albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Slaap lekker will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 albertinaik heb ook zo,n fiets, helemaal te gek, ga gewoon een brommer voorbij, kickken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 En, Jan, zeg eens, het was eigenlijk best leuk toch, je eerste verjaardag zonder drank, ofwat ..... het is even wennen maar toch wel leuker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jan,grote klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Even doesjen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: walboalbertina ik heb ook zo,n fiets, helemaal te gek, ga gewoon een brommer voorbij, kickken Ik doe het rustig aan, niet harder dan 20km.Is hard genoeg voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Woman, ik zou je graag zien.We zullen zien.Het is nog geen Augustus.Anders kom je maar privé bij me dansen. grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 janmijn vader was vandaag jarig, en wat denk je, niemand dronk alcohol, ik kon mijn ogen niet geloven.er is op een verjaardag altijd wel ieman die drinkt, maar de grote drinkers, mijn broers en ik waren allemaal gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Albertina, ik overweeg dat ook.Een Gazelle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Zo, net voor 15 euro de gootsteen met alcohol ontsmet. Wel duur maar dan is het ook schoon en veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jan wat GEWELDIG!!heerlijk voor je, goed gedaan!!!En nu met die flessen???Ff een tip:Als ik me vreselijk heb ingehouden om niet mee te doen, met drinken op een feestjedan moet ik mega alert zijn om mezelf na afloop, niet daarvoor te gaan belonen.....en na een verjaardag en stress van het goed omgaan met de geneugde des levensword ik altijd heel moe.Dat zijn voor mij twee triggers Jan na zo een feestjeDoe met deze tip je voordeel en je zult nog trotser op jezelf zijn morgen en overmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Nog nie aant slapen . Fritpotje opgezet, had nog wat lekkers in de fridge. Iemand ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: womanEn, Jan, zeg eens, het was eigenlijk best leuk toch, je eerste verjaardag zonder drank, ofwat ..... het is even wennen maar toch wel leuker ! Het is rustiger, zowel vooraf, tijdens als na en inderdaad ook genieten en veel bijval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaJan, grote klasse. Dank je x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 haha ik was nog aan het typenGoeie actie Jan!!Beter de gootsteen ontsmetten met alcoholdan je slokdarm;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Mooi Jan.Toppie alles.Nog gefeliciteerd hè.Je geeft jezelf een mooi cadeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: walbojan mijn vader was vandaag jarig, en wat denk je, niemand dronk alcohol, ik kon mijn ogen niet geloven. er is op een verjaardag altijd wel ieman die drinkt, maar de grote drinkers, mijn broers en ik waren allemaal gestopt. Hey, oke, dat is dan ook apart! Hier stouw ik ze vol, maar moeten wennen dat de grote drinker er niet bij is (ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ben nu echt wegSayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Niet in slaap vallen hoor Will met de frituur aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: witteJan wat GEWELDIG!! heerlijk voor je, goed gedaan!!! En nu met die flessen??? Ff een tip: Als ik me vreselijk heb ingehouden om niet mee te doen, met drinken op een feestje dan moet ik mega alert zijn om mezelf na afloop, niet daarvoor te gaan belonen..... en na een verjaardag en stress van het goed omgaan met de geneugde des levens word ik altijd heel moe. Dat zijn voor mij twee triggers Jan na zo een feestje Doe met deze tip je voordeel en je zult nog trotser op jezelf zijn morgen en overmorgen. HELE GOEDE TIP!! En oh zo herkenbaar. Inderdaad zal ik mij na twee dagen nog beter voelen als ik ook dat gevecht heb overwonnen. Voel wel die zucht opkomen nu, maar ik neem koffie, zo douchen en te bed. Als ik een partner had ging ik het van mij af knuffelen, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jan gefeliciteerd2 x dusmet je verjaardag (die was al eerder toch?)en met je niet drinken.restjes weggooien of -geven dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 top van je Janen je bent niet ziek morgen, maar wel trots op je zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jopie, nog bedankt voor je compliment gisteren over humor, ik las het net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden