Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ga ff kassie kijken...latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Lenie, zit ik net een berichtje aan je te typen met: Niet doen hè, je kàn het!, gaat m'n telefoon. Nu ben je tv aan het kijken, ik hoop voor je dat dat je afleidt.Wat mezelf betreft: ben nu weer 2 dagen zonder alcohol, na m'n kleine uitspatting van afgelopen woensdag. Ik merk dat ik, als ik na een stressvolle, frustrerende dag op het werk op de fiets naar huis zit, vooral denk aan de koffie die ik ga nemen en de bak chips daarbij. Wat dat betreft een vooruitgang, vroeger dronk ik op frustrerende dagen vaak wel iets. Bier, mijn drankje als ik alleen thuis ben. Ben alleen ietwat gefrustreerd over dat m'n broer me niet eerder liet weten dat ze deze zondag niet naar onze moeder kunnen. Ik moest zelf weer 's erachteraan bellen, zo van "zelfde plaats, zelfde tijd als altijd?" Nee dus. Waarom laat 'ie dat niet ff eerder weten, denk ik dan (ja, ik had je gisteren willen mailen, zei 'ie.) Nou ja, het valt op zich mee met me. Want a.s. zondag is er hier een festival met veel wereldmuziek, wat ik altijd al 's mee wou maken. Denk dat ik even ga kijken bij de dingen die me interesseren. Prettig weekend allemaal! Wiekent!! Eindelijk Wiekent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 zussie.....ik ben braaf!!!!ik kon het handelen....ben nu radio 2 aan het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ah, je bent er nog! (hier, op forum bedoel ik). Ik ben blij voor je dat je het kon handelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Pfff echt niets op tv.Hier staat mamma mia aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 En hier de computer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hier ook nog, gelukkig.Zit meteen de nieuwsberichten op nu.nl te bekijken en te pokeren, je moet wat he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: Max72Pfff echt niets op tv. Hier staat mamma mia aan..... hier dus radio 2....heerlijk muziek from the 80ties and 90ties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Gunn,Noorwegen. Supermooi. Drank is niet te betalen, dat scheelt. En je mag er overal je tent opzetten in de natuur. Net als Zweden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Als je me echt aan het drinken wilhebben Lenie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 hoihoi! ik ben nieuw hier!!geen idee hoe het allemaal werkt ook, dus even wennen. maar hoop wat aan jullie ideeen en adviezen te hebben. liefs en alvast fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 zeg?want?sorry niet gequote...is voor Max! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Dag Janneke,Welkom.Bij wie is wie kan je je voorstellen. Een beetj je verhaal vertellen en wat je wil.Mag ook hier hoor, maar als je het bij wie is wie doet (nieuwe discussie aanmaken) is het makkelijk terug te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hoi JannekeW! Welkom hier en ik hoop dat je hier veel steun gaat vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik ga weer even lekker lezen, wens jullie een fijne avond en vannacht lekker slapen. Zuzzzzzke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 oh sorry Janneke...heppie net gemist...ik zeg welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Niet echt mijn smaak Lenie;)Maar geniet ervan als ervan houd zou ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Evening all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Tjee veel te stil voor mij hier Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Nog even tv kijken en dan naar bed.Welterusten alvast en tot morgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 hey Fleur...ben er weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goede avond en wel te rusten Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Lieve mensen,Ik ga jullie welterusten wensen.Morgen 9.00 op weg naar Italie,Maar we overnachten eerst in Duitsland.Dus rustig aan.Jullie zien mij dus een weekje niet.Maar kan best even gemist worden denk ik:).Ga het deze vakantie uiteraard weer droog houdenDus geen drank en geen regen ook, had ik zo gedacht.Janneke,Ook welkom trouwens.Mensen houdt je taai, en tot volgende week.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 fijne vakantie Rappie!!!!ik ga ook te bed, 't is moi weest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden