Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2011


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niks eigenlijk he Niwi!

Heb het wel eens geprobeerd met champix maar ik werddaar naarder van dan van een pakje sigaretten op een uur.
Toch maar weer eens proberen .....

Nu kids halen en eten!
Tot later.

Fijne dag nog allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,
Ik heb even de discussie van gisteren na gelezen.
Ik begrijp het niet allemaal, maar ik vind dat dat verder niet erg is.
Het is toch altijd weer mooi om te zien dat mensen hun schrik, verdriet e.d. willen delen en dat er met zoveel warmte terug gereageerd wordt.
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik merk dat ik door het niet drinken meer open sta voor verschillende strategieën om met problemen om te gaan en dat ik mezelf beter kan helpen.
Ik heb het allemaal meer in de hand en ik ben heel nieuwsgierig naar hoe mijn leven zich zonder drank ontwikkeld.
Helaas moet ik gelijk al weer verder met werk, dus log ik weer uit. Misschien kom ik vanavond nog even terug.
Iedereen een goede dag toegewenst.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal! Ik heb straks een afspraak die voor mij heel spannend is.. Duimen jullie please voor me dat het allemaal makkelijk gaat? En vooral pijnloos..?
Gelukkig ben ik pas vanaf 11.00 uur vanochtend zenuwachtig aan het worden en niet gisteravond al. Misschien ook door een kalmeringspilletje die ik in noodgevallen mag nemen (ik neem ze bijna nooit meer). En verder accepteer ik maar gewoon dat ik zenuwachtig ben. Over een uur of 3, 4 is het allemaal weer voorbij, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Verrandering en Vlaamsmeisje! Nee, voor zover ik weet niets ergs. Ik moet naar de gynaecologe (jep, om een vrouw gevraagd...) vanwege dat ik vleesbomen heb. De huisarts heeft me doorgestuurd omdat ze overleg wilde met een gyn en me niet zomaar meteen de pil wil voorschrijven voor dat. Vleesbomen zijn 2 jaar geleden ontdekt door uitwendige echo. Daarna heb ik de kop in het zand gestoken. Het op z'n beloop gelaten. Waarschijnlijk gaan me hormonen voorgeschreven worden waardoor ze slinken ofzo. Maar ik zie tegen een eventueel inwendig onderzoek op omdat dat voor mij héél erg beladen is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad,het kan ook reuze meevallen!
En anders ff tanden op elkaar dan is het ook weer zo voorbij.Achteraf ben je blij dat je hebt door gebeten!

En als je dan alles goed hebt doorstaan misschien jezelf belonen met iets lekkers ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeahhhhhh... weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.(Volgende week woensdag). Zou er nu toch eindelijk eens wat gaan gebeuren? Ik probeer het los te laten en me niet te zeer op te verheugen vanwege de bekende dompers. (Die het wat verslaving betreft er niet beter op maken:confused;). ben er we helemaal klaar voor om me weer in de werkmaatschappij te begeven. Ben zooooo ongeduldig.....

Niwi@ Het niet-roken gaat me ook nog altijd goed af. Vandaag dag 52:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zuske@

Ik heb vele jaren geleden een vleesboom laten verwijderen. Dit was een kleine ingreep. Daarna altijd goed gebleven en nooit meer teruggekomen. Zou terug kunnen komen onder invloed van hormonen. Daarna nog 2 kids gekregen en nooit geen last meer gehad.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, dat hoor ik nou graag: nooit meer teruggekomen! Want ik heb ondertussen alleen maar verhalen gehoord over curretage en dat het weer terugkomt... Maar misschien beginnen ze "gewoon" met "de pil". Hoewel ik daar ook wel tegenop zie want daar kan je depressief van worden (daar slik ik al medicijnen voor), kribbig worden en hoofdpijn krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij was het een heel diep gewortelde zeiden ze en deze is (Al 25 jaar geleden) verwijderd door middels van curretage. Dezelfde dag ben je ook weer thuis. Enkele dagen last en daarna nooit meer ergens vanaf geweten. Constant de pil daarvoor slikken lijkt me ook niet erg prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd wat ze gaan voorschrijven (in overleg met mij neem ik aan). Voor nu zie ik gewoon tegen het onderzoek op. Maar gelukkig gaat een heel lieve vriendin met me mee, alleen als "het" onderzoek moet plaatsvinden wil ik haar liever in de wachtkamer i.p.v. erbij. Beetje genant toch wel. Maar ik ervaar dat als een grote steun!

Zometeen moet ik er vandoor. Bedankt alvast voor het duimen, lieve mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...