Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Gunn: 100 feet. Was gisteren op RTL5. Ik hou best wel van horror (wie me ziet gelooft dit op het eerste gezicht meestal niet; "wat? Hou jij van Hórror??). Eigenlijk vooral als het met geesten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zuske, je mag met recht trots zijn op jezelf :present: Goed van je in zo'n korte periode!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je wel, Shahire! Vandaag is het me gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fleurtje op de bank hangen............wat lig je nu te lezen, boekje wat die man moest terug leggen van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zuske, de volgende keer gaat het je ook lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik hoop het... Als ik het écht wil, gaat het me lukken. Maar als er zich een situatie voordoet die té moeilijk is om vol te houden, weet ik het niet....Daarom denk ik dat mijn alcoholplan zoiets gaat worden: niet meer drinken, alleen in geval van UITERSTE nood (feestje waar je niet wegkunt en compleet genegeerd word ofzo) maximaal 3. En dan nog in eerste instantie zonder proberen. Maar de eerste tijd wil ik 's weten hoe het is om weken clean te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ben even nieuws kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zuske, ik ga ervan uit dat je zelf zult weten wat wijsheid is in deze.Bij mij zijn de moeilijke situaties JUIST de verkeerde oplossing om alcohol te drinkenmaar jij bent natuurlijk niet mijen als iemand je compleet negeert....zegt het bij mij uiteindelijk iets van diegenehet mooiste zou zijn als je die reactie zelf kunt negerenzelf trots en fier daarboven staan meestal baalt diegene dan nog meer dan jij deed op dat moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Heb niet gezien hoe ie reageerde zuske . Ik floep er wel regelmatig van die dingen uit..Denk niet dat ie het vervelend vond Dan wel met de playgirl hé sha. Heb dat ooit eens in mijn jeugdjaren gekocht. Wou wel eens zien wat voor vleeswaar er in stond. Vriendin wou de posters hebben . Dat vond ik er nu wat over..Wie wil er nu ne poster van nen blote vent boven zijn bed? In uiterste nood mag je net niet drinken zuske. Op die momenten valt het juist het moeilijkste te controleren. Een aantal weken clean staan is een heel goede basis vind ik.*woordje teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goede avond allemaal,whoaw, je bent echt goed bezig he zusje!Alleen snap ik niet goed wat je bedoelt met "nood"?Dat je het dan bijna als een "verplichting" ziet om toch te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuske@Gunn: 100 feet. Was gisteren op RTL5. Ik hou best wel van horror (wie me ziet gelooft dit op het eerste gezicht meestal niet; "wat? Hou jij van Hórror??). Eigenlijk vooral als het met geesten is. goeie film...heb gekeken gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Films over/met geesten...brrrrrr...ben nen bangerik En toch hou ik er ook een beetje van, als ik een kussen in de buurt heb tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Er is dus echt genen bal op de tv vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Vlaamsmeisje, met nood bedoel ik dat ik het écht zelf niet trek zonder alcohol. Als ik me té rot voel in een situatie.Maar misschien hebben jullie gelijk dat ik op moeilijke momenten júist niet moet drinken.. Gelukkig heb ik niet veel feestjes waar ik heen hoef. @Lenie: Há! Nog een vrouw die van horror houdt? Leuk!Ik zat wel al af en toe stukjes te kijken toen ik 'm opnam en het leek me een goede film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeFilms over/met geesten...brrrrrr...ben nen bangerik En toch hou ik er ook een beetje van, als ik een kussen in de buurt heb tenminste Na zo'n film lig ik heerlijk in m'n warme, veilige bedje en bedenk me dan dat het echte leven eigenlijk zo eng nog niet is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeNog maar eens een droogmelding vanaf deze zijde:D Hoest hier?? Niet gelezen nog en als jullie me eventjes snel vertellen dat alles oke is, hoef ik dat ook niet allemaal te lezen...Beetje lui vandaag.. Droegen haring hé? Goe bezig bloemmeke :lops;Vast wel ok zekers..ben net zo lui dus ook ni teruggelezen buiten de laatste pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goed van je, Borretje! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuskequote: Originally posted by: fleurtjeFilms over/met geesten...brrrrrr...ben nen bangerik En toch hou ik er ook een beetje van, als ik een kussen in de buurt heb tenminste Na zo'n film lig ik heerlijk in m'n warme, veilige bedje en bedenk me dan dat het echte leven eigenlijk zo eng nog niet is.. Tot dat je al die rare en krakende geluiden hoort . Dochter praat veel in haar slaap als ze een drukke dag heeft gehad. Als ze wat kleiner was zat ze soms plots recht in bed.Zo ne keer naar ne film met geesten gekeken. Zij was al in slaap gevallen op de zetel voor het beginnen van. Naar bed gedragen en toen ging ze rechtzitten, keek vlak langs me met een lach op haar gezicht en begon te wuiven. Mijn haren stonden zo recht als recht kan staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fleur.... Whoooooo!! Dat zou ik ook eng vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Yep, Bor, elke dag is er één. Toch? Maar hoe is het na gisteren..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Paranormal Activity wel 'ns gezien? Die had ook zo z'n aak'lige momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Was maar eenmalig hoor zuske . Nen andere keer zat ze eens plots recht en begon ze onder het kussen naar lipstick te zoeken. Ze had zelfs nog gene lipstick . Nen andere keer zat ze recht en zei 'god is hier, god is daar, god is overal'. Ze heeft lange tijd mee in mijn bed geslapen toen ze wat jonger was vandaar dak het weet.Of zo is ne keer naar The ring gekeken. Ken je diene? Daar waar ze je bellen (telefoon) en je dan weet dat je na zeven dagen of op de zevende dag sterft. Fleur in volle spanning naar de film aan het kijken en gaat plots mijnen telefoon. Dacht dat ik op het dak zat van het verschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Gunn: nee, die heb ik nog nooit gezien. Wel: "the sixth sense", "The others". Om er maar even twee te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Foei, 't is al bijna 20:00 en 'k heb sinds vanmiddag niet meer iets g'geten. Te laat voor uitg'breid kokkerellen. Een boterham dan maar...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Toast met kaas..Njammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden