Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoop het... Als ik het écht wil, gaat het me lukken. Maar als er zich een situatie voordoet die té moeilijk is om vol te houden, weet ik het niet....

Daarom denk ik dat mijn alcoholplan zoiets gaat worden: niet meer drinken, alleen in geval van UITERSTE nood (feestje waar je niet wegkunt en compleet genegeerd word ofzo) maximaal 3. En dan nog in eerste instantie zonder proberen. Maar de eerste tijd wil ik 's weten hoe het is om weken clean te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuske, ik ga ervan uit dat je zelf zult weten wat wijsheid is in deze.
Bij mij zijn de moeilijke situaties JUIST de verkeerde oplossing om alcohol te drinken
maar jij bent natuurlijk niet mij
en als iemand je compleet negeert....zegt het bij mij uiteindelijk iets van diegene
het mooiste zou zijn als je die reactie zelf kunt negeren
zelf trots en fier daarboven staan
meestal baalt diegene dan nog meer dan jij deed op dat moment :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet gezien hoe ie reageerde zuske :D. Ik floep er wel regelmatig van die dingen uit..Denk niet dat ie het vervelend vond ;)

Dan wel met de playgirl hé sha. Heb dat ooit eens in mijn jeugdjaren gekocht. Wou wel eens zien wat voor vleeswaar er in stond. Vriendin wou de posters hebben :huh:. Dat vond ik er nu wat over..Wie wil er nu ne poster van nen blote vent boven zijn bed?

In uiterste nood mag je net niet drinken zuske. Op die momenten valt het juist het moeilijkste te controleren. Een aantal weken clean staan is een heel goede basis vind ik.

*woordje teveel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Zuske

@Gunn: 100 feet. Was gisteren op RTL5. Ik hou best wel van horror (wie me ziet gelooft dit op het eerste gezicht meestal niet; "wat? Hou jij van Hórror??). Eigenlijk vooral als het met geesten is.

goeie film...heb gekeken gister

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vlaamsmeisje, met nood bedoel ik dat ik het écht zelf niet trek zonder alcohol. Als ik me té rot voel in een situatie.

Maar misschien hebben jullie gelijk dat ik op moeilijke momenten júist niet moet drinken.. Gelukkig heb ik niet veel feestjes waar ik heen hoef.

@Lenie: Há! Nog een vrouw die van horror houdt? Leuk!
Ik zat wel al af en toe stukjes te kijken toen ik 'm opnam en het leek me een goede film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Films over/met geesten...brrrrrr...ben nen bangerik
:)

En toch hou ik er ook een beetje van, als ik een kussen in de buurt heb tenminste

Na zo'n film lig ik heerlijk in m'n warme, veilige bedje en bedenk me dan dat het echte leven eigenlijk zo eng nog niet is.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Nog maar eens een droogmelding vanaf deze zijde:D

Hoest hier??

Niet gelezen nog en als jullie me eventjes snel vertellen dat alles oke is, hoef ik dat ook niet allemaal te lezen...Beetje lui vandaag..

Droegen haring hé? Goe bezig bloemmeke :lops;
Vast wel ok zekers..ben net zo lui dus ook ni teruggelezen buiten de laatste pagina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Zuske

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Films over/met geesten...brrrrrr...ben nen bangerik
:)

En toch hou ik er ook een beetje van, als ik een kussen in de buurt heb tenminste

Na zo'n film lig ik heerlijk in m'n warme, veilige bedje en bedenk me dan dat het echte leven eigenlijk zo eng nog niet is..
;)

Tot dat je al die rare en krakende geluiden hoort :angry:. Dochter praat veel in haar slaap als ze een drukke dag heeft gehad. Als ze wat kleiner was zat ze soms plots recht in bed.
Zo ne keer naar ne film met geesten gekeken. Zij was al in slaap gevallen op de zetel voor het beginnen van. Naar bed gedragen en toen ging ze rechtzitten, keek vlak langs me met een lach op haar gezicht en begon te wuiven. Mijn haren stonden zo recht als recht kan staan :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was maar eenmalig hoor zuske :D. Nen andere keer zat ze eens plots recht en begon ze onder het kussen naar lipstick te zoeken. Ze had zelfs nog gene lipstick :huh:. Nen andere keer zat ze recht en zei 'god is hier, god is daar, god is overal'. Ze heeft lange tijd mee in mijn bed geslapen toen ze wat jonger was vandaar dak het weet.

Of zo is ne keer naar The ring gekeken. Ken je diene? Daar waar ze je bellen (telefoon) en je dan weet dat je na zeven dagen of op de zevende dag sterft. Fleur in volle spanning naar de film aan het kijken en gaat plots mijnen telefoon. Dacht dat ik op het dak zat van het verschieten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...