Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni

Max72

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
bolletje

Nou ik zat te spelen met z'n zak toen ik bij hem op schoot zat.

Hij heeft altijd een rooie gokkerd. Hij stinkt ook gruwelijk uit z'n totum. Nee mij maakt hij niets wijs. Ik moet die vent niet, nooit gedaan.
:angry::huh:

:D:D:D:D:D:D:Zo lees je het natuurlijk heel anders.............:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
bolletje

Nou ik zat te spelen met z'n zak

Verder vind ik er helemaal niets aan, aan heel die kerstman niet. Hij heeft altijd een rooie gokkerd.

Hééééééél gek maar dit was het enigste dat ik las...I need some loving :$

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Volgens mij kan bol een man verslinden. Ja ja..hevige meid die bol

Ja mannen krijgen bij mij altijd erg veel last van het Oedipuscomlex. Ik heb een heel therpapeutische invloed op hun.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Shahire

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
bolletje

Nou ik zat te spelen met z'n zak

Verder vind ik er helemaal niets aan, aan heel die kerstman niet. Hij heeft altijd een rooie gokkerd.

Hééééééél gek maar dit was het enigste dat ik las...I need some loving :$

:D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dirty minds think the same :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik me ook aan het bedenken Mups. Misschien had ik het daarvoor helemaal verkeerd gelezen. Ik weet het ook niet meer. Vind het alleen vervelend dat ik haar een vervelend gevoel heb gegeven. Was niet de bedoeling. Ik raak niet graag mensen die ik graag zie.

Ik sta straks 7 uur buiten in een stom tentje. Dikke trui aan dan maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Was ik me ook aan het bedenken Mups. Misschien had ik het daarvoor helemaal verkeerd gelezen. Ik weet het ook niet meer. Vind het alleen vervelend dat ik haar een vervelend gevoel heb gegeven. Was niet de bedoeling. Ik raak niet graag mensen die ik graag zie.

Bor heeft gezegd dat Igor gedronken had. Igor heeft dat nergens gezegd. Wrs. omdat het niet zo is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Shahire

Blij dat de dagdraad met een beetje humor begint

had gisteren wel moeite met het lezen van een aantal dingen

merk ik dat ik me toch wel dingen erg aantrek

maar......vandaag nieuwe rondes zullen we maar zeggen

Hier hetzelfde Sha.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Bor heeft gezegd dat Igor gedronken had. Igor heeft dat nergens gezegd. Wrs. omdat het niet zo is.
:)

Bor vroeg of Igor gedronken had eerder en Igor zei ja. Ik ging er vanuit dat ze dan gedronken had na haar laatste stop. Maar misschien zat ik daar fout en had ze het over het drinken net voor haar stop.
Denk dat het dat is.
Nogmaals sorry Igor :sun:.
Misschien las ik je helemaal fout. Kan ook niet terugnemen wat ik geschreven heb natuurlijk. Maar over dat eerlijk zijn...daar wou ik iets anders mee aanhalen..
Woorden zijn soms grrrrrrrrrrr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Bor vroeg of Igor gedronken had eerder en Igor zei ja.

Nee, dat vroeg ze niet. Ze vroeg of Igor ondeugend was geweest. Igors gevoel voor humor kennende kan dat van alles betekenen. Dat Bor daarop invult dat Igor gedronken heeft is haar invulling. Igor heeft dat nergens gezegd.

Ik dram er een beetje op door omdat het me stoort, merk ik. Morgen suggereert iemand dat ik gedronken heb en gelooft het halve forum dat. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

Ik ken Igor lang genoeg om te weten

dat ze dan haar onderschrift zal aanpassen.

Op die manier komt het terug op het al dan niet eerlijk zijn.
Ik had Igor nooit moeten aanhalen bij mijn reactie op borretje en de kwestie eerlijk zijn. Uiteindelijk had zij daar maar indirect iets mee te maken.
Wat ik gisteren wou duidelijk maken valt een beetje in het water door net dit te doen en waarschijnlijk ook een slecht uitdrukken van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: albertina
quote:

Originally posted by: Shahire
had gisteren wel moeite met het lezen van een aantal dingen
merk ik dat ik me toch wel dingen erg aantre
Hier hetzelfde Sha.

Als ik merk dat ik me teveel aantrek van wat er op het forum geschreven wordt, log ik een tijdje uit, of ga me er niet mee bemoeien, want als ik dat doe, voel ik me deelgenoot, en dat wil ik niet.
Soms merk ik dat ik op die momenten gevoelsmatig heel duidelijk afstand neem. Ik weet niet precies hoe ik dat gevoel moet omschrijven. Een beetje als een keuze die ik dan maak bij mezelf. Dit is niet mijn pakkie an, hier neem ik afstand van. Ik voel dan gelijk dat de betrokkenheid die ik dan heb, minder wordt, ik wordt dan wat afstandelijker of zoiets. Dat heb ik hier moeten leren hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...