeliciteerd Mup, das een prestatie. Gaat mij nu ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Denker,Tonijn fijn prakken,Fijn gesnipperd uitje erdoor,mayonaise en peper,Lekker prakken, misschien nog een beetje tomatenketjup.Op geroosterd brood.Lust ik ook wel op de vroege morgen hoor,(Heb trouwens allang gegeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 2 maanden niet gedronken Mup?Begrijp ik dat nou goed?En..bevalt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik heb een leuke buurvrouw, maar dat durf ik toch maar niet, word ze raar wakker haha. En Rapilos ik ga het een keer proberen. Klinkt goed die mix. Meestal eet ik het zo uit blik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dank je wel. :$Ik ben geen dagenteller en moet nog steeds bijna elke dag met mezelf afspreken: vandaag niet. In dat opzicht heb ik mezelf ook geen doel gesteld van 3 maanden niet of een half jaar niet. Maar wel leuk om nu te zien dat het inderdaad al bijna 2 maanden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hij zit al aan de tonijn Mijn eieren liggen koud te wezen in de koelkast. Maar vandaag deel ik niet..Allemmmmmmmmmmaaaaaaaaaaal van mij mij mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ja, dat bevalt wel goed Rapi. En soms is het ook moeilijk. Trekmomenten zijn er heus nog wel. Ik mis vaak het gevoel van ontspanning dus er zijn dagen dat ik nogal hyper ben en moeilijk tot rust kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Fleur ik heb er veel voor over. Desnoods kom ik langs te grasmaaien of auto wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden