Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Lenie, zit ik net een berichtje aan je te typen met: Niet doen hè, je kàn het!, gaat m'n telefoon. Nu ben je tv aan het kijken, ik hoop voor je dat dat je afleidt.

Wat mezelf betreft: ben nu weer 2 dagen zonder alcohol, na m'n kleine uitspatting van afgelopen woensdag. Ik merk dat ik, als ik na een stressvolle, frustrerende dag op het werk op de fiets naar huis zit, vooral denk aan de koffie die ik ga nemen en de bak chips daarbij. Wat dat betreft een vooruitgang, vroeger dronk ik op frustrerende dagen vaak wel iets. Bier, mijn drankje als ik alleen thuis ben.

Ben alleen ietwat gefrustreerd over dat m'n broer me niet eerder liet weten dat ze deze zondag niet naar onze moeder kunnen. Ik moest zelf weer 's erachteraan bellen, zo van "zelfde plaats, zelfde tijd als altijd?" Nee dus. Waarom laat 'ie dat niet ff eerder weten, denk ik dan (ja, ik had je gisteren willen mailen, zei 'ie.) Nou ja, het valt op zich mee met me. Want a.s. zondag is er hier een festival met veel wereldmuziek, wat ik altijd al 's mee wou maken. Denk dat ik even ga kijken bij de dingen die me interesseren.

Prettig weekend allemaal! Wiekent!! Eindelijk Wiekent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Janneke,
Welkom.
Bij wie is wie kan je je voorstellen. Een beetj je verhaal vertellen en wat je wil.
Mag ook hier hoor, maar als je het bij wie is wie doet (nieuwe discussie aanmaken) is het makkelijk terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik ga jullie welterusten wensen.
Morgen 9.00 op weg naar Italie,
Maar we overnachten eerst in Duitsland.
Dus rustig aan.
Jullie zien mij dus een weekje niet.
Maar kan best even gemist worden denk ik:).
Ga het deze vakantie uiteraard weer droog houden
Dus geen drank en geen regen ook, had ik zo gedacht.

Janneke,
Ook welkom trouwens.

Mensen houdt je taai, en tot volgende week.
Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...