Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Bij mij zou het zo werken Verra. dat als ik de fout in zou gaan met drinken, ik ook weer ga roken. Zou dan de moed opgeven. Ook omdat ik met een zatte kop, gauwer geneigd zou zijn om ook maar een sigaret op te gaan steken. Dan is het hek van de dam.
Zo ga nu ff boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Btw, mijn HA raadde me ten stelligste af om nu te stoppen met roken, alhoewel ik dat erg graag zou willen. Eerst mezelf volledig terug vinden en herstellen van wat ik heb meegemaakt, de drank onder controle krijgen en terug gelukkig worden. DAN pas aan niet-roken beginnen denken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn deur piept zelfs niet meer bolletje. I fixed it..spijtig dat ik geen foto plaatsen kan..:D

Will roken is inderdaad heel slecht na zo'n ingreep. Binnen de kortste keren zit je weer met hetzelfde probleem dus ik zou maar vlug iets doen aan het drinken zodat je onmiddellijk kan beginnen aan het rookprobleem. Misschien doe ik wel met je mee ;). Dat roken hé..
Kom je niet meedoen aan start to run? Goed voor je billen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lieve mensen.

Nou, 'k begin maar meteen met zeuren. Niet zo'n daav'rende nacht g'had. Stevig aan de buikloop. De Norit heeft g'lukkig wat verlichting g'bracht. 'k ben dan ook blij dat 'k gister niet copieus g'tafeld heb. Goed, einde weeklag. Deez' dag staat in 't teken van een 'nieuwe' fiets zoeken. En wat kleine huishoud'lijke tierelantijntjes kopen. Er is pas een Xenos bij mij in de buurt g'opend. Handig hoor, al die goedkope winkels voor minima zoals 'k.

Ahwel, eerst een b'schuitje en een slappe bak thee, en als dat goed valt, hervat 'k m'n Fiets Quest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooooooh en will...ik vroeg het je eerder een keertje maar misschien had je het niet gelezen. Jij bent toch veel met pc's bezig hé? Verkoop je der ook of repareer je alleen maar? Of ken je een goed adresje?
Dochter wil een laptop maar ik vertik het om nen nieuwe te kopen. Maar wil haar wel eentje cadeau doen als haar punten wat deftig zijn. Mag niet teveel kosten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
verrandering

Hahhaha fleurtje...

Waarom vraag niet gewoon GRATIS::.... laptop... hihihihihi

ach die krengen zijn redelijk duur allemaal...

:D :D :D
Ach gratis hoeft niet maar die krengen zijn inderdaad superduur als je ze nieuw koopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oesje, tweedehandslaptop heb ik momenteel niet in mijn bezit (dacht ik toch). Een desktop wel ;)
Moet er even vandoor op klantenbezoek. Ze verwachtten de pc dokter daar, dus tot strakjes ? We hebben het er nog wel over :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Rekel. klinkt allemaal goed hé? Een paar nieuwe oogkleppen. Hopelijk vallen er heel veel vrouwen op jouw nieuwe uiterlijk zodat je ze voor het uitzoeken hebt.:)

Moghu Gunn. Vervelend die buikloop, heb je ook pijn aan je buik of valt dat mee? Suc6 met het zoeken naar een nieuw racemonster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: jopie
goedemorgen mensen

niets 36 graden vandaag...zal dna inderdaad morgen of overmorgen wel zijn

als ze daarboven maar weten dat ik maar 2 dagen vrij ben

Geen zorgen Jop. Heb ik al doorgegeven hoor. Hij zal er voor zorgen heeft Hij beloofd. :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, lief Bolletje,

Neen, 'k heb niet zozeer pijn. Maar 't is die constante 'aandrang' die me wakker heeft g'houden vannacht. 't is al veel beter. De Norit heeft z'n werk g'daan. 'k heb net g'doucht en ga zo naar de fietsenmaker/hand'laar. Met een beetje g'luk slaag 'k meteen. Hooguit wens 'k er 300 euro aan uit te geven. En dan fiets 'k meteen door naar de Xenos. 'k ben op zoek naar opberg lades voor onder 't bed, je kent ze wel. 'k ben klein behuisd, dus moet 'k alle moog'lijke lege plekjes b'nutten om m'n spullen kwijt te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's een moeilijke, Verrandering... Je weet wat jij en je jongens willen, maar je verstand denkt iets anders te moeten. Dit soort dilemma's vind ik zelf ook heel moeilijk.

Is er een tussenweg mogelijk? Een soort compromis? Ik bedoel: eerst het leukste doen en dan 's avonds een uurtje naar opa?

Verders: Goeiemôgge iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vera,

lastig parket.
Als de kinderen wel een goede band met de opa hebben
lijkt het mij dat ze daar heen gaan.
Wat jouw beleving met die man is is vlgs mij
van geheel andere orde.
Daar hebben de kinderen , als ze er tenminste
niets van hebben meegekregen dan ook niets
mee te maken.

Of is dat nu weer te zwart wit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...