Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ha, lief Bolletje! Eternal Sonata is echt puur escapisme! 't ziet er zo mooi uit. Ook de cutscenes, voice acting, achtergrondinfo (over Chopin zelf) zijn prima. 't RPG g'deelte, daarentegen, is wat 'grinding'. Man, voordat je eens wat verder komt in de game lijkt wel een eeuwigheid te duren! In recencies kreeg ES dan ook een b'scheiden 7 als score. Niet slecht, maar ook zeker niet uitmuntend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Geweldig hoor, Rick assessor....ik heb net je verhaal gelezen...en bewonder je aanpak....en nu maar hopen dat je binnenkort die medicijnen niet meer nodig hebt...en ook niet teveel op de euforie leven, drank blijft op de loer liggen...Het ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Mensen, een vraagje.Is er iets emotioneel mis met mij als 'k sites als deez' leuk vind...?http://www.afterlifeseasons.com/'k vind 't iets heel rustgevends hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik heb er niet zo'n hoge pet van op Gunn. Heb net nog ff op you tube gekeken. Kreeg daar wel een filmpje te zien over de game.Of er iets mis is jongen? Ik zou niet weten wat. Je bent goed bezig, voelt je hier thuis, ik lees je graag, je maakt goed kontact, durft te kijken naar jouw moeilijkheden, en probeerd je leven weer op de rails te krijgen. Wat zou er dan nog mis zijn?Dat je hier veel bent? Nou dat wordt als het goed is, na verloop van tijd minder.Ikzelf ben, mede doordat ik hier veel ben nu ruim anderhalf jaar alc. vrij.Aanpassing.Stom stom, wat ben ik toch een oen hé? Helemaal weer eens verkeerd gelezen Gunn.Nou ja ik laat het staan hoor dan weet je meteen hoe ik je ervaar op het frum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 m'n shag...gruis...alles is op.daar gaan we!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 hihihi..ben nu wel wat nerveus...maar dat is natuurlijk kattepis he?ga me best doen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Gunn heb net die link gezien en het valt me op dat ik bij jou soms het gevoel krijg als dat ik bij mijn vriend vaak had.De muziek die hij beluisterde, Barok, was vaak erg treurig en weemoedig. Hij zou deze site ook erg mooi gevonden hebben, maar bij hem was het iedere keer zoeken naar bevestiging hoe slecht het leven was en hoe erg men hem moest hebben. Hoe diep hij teleurgesteld was in God,het geloof, en de gehele mensheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 rook jij nog, Jopie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 zeker Jopie!!!!( zal wel moeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 iedere dag weer een kattepisje he, Jopie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 maar wat kan een kat toch veel en dikwijls p...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Nou, lief Bolletje, 'k vrees dat 'k en je vriend dan iets g'meen hebben. 't is ook de reden g'weest dat 'k nooit een relatie aandurfde. Als je 'voor elkaar gaat' moet je wel hopen in een mooie toekomst samen. 'k heb dat in 't g'heel niet. Nooit g'had. 'k ben nu 34, en als 'k eerlijk ben, mag 't ophouden voor mij nu. 'k ben zeer oppervlakkig in m'n denken en doen. En dat voor de rest van m'n leven. Aanmodderen tot 't eind. zo voelt 't. Hoe lang heb 'k nog? 10, 20, 30 jaar? Als 30 jaar 't vooruitzicht is, ben 'k tegen die tijd compleet knettergek g'worden! Tsja, wat kies je dan? Nog slechts een paar jaar en reed'lijk g'lukkig met drank? Of... ja, suicide? 'k weet 't niet meer. Echt niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 jopie, jij wilt mij een ban aansmeren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 quote: Originally posted by: jopie"tactiveeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! niwi zegt vieze woordennnnnnnnnnnnnn" lenie, was niet rot bedoeld hoor! whoehahaha....snap ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 mensen...ik ben weg...ik heb ff zo veel lol op Hyves...daar moet ik van profiteren!http://www.youtube.com/watch?v=5Zs6BIkmtPEhihihihihihi....trust you all voor straks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 quote: Originally posted by: Lenie quote: Originally posted by: jopielenie, was niet rot bedoeld hoor! volgens mij toch wel hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 meer meer nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 de vorige keer was het toch proesten bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Gunn of dat ik mijn manneke lees nu. Hij zag het ook al lang niet meer zitten. Teleurgesteld in alles, maar grotendeels in zichzelf. Dat terwijl hij toch een hele goeie baan had, en het wat dat betreft ver geschopt had. Maar hij bleef ontevreden. Ikzelf heb altijd het gevoel bij hem gehad dat hij niet gelukkig mocht zijn van zichzelf. altijd maar somber, altijd maar klagen en vooral veel schelden en kwaad zijn op de maatschappij.Bovendien had hij een ernstige Narcistische persoonlijkheidsstoornis, en Asperger.Wat hij absoluut niet kon was kijken naar wat zijn aandeel was in zijn sombere gevoelens en gedachten.Dat was een groot tekort bij hem.Vaak heb ik hem gezegd dat hij eens moest kijken naar een goed a.d. maar dat wees hij bijvoorbaat al af.Net of hij op een of andere manier toch koos en genoot om somber te blijven omdat hij dan een hoop aandacht kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Vervelende opmerking verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Hij kreeg aandacht Bol,en belangrijker nog: zijn gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZus, ik denk dat als je drinkt, je het gevoel van zelfmedelijden wel mag toelaten, terwijl ons altijd geleerd is dat zelfmedelijden een verkeerd gevoel is. We hebben dit gevoel niet voor niets gekregen dus vind ik dat er iets mee gedaan moet worden. Als ik moeilijk zit en niet kan huilen, ga ik mezelf heel zielig vinden, kijk soms in de spiegel naar mezelf om dat gevoel maar te laten komen. Dan komen de tranen wel, in het begin moeilijk maar als ik me blijf concentreren op al m'n ellende die ik heb en gehad heb, dan komt het verdriet terug. Zodra ik ga denken, wat zit ik hier op de bank te doen, of stel je niet zo aan dan is het gevoel weg. Maar je echt concentreren op je verdriet, dan moet jij eens zien. Daarvoor is het gevoel van zelfmedelijden erg goed, niet om er in te verzuipen. Dank je wel, lieve Bol ! Weer een bericht van jou dat me goed doet. Het is zo waar wat dat ik met alcohol en tranenmuziek erbij me heel zielig mag en kan voelen en dat daardoor de tranen wél kunnen komen. Normaal, zonder alco, ben ik altijd bang om me aan te stellen. Als kind moest ik al een "flinke meid" zijn van sommigen. "Niet zo kleinzerig zijn hoor!" Zoiets dus.Laatst heb ik naar droevige muziek geluisterd zónder drank en heb ik me heel zielig zitten voelen. Ik dacht: even er helemaal in wegzakken en daarna weer gewoon verder. Maar er kwamen maar 2 tranen. Eén per oog welteverstaan. Met drank op kan ik veel dieper huilen. Ik moet gewoon leren hoe dat zónder drank moet. Soms lukt het wel, als het NIET mag van mezelf. Op het werk bijvoorbeeld als iedereen het ziet. Dus slik ik meer dan de helft weer in. Dat bewaar ik voor thuis, als ik alleen ben. Maar dan komt het niet. Dan is het weg en kan ik er niet meer bij. Maf hoor, gevoelens. Soms snap ik er weinig van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 @Gunn, je keuze is gemaakt? Wat voor keuze?Ik heb je gelezen en weet niet veel te zeggen, behalve dat ik het heel rot voor je vind dat je je zo voelt. (en dat ik er zelf ook wel 's wat in herken.. :$) Er is misschien nóg een keuze: je leven leuk proberen te maken zonder alcohol. Kijken naar wat je écht zou willen en ervoor gaan. Ofzoiets. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Klopt helemaal Jane. En sprak hem dan niet tegen want dan had je de poppen helemaal aan het dansen.Ik ben erg blij dat die tijd voorbij is en dat J. maar ik ook, rust hebben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden