bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goeie morgen kanjers. Ik heb koffie gezet voor iedereen dus pak maar hoor. Hij is wel erg sterk maar dan zijn jullie meteen wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goedemorgen Bol Lekker bakkie hoor, je mag vaker zetten Vandaag druk dagje met alles en nog wat, heen en weer, op en neerdus meteen maar de handen uit de mouwen steken voor mijwens jullie allemaal een hele fijne en droge daghttp://youtu.be/UPjFd4lMtk8Misschien dat ik vanavond laat nog even kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Fijne dag Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goedemorgen,Oeps, wat een sterk bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hahaha ja lekker hé Tien? Goed geslapen meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ja hoor Bol,alleen een beetje kort.Ging laat naar bed voor mijn doenen alweer vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ook goeiemorgen sha, bol en tina. Lekker bakkie Bol, ook al issie wel heel sterk , hihi, kan geen kwaad , heb bagger geslapen , veel wakker en veel nare dromen... Even weer in de gewone wereld stappen maar...Hier is het nu droog maar heb het behoorlijk horen kletteren vannacht ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hoi Von,hier is het weer miselrabel.Ik wil graag een :rose:netje.Het is niet bepaald zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 goedemorgen bolletjeik zag plots dat er nog was gepost op dinsdag. Had het beter niet gelezen.Spud, jij spreekt jezelf wel tegen meid. heb me soms erg onzeker gevoeld met de wetenschap dat er andere fora zijn waar mensen je in den treuren bespreken en kracht en maatjes opbouwen om je hier weleens de les te lezen. Maar ach, nu ik zelf de complexheid van fora heb ontdekt in een besloten clubje snap ik die zwakheid van de mens wel. (Quote weggehaald door de Moderator) Mijn rede is dat ik hier kom, om fun te hebben, maar blijkbaar is mijn timing slecht ivm mijn nachtdienstmodus. Jammer dan dat ik net bij het lezen dan zulke bericht lees, de volgende keer zoek ik wel een ander forum. Fun??? Goed idee om naar een ander forum op zoek te gaan Spud, de volgende keer dat je wat fun zoekt namelijk. *heel het stuk plaatsen was teveel krediet geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 En ik ben er weer mee weg..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Dag Fleurtje,werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goeie morgen Vonneke en Fleurie.Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt Von. En dan moet je zeker ook weer gewoon werken vandaag. Nou dan kan er een sterk bakkie wel in, dan voel je je misschien wat energieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hoef niet naar mijn werk Bol, maar vanmiddag wel iemand helpen bij hem thuis... zal flink aanpoten worden ben ik bang... maar goed, ben al lang blij dat ik niet om acht uur present hoef te zijn... En jouw bakkie helpt al aardig hoor Fleur ook weer even binnen geweest en gelijk weer weg?? Krijgt nog een dikke knuf van me mee op weg naar haar werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goedemorgen...hier is nog droog. Vandag moet mijn laste verslagen schrijven voor school...heb niet zoveel zin maar ja...het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 En dan zomervakantie Susan?? Nog even de tandjes op elkaar dan maar. Fibo... fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Live Yvonne..nou ik ga in juli een traininngs volgen om mijn licentie te halen als masseuse dus van de zommer vakantie zal ik alleen de zon hebben..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Pfoeeee, jij gaat gewoon door dus. knap van je hoor. petje af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 maar Yvonne..waar is mijn smoethie...heb energie nodig om mijn verslag te schrijven..ga nu lekker douche..ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goeie morgen Borrie:heart:Susanna heel veel succes met je verslag. als het zonnetje nou een beetje wil gaan schijnen bij jou dan valt het misschien wel mee met het schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Oeps, helemaal vergeten ... Komt er aan (appel, banaan, kiwi en jus d'orange, beetje lijnzaad er door en wat pijnboompitje)... twee minuutjes, en dan zet ik ook maar gelijk een grote pot thee en zet nog wat cola koud ... Ook goeiemorgen borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Het zonnetje zullen we er maar weer bij fantaseren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Had je graag willen helpen Verra maar ik ben al bezig met witten.Moghu Marc. Kun jij ff gaan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ook goeie morgen Vera en Max... Uhmmm Vera is de koffie van Igor en mij niet lekker genoeg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Over Igor gesproken... waar hangt ze eigenlijk uit? Gigantisch aan het uitslapen???? IGORRRRRRRRRRRRRRRRR, WAKKER WORDEN !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 O Borrie hoe laat is het? Dat zal inderdaad spannend zijn zeg. Och en als je wat minder prettig bent dan weten we waar aan dat ligt. Als je het maar droog kunt houden, dat is veel belangrijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden