Spring naar bijdragen

Zondag 26 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal, was na mijn werk even in de tuin gaan liggen, net wakker, heerlijk geslapen :)
nu met een lekker framboos/granaatappel theetje in de tuin achter de laptop, blijf het luxe vinden haha

Will hoe gaat het met de ogen? heb jij een onderooglidcorrectie gehad? daar zit ik zelf ook aan te denken, hoe lanf geleden was je nu geholpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Lytse en Gaby, blij jullie te lezen.
Ik wist al van je avontuurlijke vakantie Lytse en het leest plezant te horen dat je verwachtingen zijn ingelost. Good for you !!
Bij ons krijg je 0 procent vergoeding voor dit soort operatie, maar kom, ik denk dat ik er geen spijt van ga hebben ;)

Gaby, morgen draadjes er uit, plakband er af, and a whole new look ( i hope) :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, meisje,

Het doet me pleizier dat je de dag zo fijn hebt doorgebracht.
Dat is ook niet zomaar, dat komt door jouw, jij maakt dat het inhoud heeft, dat het "fijn" is.

Jouw raad toen, om dat krampachtige los te laten...
Dat was de start van mijn, en mijn W's, nieuwe, en tot nog toe lekkere leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, dat klinkt wel heerlijk, maar als ik met dochter iets wil ondernemen is een uur voordat ik er ben al te lang, want dan moet ik gelijk weer terug, haha! laten we zeggen dat ik over...een pakweg...10 jaar..zoiets ook wel kan ondernemen :-)

Lytse, welkom terug!

Gaby ook welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve verrandering, Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat iedereen het wel leest en echt wel met je meeleeft hoor! We zijn nu eenmaal new-ones, maar maak je daar toch geen zorgen over!
Wees er nu voor je zoontje! en dat doe je natuurlijk al ! vanaf hier een virtuele knuf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hoef je je toch niet voor te schamen Verra,
maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit drama niet jouw drama is.
Drinken helpt je niet, en je zoon nog minder. Sorry als ik erg streng klink,
maar als je niet meer drinkt, of wilt drinken, dan komen dit soort ongelukken
binnen in je emotie-wereld, en dat is juist goed. Stel je voor dat het niet zo was, dat zou pas erg zijn.
Maar jij kunt, net als jouw kind, die emoties nuchter aangaan, dan ben je ook een goed voorbeeld voor hem straks. Ik hoop dat je alsnog kunt stoppen nu:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Gaby, volledig. Ik heb van de chirurg sowieso een briefje gehad van 6 dagen, maar ik heb die laten aansluiten op mijn eigen verlof, dus ben ik eigenlijk 10 dagen vrij.
Mijn ogen in dit geval, gaan geen tien dagen nodig hebben hebben om al het blauw en paars weg te werken, dat weet ik nu al.
I'm blessed, maar het kan in andere gevallen wel zo zijn. Pas op, ik kraai nog geen victory, dat zal ik pas doen NA de draadjes en twee dagen daarna, maar het resultaat is nu al best zichtbaar en ben er zelf tevreden over......heel belangrijk B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, dat klinkt als een heerlijke dag samen! en ik zag dat je een nummer van C.A. had toegevoegd, kan het nu niet openen, want ben bang dat mijn kleine dan wakker wordt, maarre..het is best een uitdaging om met haar mee te zingen of kan je dochter wel zingen? hoef ik hier thuis niet te proberen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn Will dat je zo tevreden bent, meestal lees ik niet zoveel over onderooglidcorrecties, meer over bovenooglidcorrecties, zou je mij misschien in een PB de naam van de kliniek, kosten en chirurg willen sturen? vindt het wel prettig als ik het door iemand laat doen, waar ik nu goede verhalen van hoor.
of vraag ik je nu teveel :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi verandering,

Je wordt gelezen hoor.
Ook leef ik mee met je verhaal, maar niet met het drinken.

Je drinkt om de scherpe kantjes er wat af te halen, zo lees ik.
Alcohol maakt de kantjes echter scherper.
Men gaat zich dubbel verdrietig en zielig voelen.

Er zullen in het leven nog heel veel kantjes een scherp randje hebben,
dus nog ruimschoots 'redenen' om bij te slijpen.
Dan kan men wel blijven drinken.

Doe de drank uit de weg en doorleef enig ongemak nuchter.

Sterkte en werk er aan.

Groet.

P.S Je hoort er gewoon bij, dus niet zo zielig hoor.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeemig verrandering wat jammer dat je na de waarschuwingen toch
redenen bent gaan zoeken om te mogen drinken van jezelf...
Tenminste ik lees er zoal een stuk of 4
De situatie is rot, dat weten we allemaal, ik bedoel het is niet niks als een kind dit moet meemaken
en jij hem op moet vangen na zo een drama.

maar ja, we kunnen wel roepen maar je moet echt zelf willen natuurlijk..
Ik hoop echt dat je het bij weinig kunt houden
anders heb je morgen een dubbel zware dag.....
Sterkte ermee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe, je boodschap was naar verra maar ik voel me er erg door aangesproken hoor, mijn excuses.
Ik kan alleen maar zeggen dat je gelijk hebt, maar wat ben ik daar NU mee ??

Nee hoor Gaby, maar ik zit in België en wil je gerust de nummer en adres doormailen in pb, maar is dit nuttig gezien de afstand ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Je drinkt om de scherpe kantjes er wat af te halen, zo lees ik. Alcohol maakt de kantjes echter scherper. Men gaat zich dubbel verdrietig en zielig voelen. Er zullen in het leven nog heel veel kantjes een scherp randje hebben, dus nog ruimschoots 'redenen' om bij te slijpen. Dan kan men wel blijven drinken. Doe de drank uit de weg en doorleef enig ongemak nuchter.

Ik herken mij hier ten volle in, en ik geraak er nog steeds niet uit. Duidelijk genoeg ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
will

Wil eerst terug geluk vinden, gelukkig zijn, en dan zie ik mogelijkheden. Het is zo en niet anders, maar geloof me, ik vecht als een beer
:D

Ik heb niet alles gelezen. Stopte eigenlijk toen ik botste op dit.
Lieve Will, je weet dat ik je graag heb maar waar jij op aan het wachten bent kan een eeuwigheid duren. Toch laat je het daar van afhangen. Vind ik vreemd.. Dan kan je beter zeggen 'ik wil gewoon drinken van tijd tot tijd, ik ben blij dat ik het meestal onder controle heb maar voor nu kies ik daarvoor'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...