Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2011


tasseke

Aanbevolen berichten

Nou.... van een lije dakkie
das t nou ook weer niet helemaal hoor.
Ik geloof trouwens mensen niet eens als ze zegge dat t leven
van een lije dakkie gaat...
Maar het gaat wel goed hoor, gestaag vind ik altijd
een mooi woord.
Alles onder controle, zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verra door iedere keer op zo'n manier met de alc. om te gaan word je sterker. Je krijgt zo'n kick van het jezelf overwinnen en dat geeft een zalig gevoel. Zeker kun je trots zijn op jezelf. Hoe meer je oefent hoe meer zelfwaardering je krijgt. Voor jou een grote bos :present::present::present::present::present::present::present:

Lieve kanjers, de Bol gaat ook stoppen. Wil er een beetje vroeg in liggen want morgen ga ik aan de kamer beginnen. bovendien ben ik wat melig.
Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag vijf stelt maar zoveel voor als je er zelf van maakt. Gaat een makkie voor je zijn verra. Wat is nu een dag vijf als je er al vier droog staat? De trek zal nog wel een paar keer serieus inslaan.
Het doet veel als je dat eerste moment weet te weerstaan. Het wordt niet onmiddellijk gemakkelijker maar het heeft tijd nodig. Bepaalde patronen zijn nu eenmaal hardnekkig.

Kruip ook mijn bedje in. Waarschijnlijk lig ik nog wel ff wakker maar ach heb het dan toch maar geprobeerd toch?

Tja dat spiraaltje bol? Ik vond die wegwerpcondoom al bizar :)

Slaapwel
:present:

Mups, superleuk dat je ff slaapwel kwam zeggen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borretje,

Mijn spreuk hoef je niet te b'grijpen, zolang 'k dat maar doe. ;)

@Bolletje,

Eternal Sonata is prachtig mooi! Het turn-based RPG g'deelte is inderdaad wat langdraad'rig, maar eenmaal een vijand/boss overwonnen is heel b'lonend. De game wordt regelmatig onderbroken met foto's en/of achtergrond informatie over Chopin zelf. Zeer interessant.

P.S.
'Spiraaltje ontkalken...' 'k lag in een scheur van 't lachen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Kies een vliegenmepper met een goede schutkleur en die dus niet opvalt.
- Benader de vlieg van achteren. Het gezichtsveld van een vlieg is net wat minder dan 360°.
- Sla van dichtbij zodat de mepper slechts korte tijd onderweg is en de vlieg deze niet meer op tijd ziet aankomen.
- Breng de mepper langzaam in de slagpositie. Haal dus niet uit met een lange zwaai vooraf.
- De vlieg is zo ingesteld dat hij altijd van het gevaar wegvliegt. Hij vliegt dus van je vandaan. Zorg daarom dat de mepper net iets voorbij de vlieg neerkomt.

Slaap lekker Gunn :D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedennacht allen, kom me even droog melden, maar jeetje wat een strijd vanmiddag, alles in mijn lijf wou roken, drinken, ben uiteindelijk op m'n martelmatje gaan liggen met een meditatie cd op, stijf van de spanning, (ondanks de oxazepam :( ) tranen over m'n wangen, hyper, maar ben toch ff weggedommeld, en werd tot mijn verbazing heerlijk ontspannen wakker, ik leek wel een ander persoon, dacht ook inene veel positiever, (nee sorry, niets bijzonder aan het cd'tje anders stuurde ik jullie allemaal een copie haha) super, dus ik kon redelijk normaal werken vanavond, en nu geen trek, en heeeeeeeeeeeel blij dat ik niet gedronken heb!!!
zo zie je maar, het kan omslaan als een blad in de wind...

slaap lekker allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...