Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Zon schijnt nog niet Sha, maar het is hier wel droog, denk dat het vannacht aardig heeft geregend hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Waar komt die verkering opeens vandaan? Die had je toch nog niet? Haha, begrijp me goed, ik gun het je van harte maar ik dacht dat jij single was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hier heeft het net wel een beetje geregend Von. Straat is amper nat geworden, maar het was regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mupke, sinds enige tijd ben ik verliefd geworden en tja...als het dan wederzijds is.....lag niet in de planning maar het overkwam me...niet gedacht dat ik ooit nog verliefd zou worden hahaNu eerst maar eens in de kleren schietenondanks dat ik al veel dingen heb gedaan heb ik dan toch pas echt het gevoel dat de dag begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Heb net buienradar even bekeken, en het ziet er naar uit dat we nog wel een paar buitjes gaan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou, wat heerlijk voor je Sha... Lekker genieten dan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Regen Mup?Of naweeen van Fleur haar wateroverlast die jouw kant op zijn gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Gelukkig slaapt Fleur nog Tegen de tijd dat ze het leest ben ik al weg.................hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireMupke, sinds enige tijd ben ik verliefd geworden en tja...als het dan wederzijds is..... lag niet in de planning maar het overkwam me... niet gedacht dat ik ooit nog verliefd zou worden haha Nu eerst maar eens in de kleren schieten ondanks dat ik al veel dingen heb gedaan heb ik dan toch pas echt het gevoel dat de dag begint. Oh, leuk voor je. Het klinkt natuurlijk wel nieuwsgierig van me om er zo naar te vragen, maar ik kon me niet herinneren dat je ooit eerder over een vriend geschreven had. Ik hoef verder zn naam en telefoonnummer niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik hoef verder zn naam en telefoonnummer niet hoor. Maar nieuwsgierig ben je wel he!Time to go.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Moggeh luie laatkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Moguh Max en Verandering..............de rest die gaat komen ook alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou Sha, heeeeeeeeeeel fijne dag dan dus voor je gewenst.. zonder vertragingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 En ook goeiemorgen Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Jullie ook allemaal een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @ Snoep, voor als je nog eens opstaat vandaag een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hier is het nog droog ssstttt. Heb net m'n was erin gegooid. als dat nu lekker droogt, ga ik m'n bed opmaken met de schone was.Ga verder vandaag met de binnenplanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ook goeiemorgen Verra en Sowhat. Het is hier op het ogenblijk aan het miezeren... Beter dan die gigadruppels van eergisteren... toen zijn er aardig wat bloemen aan flarden geregend.. Ik hoop toch op een zonnetje tussen de buien door vandaag hoor Kan me binnen prima vermaken, maar wilde ook nog wel even in de tuin zitten... al is het maar een uurtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 sha wat leuk.het is trouwens een tweeling geworden dus 2 beschuitjes met muisjes.ik hoop wel dat het droog blijft vandaag. nou de regenjas en plu maar meenemen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingdaarom heb ik dus geen hondje... Ach... zo erg is het nou ook weer niet om een ommetje met hondje in de regen te maken hoor. Zorgt er sowieso voor dat je ook met zulk weer een paar keer per dag een frisse neus haalt. En het nadeel van in slecht weer uitlaten weegt voor geen meter op tegen de enorme hoeveelheid liefde en gezelligheid die een hond met zich meebrengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik wel ga hem maar even uitlaten,nu het nog droog is....Straks naar een snuffel/rommelmarkt, vanmiddag visite,en eind van de middag vis bakken bij mijn broertje.Dag weer gevuld dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Morgen sporten Igor? Om het lijf weer wat in model te krijgen? Zijn het overigens meisje of jongens of een combi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Helemaal mee eens von:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 morgenvroeg weer yvonne. 8 uur?? anders redt ik het niet.fijne dag allemaal en hou het droog. binnen en buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden