fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjequote;Make me! Make me?..make me? Ha..kill you.. Foei foei foei...zo agressiieeeeef... :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik ga me maar eens storten op die deur laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeI love it!! Makes me feel good.. Fleurie:heart: Hopelijk heb jij geen messen in huis :DHou je sterk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 zo even aan het eten beginnen..verzoekje van zoonlief...kan ie lekker optijd naar z'n vriendin toe.oke dan maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Had bijna de lat in zijn je weet wel wat geramd. lieslaarzen, zweepjes waar zijn jullie mee bezig????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 fleur als de deur 1,5 m te smal is kun je dan niet beter gewoon een nieuwe deur kopen??? anders moet je echt balken gebruiken om het gat op te vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 hoe bedoel je??? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Nou ik begrijp het heel goed Fleurie, das vrouwentaal moet je maar denken. Daar hebben die gasten nog nooit van gehoord hoor. Nee dan ligt het aan ons vrouwen.Maar tja ik denk dat je met houtlijm een heel eind komt, dan kun je het naderhand toch nog vast schroeven hoor maar zo blijft de lat in z'n geheel goed vast. Of is je deur al gelakt, dan blijft houtlijm niet plakken.Maar het gaat helemaal goed komen hoor, zeker weten, we laten ons niet kisten door een klusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: igorfleur als de deur 1,5 m te smal is kun je dan niet beter gewoon een nieuwe deur kopen??? anders moet je echt balken gebruiken om het gat op te vullen Hahahahahahahihihhihihihihihi. Vet gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Goeiemorgen, gaap ... Hondjes uit, kopje koffie en dan nog even wat doen. Leuk Fleur, zo'n deuren projectIk herken dat zo hihihi !!Mijn volgende project is ; schilder mn vochtige atelier. Dat wordt lachen. Vooral dat vochtige......Lekker eigenwijs blijven en doen zoals jij het wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 :$ een beetje borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ja ik heb lekker een paar uurtjes geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 JA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 hand in hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 gaan we samen een mooi boeketje bloeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Een nieuwe deur kopen?? Ben je gek???Heb al last van grrrrrrrr en er zit nog maar één vijs in maar natuurlijk niet zoals ik het wil. Dit is zoooooo'n goede leerschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Geen woorden maar daden..Ga nog eens tegen dat latje rammen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 WHOEHOE, eindelijk klaar. Best wel trots op mezelf. 4 zakken met achterstallige administratie geschoond, alle rekeningen betaald, belastingaangifte gedaan, onnodige abonementen opgezegd, alles geordend en in mappen gestopt! Schoon schip maken!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Fleur succes met je deur! Die man in de bouwmarkt snapt niet dat wij als zelfstandige vrouwen dat best kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Lang leve de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 niets je bent nu klaar met je administratie, dan kun je nu bij mij aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Pffft......... dat is niet niks, Niets. Pluim voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 nu wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; Ik heb gezegd dat Igor eerlijk is. Zij niet. Ik. En dat is ze Fleur. Eerlijk bekennen tegenover anderen, ander in vertrouwen nemen. Is eerlijk naar jezelf kijken. Dat moet jij toch weten.. Fleur.. Ik had het natuurlijk over jou . Je haalt het wel meer aan..dat eerlijk zijn ding..ik vind er niets aan. Het is niet omdat je eerlijk bent dat je een kus en een bank vooruit krijgt. Het is ook niet iets waar je je achter verschuilen hoort.Eerlijk zijn staat niet gelijk aan eerlijk naar jezelf kijken. Het heeft er in mijn ogen zelfs niets mee te maken. Hoe zou ik nu wat moeten weten? :D I'm blond Terug naar de deur..(leuk hé zulke projectjes woman ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden