Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Middag allen Even vooraf: bij aanmelding hier op het forum ben ik niemands hulpverlener geworden. Als dat voorwaarde was, had ik bedankt en was weggebleven.Ik ben hier voor af en toe wat afleiding, dingen te delen, meeleven kan ik ook. Maar ik ben niet voor hulpverlener in de wieg gelegd.En voor vandaag: echt brei-weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 sjonge...ben er een beetje stil van wat ik allemaal lees.ik ga maar even boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik ken die sokken niet Zus. Moest gelijk denken aan Suske en Wiske maar dat zal je wel niet bedoelen hé?Ja je houdt als het goed is nu zoveel geld over dat je jezelf lekker kan verwennen met leuke en mooie dingen.Ikzelf heb me vanochtend verwend met nieuwe haring. NIET TE PRUIMEN ZEG.Ik wist het, die vent verkoopt nooit lekkere haring. Smaakt weer naar traan. en ik kan het weten als Scheveninger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Lieve mensen, ik ga er nu vandoor, anders word ik helemaal gaar van het binnen zitten achter de computer. Het is hier (tijdelijk..?) droog, dus ik ga frisse lucht happen en supermarkt aandoen.Iedereen een goede, droge dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wat jammer Bol. De nieuwe haring is zo lekker. Smaakt naar traan? Hoe kan dat? Is ie dan niet goed schoongemaakt ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 @Bolletje (ben er toch nog eventjes), met Zuske sokken bedoel ik sokken die helemaal bij mijn smaak passen. Paars is één van m'n lievelingskleuren, roze was een tijd geleden een tic van me. Verder is het zwart met wit en het zijn lekker kunstzinnige, gekke strepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Fijne dag Zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerFijne dag Zus. Thanx! Jij ook, jullie allemaal ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bel de huisarts, Borretje. quote: Originally posted by: borretjeGoed. Ik blijf. Woman? Wat? Wat dan? Het is * zo, ik heb dat gedaan. En dan nu? Wat wilt u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ai Primula,dat is zeer heftig en verdrietig.Kan me zo goed voorstellen hoevreselijk je je moet hebben gevoeld.En wat was je vader nog jong.Tjee, ben er stil van.Een paar jaar geleden werd ik in de nacht mijn bed uit gebeld,mijn pa had een hartinfarct gekregen.Wat hebben mijn zus en ik toen ook in de stress gezeten.Mijn vader is donderdag 81 geworden,een hele leeftijd.Toch lijkt het mij vreselijk hem te moeten missen,het is echt mijn maatje, altijd al geweest.Ik ben zelf 54 maar echt een vaderskind,hoe oud je bent maakt vlgs mij niet zoveel uit.Mijn moeder is op 64 jarige leeftijd aloverleden, ook veel te vroeg.Het gaat nu best redelijk met hem.als de bloeduitslagen goed blijvenmag hij w.s maandag of dinsdag weernaar huis.Bedankt voor het vragen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik weet niet Mup. waar ie ze vandaan haalt maar het is troep. Notabene de broer van een vriendin van mij. (heeft er verder niets mee te maken hoor ahahahaha)maar ik denk dat hij het goedkoopste van het goedkoopste inkoop en dan voor duur verkoopt. Het is een handelaar dus die weten het wel. En ondanks dat ik rook, is mijn smaak toppie. Dat zei Jos ook altijd, jij proeft zelfs wat er aan smaak in wijn zit.En hier bij ons op het ridderplein, zit een hele goeie visboer, die verkoopt het hele jaar door prima spul, maar ja dan moet ik een eind fietsen. Zo'n 7 min.Toch de volgende keer maar daar naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik was ook gek met mn vader. Hij is 66 geworden. Wat mij enorm heeft geholpen is dat we samen zn uitvaart hebben besproken, en geluisterd hebben naar de uitvaart muziek. Een tip dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Nu lunchen en dan met de beestenbende op de bank voor een dutje. Altijd feest en erg fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Sterkte dames, ik weet er alles van. Mijn vader is na een ziekte van twee jaar op 64 jarige leeftijd overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Goed zo Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretje[Who the hell is speaking??[/BB says: Werd ik geroepen?????Haa die Bor, meisje toch. Het leven is als pijpkaneel,men lurkt eraanen ieder krijgt zijn deel.Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.Ik weet dat je radeloos bent, dat je niet weet wat je wilt/moet doen, gaat doen.We zitten allemaal in dat schuitje of hebben er in gezeten.Dit is een forum waar een ieder veel steun kan ontvangen en van grote waarde is en is geweest voor mij.Maar ik weet ook nog goed dat iemand een keer schreef dat ik mijn verslaving en aanverwante problemen niet oplos door achter mn pc te blijven zitten.Ik ga je niet vertellen wat je kun t doen, dat weet je best zelf.je voelt je zielig, hulpeloos, moedeloos, krachteloos en gewoon ontzettend rot.En voor zover ik me in je kan verplaatsten snap ik dat. Toch heb jij zelf de sleutel in handen. Jij bent de oplossing. Misschien niet vandaag maar het is wel zo.Als je weer bij je positieven bent ben je wellicht bereid daar over na te denken en actie te ondernemen.Take care Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Woman,dat hebben we al een tijd geleden besproken.Hoe naar dat ook is de tijd komt eens.En ik weet hoe dol jij ook op je vader was,ook een vaderskind.Als ik je lees denk ik daar vaak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bor Bor toch, eerst ik laatst met mijn slaap pillen en nu jij. Hoe vaak moeten we ons kop stoten voordat we leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Een voor jullie allemaal!Doei, hop, hop, taakjes doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Denker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bor, ga ff lekker slapen en hou op met je gejank. Net miege mar dwaan:present:Sizze is neat, dwaan is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hahaha mijn vader zei: Mensen zijn nog dommer dan ezels, want mensen stoten wel 100 x hun kop aan dezelfde steen.....hihihi quote: Originally posted by: DenkerBor Bor toch, eerst ik laatst met mijn slaap pillen en nu jij. Hoe vaak moeten we ons kop stoten voordat we leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bor,niet huilen, klagen maar DOEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Zo heb mn compueter opgeschoond en gedefragmenteerd? ofzo. Hij loopt als een tiet. Zo snel. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden