Susana Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen....het is een lange drukke week geweest voor me....vandag ga ik naar een beurs waar ik een standhouder bent, heb zeker zin in maar ik moet toegeven dat ik een beetje moe bent want heb het gevoel dat ik geen weekend heb gehad....ik ga nu lekker sporten om mezelf wakker te maken en ik jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 goede morgen suus en de rest die nog moet ontwaken. suus sport ze ik volg je zo naar de school. ik zal eerst even koffie/thee zetten en de tafel dekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen,van uitstel komt vaak afstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Igor,een beetje vroeg nog,vrouwtje, het blijft pappen en nathoudenbij jou.Gezien je onderschrift.Hoe komt dat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeiemorgen Igor en Tina.. Denk dat Susan al weg is dus... Igor... de bus weer genomen? strak plan meis:heart: , zit hij er al in??? Ennu, lekker bakkie.. Hier drijven de laatste heel donkere wolken langzaam riching oosten. Vanuit het westen veel blauw met witte wolkjes er in... en het zonnetje piept er nu net even tussndoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Stille boel hier lui... ik ga nog een bakkie halen en eens kijken wat Igor allemaal op tafel heeft gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik was net even buiten op mijn terrasje,er zijn veel bloemetjes stuk geregend.Jammer.Vandag zou een mooi dagje met veel:rose:welkom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik weet niet hoe het bij jou nu is Tina, hier schijnt de zon uitbundig..Tis inmiddels 20 graden. komt nog wel bewolking aan, maar ik hoop dat er inderdaad veel zon komt. En ja, ook hier heel veel bloemen kapotgeregend jammergenoeg. Ik heb ze zoveel mogelijk er tussenuit gehaald de afgelopen dagen, maar een paar dagen met zon en zonder regen zouden heel welkom zijn om nieuwe bloemknoppen de kans te geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Von,hier is het sombertjes,geen stukje blauw te bekennen.Afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jammer ... na die dag van gisteren zit ik dus echt weer even te genieten van al dat licht... Misschien komt het later op de dag jouw kant wel uit??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Het zijn hier trouwens wel een stel enorme slaapkoppen he??? Jemig, tis al acht uur... en alles ligt nog steeds op één oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 goeiemorgen Bol.... ik zie je bij de deur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeie morgen Vonnie en Verra.Ga jij vandaag doen Von?Ik ga weer verder met de kamer. Doe het lekker rustig aan want het is Zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goed Verra dat het allemaal zo gelopen is, hoe oud zijn je kinderen?Zit je met de overgang of moet je ongesteld worden dan? Er zijn hele goeie homeopatische middeltjes voor om daar minder last van te krijgen..Gelukkig heb ik daar nooit last van gehad. Ik werd altijd juist erg vrolijk, en kon niet van J. afblijven. Heel erg knuffelig, actief en nooit sjagerijnig. maar een vriendin van mij zou willen dat ze die dagen dood was.Lijkt me vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeiemorgen Vera en Bol. Vera , was gisteren dus nog even extra lastig? Maar wel goed dat ze niet meegegaan zijn. Hoop dat jongste een superdag heeft vandaag hoor.. Bol, ik ga wat van het zonnetje genieten vandaag en een beetje in huis rommelen.. Jij gaat weer verder met de muren begrijp ik? Zal best wel heeeel mooi worden hoor. Hier op het moment al 27 graden in de tuin, zooooo heerlijk weer na die regen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 En ook goeiemorgen Marc en Joop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 goedemorgen frummers en Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Haaa die Niwi. Al weer gewend aan het gewone leven terug van vakantie.. of ben je nog een beetje aan het acclimatiseren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Tsja Vera, en liegen... ach , op een gegeven moment komt toch de aap meestal wel uit de mouw dan. Ik denk dat je het prima hebt gedaan hoor. ik stuur wel een beetje zon jouw richting op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 och, Yvonne....wat is eigenlijk het gewone leven ??ik pas me gewoon overal aan...en waar ik me hoofd neerleg, daar slaap ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Moghu Rekel. En lekker bruin geworden? Ja en je hebt geluk hoor, we krijgen hier ook een paar warme dagen.Ben ikzelf niet zo kapot van. Heb het liefst dat het zo'n graad of 18 is met een zonnetje. Dat kan je tenminste nog wat doen. Maar m'n ventilator staat al klaar.Ga je vandaag nog iets leuks doen of moet je uitrusten van de vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 mogge bolleke....ik ga gewoon niks doen...totaal niks...dus ook niet drinken of roken en morgen weer aan de noeste arbeid...en ja, ben behoorlijk gebruind....maar daar was het constant meer dan 35 graden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Vroeg of laat lopen dat soort mensen wel tegen de lamp Vera, maar in die tussentijd kunnen ze al aardig wat schade hebben berokkend dus... Niwi, ik dacht dat je op vakantie was.... das dan toch heel wat anders dan thuis zijn en naar je werk moeten??? Lijkt me beide kanten op best even omschakelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Verra, dat is verschrikkelijk voor de kinderen dat ze niet van hun vader op aan kunnen. Kinderen worden daar heel onzeker van. Ik ken ook zo'n klein ventje die zo'n vader heeft.Nu heeft hij de diagnose gekregen dat hij a.d.h.d. heeft, maar het is me opgevallen dat hij superdruk wordt als hij bij z'n vader is. dus krijgt hij medicatie, maar de oorzaak ligt heel ergens anders, en die wordt niet aangepakt. Daar kan ik heel boos om worden want nu leggen ze het probleem bij dat kereltje. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden