Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeNou ik zat te spelen met z'n zak toen ik bij hem op schoot zat. Hij heeft altijd een rooie gokkerd. Hij stinkt ook gruwelijk uit z'n totum. Nee mij maakt hij niets wijs. Ik moet die vent niet, nooit gedaan. :D:D:D:D:D:Zo lees je het natuurlijk heel anders.............:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeVolgens mij kan bol een man verslinden. Ja ja..hevige meid die bol Ja mannen krijgen bij mij altijd erg veel last van het Oedipuscomlex. Ik heb een heel therpapeutische invloed op hun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtje quote: Originally posted by: bolletjeNou ik zat te spelen met z'n zak Verder vind ik er helemaal niets aan, aan heel die kerstman niet. Hij heeft altijd een rooie gokkerd. Hééééééél gek maar dit was het enigste dat ik las...I need some loving :$ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: fleurtjeVolgens mij kan bol een man verslinden. Ja ja..hevige meid die bol Ja mannen krijgen bij mij altijd erg veel last van het Oedipuscomlex. Ik heb een heel therpapeutische invloed op hun. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Shahirequote: Originally posted by: fleurtje quote: Originally posted by: bolletjeNou ik zat te spelen met z'n zak Verder vind ik er helemaal niets aan, aan heel die kerstman niet. Hij heeft altijd een rooie gokkerd. Hééééééél gek maar dit was het enigste dat ik las...I need some loving :$ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Dirty minds think the same Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik klink als nen B-film met al die engelse quotes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Blij dat de dagdraad met een beetje humor beginthad gisteren wel moeite met het lezen van een aantal dingenmerk ik dat ik me toch wel dingen erg aantrekmaar......vandaag nieuwe rondes zullen we maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk klink als nen B-film met al die engelse quotes :D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik ga even een telefoonte plegentot laters, uiteraard eerst even een kopje koffie erbij pakken en een pafske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk las je gisteren nog ff Igor. Ik heb het ook gezien. Volgens zegt Igor daar gewoon dat ze niet gedronken heeft. Moggeh allemaal. Druildag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Was ik me ook aan het bedenken Mups. Misschien had ik het daarvoor helemaal verkeerd gelezen. Ik weet het ook niet meer. Vind het alleen vervelend dat ik haar een vervelend gevoel heb gegeven. Was niet de bedoeling. Ik raak niet graag mensen die ik graag zie. Ik sta straks 7 uur buiten in een stom tentje. Dikke trui aan dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ga je kamperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Iets wat ik normaal niet doe maar ik haal mijn postings van gisteren deels weg rond dat onderwerp. Voelt niet lekker meer als ik mijn voet in iets heb gezet dat niet juist zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeGa je kamperen? Toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWas ik me ook aan het bedenken Mups. Misschien had ik het daarvoor helemaal verkeerd gelezen. Ik weet het ook niet meer. Vind het alleen vervelend dat ik haar een vervelend gevoel heb gegeven. Was niet de bedoeling. Ik raak niet graag mensen die ik graag zie. Bor heeft gezegd dat Igor gedronken had. Igor heeft dat nergens gezegd. Wrs. omdat het niet zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ok dat weghalen was ook belachelijk..het staat er toch op andere quotes..Nu is het helemaal een soep. Soep met balletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Lieve Fleurie, als je uit bezorgdheid, dingen post, kan het toch nooit verkeerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik ben heel blij dat ik vandaag niet in een tentje hoef. Bovendien: hier binnen genoeg te doen. Ik zit erover te denken of ik de cv nog aanzet. Kouuuuud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik ken Igor lang genoeg om te wetendat ze dan haar onderschrift zal aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireBlij dat de dagdraad met een beetje humor begint had gisteren wel moeite met het lezen van een aantal dingen merk ik dat ik me toch wel dingen erg aantrek maar......vandaag nieuwe rondes zullen we maar zeggen Hier hetzelfde Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeWas ik me ook aan het bedenken Mups. Misschien had ik het daarvoor helemaal verkeerd gelezen. Ik weet het ook niet meer. Vind het alleen vervelend dat ik haar een vervelend gevoel heb gegeven. Was niet de bedoeling. Ik raak niet graag mensen die ik graag zie. Bor heeft gezegd dat Igor gedronken had. Igor heeft dat nergens gezegd. Wrs. omdat het niet zo is. Bor vroeg of Igor gedronken had eerder en Igor zei ja. Ik ging er vanuit dat ze dan gedronken had na haar laatste stop. Maar misschien zat ik daar fout en had ze het over het drinken net voor haar stop.Denk dat het dat is.Nogmaals sorry Igor .Misschien las ik je helemaal fout. Kan ook niet terugnemen wat ik geschreven heb natuurlijk. Maar over dat eerlijk zijn...daar wou ik iets anders mee aanhalen..Woorden zijn soms grrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBor vroeg of Igor gedronken had eerder en Igor zei ja. Nee, dat vroeg ze niet. Ze vroeg of Igor ondeugend was geweest. Igors gevoel voor humor kennende kan dat van alles betekenen. Dat Bor daarop invult dat Igor gedronken heeft is haar invulling. Igor heeft dat nergens gezegd.Ik dram er een beetje op door omdat het me stoort, merk ik. Morgen suggereert iemand dat ik gedronken heb en gelooft het halve forum dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaIk ken Igor lang genoeg om te weten dat ze dan haar onderschrift zal aanpassen. Op die manier komt het terug op het al dan niet eerlijk zijn.Ik had Igor nooit moeten aanhalen bij mijn reactie op borretje en de kwestie eerlijk zijn. Uiteindelijk had zij daar maar indirect iets mee te maken. Wat ik gisteren wou duidelijk maken valt een beetje in het water door net dit te doen en waarschijnlijk ook een slecht uitdrukken van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hm Mup.... dat misschien niet direkt, maar wat andere ondeugende dingen betreft??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaquote: Originally posted by: Shahirehad gisteren wel moeite met het lezen van een aantal dingenmerk ik dat ik me toch wel dingen erg aantreHier hetzelfde Sha.Als ik merk dat ik me teveel aantrek van wat er op het forum geschreven wordt, log ik een tijdje uit, of ga me er niet mee bemoeien, want als ik dat doe, voel ik me deelgenoot, en dat wil ik niet.Soms merk ik dat ik op die momenten gevoelsmatig heel duidelijk afstand neem. Ik weet niet precies hoe ik dat gevoel moet omschrijven. Een beetje als een keuze die ik dan maak bij mezelf. Dit is niet mijn pakkie an, hier neem ik afstand van. Ik voel dan gelijk dat de betrokkenheid die ik dan heb, minder wordt, ik wordt dan wat afstandelijker of zoiets. Dat heb ik hier moeten leren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden