fleurtje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Doemme te laat Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 sja Hannah.....zal ik nou eens net zo'n * opmerking neerzetten?ze komen niet voor niets!maar evengoed kop op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hey Zonnetje was hier!!! Hoe gaat het ermee daar ver weg Zon?Hannah, wat een K. situatie weer! Heb jij weer! Jopie sterkte straks met het "bezoek"!Wat stom Tina dat jij je eigen fiets niet uit de berging mag nemen dooridioterie van de buren.Bor, zoals Jopie al zei,zoveel mogelijk proberen zennnnnn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 goede middag allemaal. is er nog nieuws???Borrie teleurgesteld in mij?? (ik ook in mezelf hoor, vandaar maar weer met de bus mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 dan zeg ik...ga maar even weg hier, want waarschijnlijk word je daar nog onrustiger van ( antwoorden etc)zoveel meningen etc....wat kan je er mee?...misschien word je er wel veel onzekerder door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hoi peoples,Ben weer terug van vakantie,Heerlijk geweest,En wat een superweer hier.Ga m,n wasje binnenhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 fleur heb je de groene zeep nu gesmeerd? je kunt dat het beste of s'morgens heel vroeg of s'avonds laat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 ha die Rapi... Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad... En je valt nu ook gelijk met je neus in de boter hier he??? Gesmolten boter ... wat een warmte lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Waar moet Fleur groene zeep opsmeren Igor?? Ennu... Lenie, waarom zou je weggaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Borrie zo en nu bijkleuren voordat het weer slecht weer wordt. latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 rapi waar ben je geweest?????yvonne: fleur had last van vliegende mieren zonder vleugeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 hoef jij trouwens niet te werken yvonne? er moet toch brood op de plank komen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: igoryvonne: fleur had last van vliegende mieren zonder vleugeltjes Uhmmm en waar moet ze die zeep dat opsmeren? op die mieren??? das niet te doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hou je kranig Bor!Gestaag doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Nu ff niet dus Igor... En jij dan?/// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Mier per mier Yvonne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Ja, yvon,Val zeker met mijn neus in de gesmolten boter,Maar vind het heerlijk hoor.Zit 6 hoog hier,Dus een heerlijk warm briesje op mijn balkon.rest van de week ook nog vrij.Wat een zaligheid.Hele vakantie op alcohovrij bier gezeten trouwens.LATex ook.Vond ik wel knap van hem, want weet dat hij wijntjes drinkt thuis, als ik er niet bij ben.Enfin, deze vakantie dus fit genoeg geweest voor fikse bergwandelngen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 nee yvonne niet op de mieren op de grond natuurlijk....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeMier per mier Yvonne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 en nu echt naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Rapi, klinkt helemaal perfect... en nu nog een weekje thuis genieten. Lekker hoor.Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneWaar moet Fleur groene zeep opsmeren Igor?? Ennu... Lenie, waarom zou je weggaan? naaahhh...'k was niet snel genoeg....was een antwoord voor Bor.maar ik ga wel weg.....ik weet niet wanneer ik terug kom...( waarschijnlijk straks even voor de reacties)maar verders zit het me wel even gescheten hier....net wat Verrandering zegt....het is het kluppie....je komt er niet tussen, (bepaalde mensen stelen de show....ben er klaar mee)wil ik ook niet, maar zou wel wat positieve antwoorden willen horen.mensen...ik zeg ajuus... ( lees wel maar meer echt niet...heeft toch geen nut) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Volgens mijn liefdeshoroscoop moet ik deze week veel flirten en daten en van 2 aanbidders degene kiezen met de meeste lef. Zondag gaat het gebeuren, al om middernacht, en dat duurt dan tot september. Nou, ben benieuwd zeg. Klinkt spannend hihaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Als je maar wel weer terugkomt als je dat nodig hebt hoor Lenie, iedereen neemt wel eens een forumbrake...Ik brul altijd gewoon wat ik te brullen heb. Antwoord of niet. Virtueel dagboek, zo zie ik het hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Moet je dan zondag middernacht "DE"keuze maken Woman? Of begint zondagnacht de voorbereiding op het maken van "DE" keuze?Duik ze Jopie Wat Woman zegt Lenie uit het forum halen wat op dat moment voor jou van toepassing is en als je iets nodig hebt hard roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden