Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Mijn vloer is roodbruin. Tenminste dat moet het zijn maar die tegels liggen er nu 30 jaar in dus zijn helemaal versleten.


Wil graag nieuwe tegels en dan met een soort mozaiek in het midden. Wat een beetje lijkt op een kleed dan hoef ik nooit geen kleden meer. Maar de vraag is of de tegelmannen dat ook doen, anders moet ik het weer zelf allemaal doen, en daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Heb dat jaren geleden ook in de kelder gedaan en das best mooi. Waren gewoon afvaltegels die ik van een tegelzetbedrijf gehad had.




Kan je de tegels niet schilderen? Ik vind oude tegels anders best zalig..heeft karakter.
Kan je de tegels niet gewoon schilderen ofzo? :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
verrandering


even een algemene vraag... wie is er gestopt met roken tegelijkertijd of ongeveer in de tijd met het stoppen met alcohol... ik ben benieuwd hoe , wat waar en ontwenning hierin, en is dat zwaar tegelijkertijd om dit te doen..!!!





per morgen verplicht stoppen.
zal je laten weten hoe het gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee dat is het gelukkig niet.
ja ik vind school toch belangrijker dan zo.n stomme peuk.
het is elke week weer schipperen hoor met dat rotgeld.

iemand wijs met het OV?
ik wil graag zo'n OV kaart aanvragen voor mijn zoon, maar nu hoorde ik dat het voor scholieren gratis is?
dat zou wel mooi zijn...hou ik 38 euro over per week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Lenie wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg om op deze manier te moeten leven. Ik heb geen kinderen maar ik geloof dat als ik er zo voor zou staan, mijn kinderen toch ook voor zouden gaan. Maar het blijft vreselijk rot om op deze manier te moeten rond komen. Maar bloemetjes hoef je niet te kopen hoor die krijg je van mij. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
Zo, stop ze maar gauw in een vaas.:heart:

Zo de Bolle stopt er voor vandaag mee. Genoeg gedaan, nu lekker mijn joggingpak aan en zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvon...hij krijgt geen studiefinanciering...want hij komt straks op een werk/leer bedrijf terecht waar ie betaald krijgt.( hoe noem je dat BBL?)
maarja ondertussen ben ik dus het zaadje...krijg 80 euro per week...het hakt er in hoor...
ik heb ook die honden nog he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Goh Lenie wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg om op deze manier te moeten leven. Ik heb geen kinderen maar ik geloof dat als ik er zo voor zou staan, mijn kinderen toch ook voor zouden gaan. Maar het blijft vreselijk rot om op deze manier te moeten rond komen. Maar bloemetjes hoef je niet te kopen hoor die krijg je van mij.
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:
:present:

Zo, stop ze maar gauw in een vaas.
:heart:



Zo de Bolle stopt er voor vandaag mee. Genoeg gedaan, nu lekker mijn joggingpak aan en zitten.



Ach bol...3 jaar maar...
ben ik wel overal van af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Lenie



Ach bol...3 jaar maar...


ben ik wel overal van af



Maar zo lang blijven die rozen niet staan hoor :)
Ja deze tijden gaan ook weer voorbij hoor houd je daar maar aan vast. Je weet dan ook hoe het is om niet veel geld te hebben, dus als je dadelijk wat meer hebt, kun je er des te meer van genieten.
Tenminste dat heb ik wel.
Een eigen huisje, en dan zo'n e900,-- per maand is ook niet zo heel erg veel maar vaak houd ik toch nog geld over aan het eind van de maand. Dus heb ik het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering@ Ik ben 8 mnd geleden gestopt met drinken en toen ik dacht dat de tijd rijp was ( nu 7 weken geleden) met roken. Het komt op hetzelfde neer vind ik. Het schijnt dat het in beide gevallen makkelijker is als je het samen doet. Het een triggert vaak het andere. Het is allebei niet makkelijk maar het roken vind ik het makkelijkste tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...