Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Lenie

@Niets....zit het bij jou ook zo vreselijk vol met spinnewebben en vliegjes?

dol word ik er van..ik kan het wel 4x per week weg halen.

pfff ja bij mij ook, word er gek van. Vooral al die spinnenstrontjes op mijn kozijnen etc. De tuin van de onderburen is een ravage dus daar komen veel spinnen vandaan. Gif mag niet meer toch om ze weg te houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag :)

Probeerde de hele draad door te lezen maar twee pagina's verder ben ik toch al vergeten wat er op de eerste stond :huh:

Mijn spin is afgericht :D

Verder...Tja...aha...oolaaa...uhu..damn..ben je gek..wie deed wat nu alweer...ahzo...balen...leuk...dacht het niet...huh?...whatever...ok.

Mijn reactie op 13 pagina's ongeveer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

middag
:)

Tja...aha...oolaaa...uhu..damn..ben je gek..wie deed wat nu alweer...ahzo...balen...leuk...dacht het niet...huh?...whatever...ok.

Die reactie bewaar ik van je Fleur :D Da's een goeie voor drukke dagen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Tatum

quote:

Originally posted by:
fleurtje

middag

Tja...aha...oolaaa...uhu..damn..ben je gek..wie deed wat nu alweer...ahzo...balen...leuk...dacht het niet...huh?...whatever...ok.

Die reactie bewaar ik van je Fleur
:D
Da's een goeie voor drukke dagen
;)

:D :D :D :D
Grappig!! Maar zo zit je natuurlijk altijd goed met je antwoorden ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je waar ik vandaag redelijk lastig om ben?

Fleur gaat naar de winkel om een latje te kopen. De deur is te smal voor de opening en Fleurtje gaat dat eens fixen. Kom ik aan de onthaalbalie want had een vraagje. Leg uit wat ik nodig heb..
Maar mevrouwtje..wat jij van plan bent om te doen is helemaal fout hoor. 'oh ja?'. Natuurlijk, op die manier ben je maar aan het rommelen en dat is niet goed. Ok, hoe moet het dan..leg ik effe uit hoe ik het probleem oplossen wil.
Tja mevrouwtje dat is niet zo gemakkelijk uitgelegd maar je doet maar hoe je het zelf ziet hoor. Ik zeg alleen maar dat dat knoeien is. Zo gaat dat gewoon niet.
Had bijna de lat in zijn je weet wel wat geramd.
Maar dat had niet constructief geweest :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
Tatum

quote:

Originally posted by:
fleurtje

middag

Die reactie bewaar ik van je Fleur
Da's een goeie voor drukke dagen
;)

Grappig!! Maar zo zit je natuurlijk altijd goed met je antwoorden
;)

Je hebt me door :o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Owh bor?

Was te verwachten. Maar ik heb al eens omschreven hoe je uit de hoek komt voor je knappen gaat. Het is gemakkelijker als je het ook daadwerkelijk zeggen zou voor je actie neemt. Was dat niet de raad die jij sommigen meegeeft? Volg hem

Sssst..
;)

Oftewel:Shut up Fleur!

Make me! :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

goedemiddag allemaal. ik heb niet teruggelezen van de week. heb ik nog wat nieuws gemist??

Agent Igor mensen GEEF ACHT.En op de plaats RUST. :P

We zijn een beetje melig Igor, maar het is wel gezellig hiero. Dus geniet mee zou ik zeggen.
Borrie krijgt met het zweepje. Ik trek m'n rode lieslaarzen aan, dus ewe gan er voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie hoeveel te smal is die deur dan? Je kan het wel doen hoor maar dan moet je eigenlijk aan beide kanten een latje maken. En deze moet je met houtlijm verlijmen anders laat het toch een keer los. Weet je wat duveltjes zijn? Nee geen bier maar dat zijn kleine ronde stukjes hout. als je dan een gaatje in het latje en in de deur boort, tegelijk dan doe je daar ook wat houtlijm in en dan dat duveltje dan zit het zo vast als............ jawel een deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het is..
Alcohol is in de meeste gevallen en voor de meesten van ons zelfs het grote probleem niet. Maar dat is al gezegd. Niets nieuw dus. Alcohol verdoezelt al die nare dingen in onze kern.
Ik zie een heel mooie vrouw in jou borretje. Maar eentje dat verborgen zit tussen een hoop afval. Zo voel ik het..Die afval moet je zien te dumpen ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Fleurie hoeveel te smal is die deur dan? Je kan het wel doen hoor maar dan moet je eigenlijk aan beide kanten een latje maken. En deze moet je met houtlijm verlijmen anders laat het toch een keer los. Weet je wat duveltjes zijn? Nee geen bier maar dat zijn kleine ronde stukjes hout. als je dan een gaatje in het latje en in de deur boort, tegelijk dan doe je dar ook wat houtlijm in en dan dat duveltje dan zit het zo vast als een deur.

De deur is 1,5 te smal. Had het kunnen weten maar vriend van me wou weer haastig zijn (zijn schuld dus). Dus latje moet dat compenseren. Maat van me wou heel de kader gaan verplaatsen maar daar heb ik dus echt geen zin in! Dus latje komt er tegen en aan de andere zijde verplaats ik gewoon één stuk van de kader zodat je het niet ziet. Langs de binnekant ga je het dan wel zien maar dat kan me niet zo schelen.
Het latje gaat met schroeven in de kader anders zit ie niet stevig genoeg denk ik. De deur komt er namelijk aan vast. Daar keek diene vent ook weer scheef van. Zo'n latje houdt de deur niet hoor mevrouwtje..Tjeeses!!! De deur zit anders ook maar vast aan de kader van de deur hé wat bestaat uit een latje hout. Ik krijg dat ding er wel aan. Moet!
Maar is een beetje moelijk uitleggen zo.
Gaat me wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...