ekstertje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Moet er weer vandoor. Vandaag de hele dag werken en dan ook nog tot 20.00 uur vanavond. Een lange dag dus...See youB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goeiemorgen allemaal!!!Heerlijke nacht gehad, zonnetje schijnt, wat wil je nog meer?Iedereen een hele fijne gezellige dag gewenst, ik moet rennen, kom vanavond nog wel even langs!Liefs Janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bor, je bent in oorlogsstemming, heel begrijpelijk, maar er zijn geen winnaars in oorlogen.Misschien kijken of je wat evenwicht kunt krijgen in je energie?Leuke dingen doen metb zoon, focussen op wat echt moet m.b.t. rechtbank/adv.en verder even delegeren wat fam./vrienden betreft? Je man kan je steunen zoen jij gaat niet over de rooie.En wat heel belangrijk is en bijna niet te doen: je zoon voorbereiden, liefst zo neutraal mogelijk,zodat hij ook in vertrouwen kan gaan, mocht dat nodig zijn. Het gaat om hem uiteindelijk en ergenszal hij je steun nodig hebben en erop moeten vertrouwen dat die uithuisplaatsing ook in zijn belang is/kan zijn? Snap je hoe ik het bedoel, ik wil je niet ontmoedigen, maar rechtzaken kosten niet alleengeld, ze vreten energie en maken je soms nog gefrustreerder dan toen je eraan begon. het zou jammer zijn als het jullie laatste weken verpest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 trainen, latersfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 GoedemorgenNu ja..goede morgen? Word ik uit bed gehaald door 't ruimerke . Liggen ze de beerput bij iemand leeg te halen. Dat wordt dus de volgende 2 uur binnenblijven. Stinkerds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Niwi, krekel , zit jij nog in het buitenland?Jij bent toch al een tijdje gestopt hé..vraagje voor je..Dat gevoel dat je het effect van drank wil compenseren met iets anders dat je ook een fijn gevoel geeft. Ik bedoel iets tastbaars, niet de nuchterheid ofzo want dat is je stokpaardje , gaat dat weg of heb je dat nooit gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 De laatste dagen trekt het weer regelmatig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Volgens mij slaapt ie nog..Ik ben niet zo geduldig en praten tegen mezelf is nu ook niet alles Dus laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goedemorgen, frummers....ja, Fleur....kben thuis van vannacht...ik ben nog aan het nadenken over je vraag...ten compensatie...hoewel ik me nog weet te herinneren dat ik destijds, toen ik stopte, ook hevigverslaafd was aan kalmeringspillen en het leek of dat toenam.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 het blijkt, bleek, toch iets te zijn, een middel om de werkelijkheid te ontvluchten..of een werkelijkheid te creeren die er niet was ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 ik zie ook den Will se....alles goed, rekel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: jopieje stelt je vraag aan Niwi....is dat misschien omdat je eigenlijk zelf al besloten hebt welk antwoord je wilt horen?Ik stelde mijn vraag aan niwi omdat hij de enigste aanwezig was op dat moment die al geruime tijd gestopt is. Wat jij zegt had ik kunnen doen maar dat zou maar dom zijn toch? Dan hoef je de vraag an sich al niet meer te stellen.*woordje teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: niwigoedemorgen, frummers.... ja, Fleur....kben thuis van vannacht... ik ben nog aan het nadenken over je vraag...ten compensatie... hoewel ik me nog weet te herinneren dat ik destijds, toen ik stopte, ook hevig verslaafd was aan kalmeringspillen en het leek of dat toenam.... Ik verlang niet naar het compenseren van dat fijn gevoel door zulke middelen . Ik merk dat ik in het begin bijvoorbeeld héél graag wou dat ik iets anders had waar ik me op kon verheugen als ik thuiskwam. Een sapje of een appel ofziets.Iets waar ik naar uitkeek. Nu trek het soms harder en nog steeds is het die roes die ik zoek. Niet de roes zoals in nu ben ik ff van de wereld maar die roes van ..tja ik weet niet. Iets dat me dezelfde voldoening geeft. Weet ik veel hoe ik het moet uitleggen Gaat dat gevoel weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik heb het gevoel door dat niet te vinden in mijn hoofd de trek op momenten heel geniepig om de hoek komt kijken. Niet de I get in your face trek bij een moeilijk hanteerbare situatie maar de trek die in je oren fluistert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Vanuit de Voedselbank, hallo allemaal! We gaan zo de pakketten in de bussen laden en vervolgens naar de distributie punten vervoeren. En daar uitdelen. Voor sommige ontvangers een pijnlijk moment (schaamte), maar ze zijn altijd dankbaar. Anderen schromen in 't g'heel niet en blijven zelfs koffie of thee drinken en g'zellig even kletsen. Ff vertellen hoe ze in de problemen zijn g'komen en hoeveel schulden ze wel niet hebben. Ze lijken 't zelfs spannend te vinden, lol! Goed, Even m'n theetje opdrinken en dan aan 't zwerk!Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 het is en blijft een vluchtgedrag....en dat patroon is jaren ingesleten...en die verandering duurt een hele poos...maar mensen zoals ik, alcoholisten dus...willen alles direct en liefst zonder moeite opgelost hebben...maar zo werkt het niet....dat heeft tijd en geduld nodig en soms moeilijk op te brengen....en ja, Fleur dat gevoel gaat over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Hier is em se Dag allemaal, laatste uurtjes niwi ?Fleurtje cavakes ? Nog steeds zo moeilijk ? Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ongeduldig zijn zit in mijn aard maar dat speelt niet zo dadelijk mee. Ik begrijp wel dat zoiets héél lang kan duren. Alleen moet het niet te lang duren .Stomme trek ook..Thanks voor je antwoord Niwi. Het gaat in ieder geval ooit voorbij dat is ook al iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 laatste uurtjes van wat, Will ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 zit er ook niet veel in het aanvaarden, Fleur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; Bedoel je die trek die zo zeurt op de achtergrond? En maar maalt en door maalt? Tenminste zo noem ik dat dan maar altijd. Dat gezeur op de achtergrond, zeg maar. Yep . Niet de gevaarlijkste van de twee maar ook niet de minst gevaarlijke. Ben het zeuren in mijn hoofd een beetje beu aan het worden. Gewoon omdat het non-stop is de twee laatste dagen. Ik zeg er niet altijd zo veel over maar merk dat ik na een tijdje moe wordt van dat getrek. Het wacht totdat je zegt. Ok je hebt gelijk, geef me die pint een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 is het trouwens ook geen uitstelgedrag om er iedere keer aan toe te geven maar waar ?en dat het daarom ook steeds langer duurt voordat de trek helemaal gaat verdwijnen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: niwizit er ook niet veel in het aanvaarden, Fleur ? Het aanvaarden van de trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; En wanneer je die pint neemt.. Blijft dat gezeur maar doorgaan he? Dan ben je er zeker van dat gezeur maar blijft duren.. Nee dat klopt niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 het aanvaarden niet "normaal" te kunnen drinken....toevoeging: het lijkt me dan dat gezeur even afneemt of weggaat, maar nadien weer sterker terugkomt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden