Max72 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Het waait hier behoorlijk maar iig droog,zeker tot 08:00 uur volgens buienradar.Ga straks eerst een uurtje met de hondrichting de duinen, ff uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goeiemorgen Max.. Hier is het een minuut of vijf geleden al begonnen met hozen... en waaaaaaaaaaaaien. Eerst maar eens even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ben vroeg wakker de laatste dagen,denk, mede door het minderen van medicatie.Maar wel fit!!Heb de laatste tijd ook nu echt het gevoeleen soort innerlijke rust over me te krijgen.Natuurlijk zijn de momenten van "de trek"er nog wel, maar weet daar nu heel andersmee om te gaan.Kan het nu verstandelijk aanpakken, i.p.v.in een opwelling toch te gaan drinken.Of gewoon omdat mijn lichaam er naar schreeuwde en ik er gewoon ook lichamelijk afhankelijk van was.Dat is nu niet meer, heerlijk gevoel is dat:)Volgende week (morgen) weer beginnen met zwemmenen (hard)lopen.Voel me gewoon een heel ander mens.Zo dat is eruit, wat zware kost mss op de vroege morgenmaar jullie liggen toch allemaal nog te slapendus maakt niets uit:)Ga er zo vandoor, wil om 07:00 in de duinen zijn, nog even genietenvan de rust, (ook innerlijk) heerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Mogge Von.Ik heb je bakkie al op, was lekker:)Zag dat het in NH aardig regent.Gaat ruim over ons heen gelukkig.Ben er vandoor, zie je/jullie later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zo, ff alle spelfouten aangepast en nuecht weg (als ik de hond van de bankkan krijgen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nou, je loopt inmiddels in de duinen dus... Heerlijk ... geniet er van hoor. En ik hoop dat je het droog houdt.. Aan de andere kant: een buitje op de kop is ook niet altijd even erg... thuis lekker droge kleren aantrekken... en iets warms erbij. Wat heerlijk dat het zo goed met je gaat, rust in de kop is hartstikke belangrijk. En sporten weer oppakken.... petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 goede morgen yvonne, ga je zo mee sporten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hhi, we lopen elkaar ook telkens mis he? Nee dus, heb een loge Igor, dus gaat niet lukken... Ook goeiemorgen trouwens Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgenigor en von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ha die vroege vogels:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ook goeiemorgen Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wat heb ik geslapen,lag gisteravond om 19.00 in beden wordt nu net pas wakker.Gewoon het:clock:rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hoi Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ha Tinus,nou ik niet dus, dochter 2.20 thuisom 3 uur nog ff bij mij op de kameren om 6 uur er weer uit.Zie ik net dat er blikseminslag was bij NSen dat de trein Utrecht-Eindhoven deels per busgaat om werkzaamheden en dat we via Rotterdammoeten reizen. Maar Rotterdam ligt er ook uit enwordt dus omgeleid. lekkere start van de dag zeg.Gisteren werd de reis nog probleemlos aangegeven.NS op zijn bes:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Janus,moet je echt wegof is het iets wat je kan uistellen?Het lijkt wel mijl op zeven zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik zie dat onze timmervrouw ook online is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dan heb je het hartstikke nodig gehad Tina... Hoe ist overigens met je vader nu?? Goeie morgen Jane.. das mooi pet dat er zulke vertraging is. Maar aan de andere kant... ns kan er toch ook niks aan doen dat de bliksem inslaat moet je maar denken.. Maar moet je met de trein dan?? Misschien lekker gewoon thuisblijven met een lekker boek op de bank?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hihi, ik zie het ook ... Goeiemorgen kippebil.... lekker geslapen na het gevecht met de deur?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Als het goed is ken ik hemvanmiddag ophalen.Tegenwoordig word je ook op zondag ontslagen.Ik hoop het van harte, dan neem ik hem mee naar huis, ga lekker koken en dan breng ik hem weernaar zijn eigen stek.Mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Morgen allemaal Ik kan binnen twee uurtjes werken gaan . Nu ja dubbel betaald is ook goed natuurlijk Ik las je gisteren nog ff Igor. Je haalde een stukje van me uit een hele tekst. Zo geeft het een ander zicht natuurlijk. Borretje had het over eerlijk zijn tegenover anderen en eerlijk zijn naar jezelf. Het was een deel om die vergelijking te ontkrachten.Ik zeg niet dat je geen eerlijk iemand bent maar anderzijds heb je ook weer niets gezegd op het forum. NIet dat dat van mij hoeft. Ik zou het zelfs niet willen vergelijken met al dan niet eerlijk zijn. Dat was niet mijn stelling maar die van borretje. Maar ik kan me voorstellen dat ik je een vervelend gevoel heb gegeven door dit eerder op die manier te stellen.Was niet de bedoeling..sorry *er klopt iets niet aan mijnen uitleg..soit..het is maar vanuit welke hoek dan je het beschrijft. Je was eerlijk. Punt uit. Andere lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Timmervrouw :D. That's me Ze kraakt wel ongelofelijk die deur. Zal ik er maar bijnemen zekers? Geeft ineens een oud effect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dat zou heerlijk zijn Tina, ik zal duimen voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fleur,dat kraken herinnert je aan je gezwoeg.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hihi.... Gewoon laten kraken Fleur.. als het de scharnieren zijn misschien even een beetje smeren... en anders... inderdaad nostalgisch geluid. Je hebt het toch maar maar mooi voor elkaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden