Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jopie en Will, trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik wens jullie allemaal"slaap lekker en morgen zonder kater weer op"Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ik was niet bijgelezen janwijze Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Trusten Albertina.Ik ga zo ook afhaken.I call it a day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: SootheWoman, ik zou je graag zien. We zullen zien. Het is nog geen Augustus. Anders kom je maar privé bij me dansen. grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 en ik wil ook nog op zondag in mijn bedje liggenhaasten dusslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jane !!Het is al 6 minuten maandag, huphup naar bed hihihi(je lampje brandt nog)Ik ga ook zo, héérlijk slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 @Womanhttp://www.nianederland.nl/heb genoten van je filmpje heerlijk om te zien dat mensen dus wel lekker in hun vel kunnen zitten ook al gaat het geestelijk iets minder, en ook andersom trouwens, heeft me altijd geintrigeerd, maar zo bezig zijn met je lijf is voor je geest ook heerlijk, sowieso passie voor iets hebben is geweldig! (en gezond )Love it!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 welterusten allemaalik heb vandaag mijn 141e dag zonder drank doorgebracht, zelfs een verjaardag.ik kruip voldaan mijn bedje in.fijne nacht nog voor zij die opblijvende rest: slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4ik was niet bijgelezen jan wijze Jan Dank voor je compliment, dit wordt lekker slapen! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: walbowelterusten allemaal ik heb vandaag mijn 141e dag zonder drank doorgebracht, zelfs een verjaardag. ik kruip voldaan mijn bedje in. fijne nacht nog voor zij die opblijven de rest: slaap lekker:lips: Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, ik weet hoe moeilijk het is, maar 141 dagen!!! RESPECT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Mooi zeg, Gaby ! wauw !!Ik ben onder de indruk !Aards, oer en je ruimte innemen.....prachtig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 en dat is het Woman zo ik ga nog even verder in mijn boek, en morgen lekker uitslapen, weer blij dat ik niet gedronken en gerookt heb vandaag allen lekker slapen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jan & Walbo, mooi, goed gedaan Will, even kort door de bocht: je wordt nooit gelukkig als iemand jou gelukkig moet maken. Je mag leren om zelf gelukkig te worden, dat is nou juist het leuke van stoppen met verslaving, je geeft jezelf weer de mogelijkheid om onafhankelijk, vrij en gelukkig te worden. Daarna mag je dat lekker delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik ga ook, toedeloetjes, slaap lekker. Morgen word het warm. Bleh. Nou ja verplicht niets doen is wel goed voor den mensch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Dhen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden