Spring naar bijdragen

Zondag 26 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will, Charlize Theron vind ik een topper! Die film ga ik echt binnenkort zien, ben zelf niet echt een film-freak, vooral de commerciële films boeien me vaak niet,
maar voor echte aanraders maak ik graag tijd :-)
lees ik nu tussen de regels door dat je hebt toegegeven aan de trek?? of heb ik het helemaal mis..?
niet dat ik hierover iets mag zeggen na een feestje van vrijdag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja noortje , je leest goed. Ik ben een stopper in haperingen en de meesten weten dat wel ondertussen. Ik moet eerst mezelf terug volledig op spoor krijgen sowieso, en dan nog. Het lukt momenteel gewoon niet.
Ik houd er de rem op, en dat lukt me wonderbaarlijk wel (meestal), maar ben toch nog niet content.
Wil eerst terug geluk vinden, gelukkig zijn, en dan zie ik mogelijkheden. Het is zo en niet anders, maar geloof me, ik vecht als een beer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW morgen gaan de draadjes uit mijn ogen, zucht, het werd tijd, ze beginnen me te hinderen. Krijg al goede commentaren over het effect, dus ik ga nog een echte ijdeltuit worden hé. George Clooney....watch out, here i come :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, een uur met het OV...als alles op tijd rijdt? vind ik best nog wel veel hoor, maar dat komt omdat ik geen fan meer ben van het OV..., helaas red ik het nu niet meer in een uurtje en als ..als...ik eens een keer met het OV ga...dan is er altijd iets..! Maar ik zou zo met je ruilen morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo die Will en alle anderen,

Ik ben weer boven water sinds gisterenavond, al was ik bijna verdronken van de regen tijdens de vakantie. 3 Weken vnl. regen, hagel en zware onweersbuien gehad. Temperaturen tussen de 10 en 28 graden!
Ik zag vreselijk tegen de vakantie op omdat ik een minderaar van drank ben. Ik had al alcoholvrij bier gehaald, maar het was steeds zo koud dat ik daar geen trek in had. Ik heb het allemaal wel in de hand kunnen houden. Een paar keer vreselijke nachtmerries gehad dat ik dronken was, man razend enz. Gelukkig alleen maar een droom.
Hoogtepunt van de vakantie: een kalfje in de wei geboren zien worden en meteen daarna met de boer, erbij gestaan en gezien hoe de koe het kalfje drooglikte. Later stond het te wiebelen op zijn pootjes en probeerde het voor het eerst te drinken. Prachtig, speciaal voor mensen uit de grote stad, zoals wij.
De natuur is prachtig in de Allgäu. Veel wilde bloemen, vlinders, vogels. Reeën met en zonder jong gezien, vossen, noem maar op!
Ondanks het weer dus toch een prima tijd gehad.

Ik kan de draadjes die voorbij zijn niet meer allemaallezen hoor, dus ik pik hier de draad weer op.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Will, maar toch...dat je dat hebt laten doen is ook weer een stap in je nieuwe leventje!
en als je nu al positieve reacties krijgt...beware!!!

Ik wil mijn oogleden laten doen, maar goed..moet ik nog maar even een paar jaar mee wachten, maar die oogleden pfff...dat is een familie-kwaal en wordt vaak vergoed, maar zover ben ik nog niet...ja, ik wel...maar de verzekering niet ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...