bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 o Priem wat verschrikkelijk zeg, ja ik kan me voorstellen dat je dan toch onweer koppelt aan een vreselijke herinnering:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik zit hier in de baan van eenstaaf-ventilator heerlijk: who need's airco?laptoppie op schoot, bakkie koffie ernaast en straks mijn boek of een film.Muurtje geverfd, maar net de boel al weer schoongemaakt, ik werd steeds duizelig.Vandaag de sauna maar een keertje overslaan; watje he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Zou die duizeligheid van het weer kunnen komen Jane? Ik had er ook last van, gisteren en vandaag. Ja dan moet je je goed vast houden als je op een ladder 3 mtr, boven de grond staat. Naar is dat hé? Maar morgen is het weer beter. Wat voor 'n kleur heb je gebruikt voor de muur?Oké Bammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lieve luitjes:Het klopt zo wat Bol zegt!Het ergste was: het verdriet was voor mijn moeder,ik mocht niet huilen....(deze zin haal ik wel snel weer weg).Jane: luguber?Lieve mensen: ik heb ook veel "teruggekregen"" hoor.Wat ik er vooral mee wil zeggen is dit:We dragen ons verleden mee.En willen we daarom drinken?Liefs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mooi gezegd priem, moet nu ff weg, onweer trotseren om pc spulletjes te gaan halen. Het begint hier nu deftig te donderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeEr komen toch een paar hele zware jongens aan hoor. Je kan het best op de w.c. gaan zitten, want daar is het het veiligst. Ik zit al de hele middag op de wc. Geeft iemand me een seintje als de dreiging voorbij is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja Bol, door het weeren een beetje lage bloeddruken teveel gedaan gisterenen ja dagje ouder ook nog:D(herken je er wat van?)ik houd het op wit, de boel moet verkochtdus neutraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 mupke je bent toch niet bang voor onweer he? heb je buikloop of zo dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 zo ja, dan hou hem maar goed vast. (is zo'n raar gezicht zonder buik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 luguber is niet het goeie woord Priemik kom er ff niet opmaar heb het zelf ook heel ergcynisch? nee ook niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: igormupke je bent toch niet bang voor onweer he? heb je buikloop of zo dan Ik heb caker gehoord dat het toilet de veiligste plek is in huis. Daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 zie je wel: Mupcake:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: igorIk heb caker gehoord dat het toilet de veiligste plek is in huis. Daarom. wat is caker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 spacecake of racecake??? heb je een zelfgebaken cake op?? JAAAA dan kan ik me voorstellen dat je op het kleine kamertje safe zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4luguber is niet het goeie woord Priem ik kom er ff niet op maar heb het zelf ook heel erg cynisch? nee ook niet he JanePas heel veel later werd ik mij van het spreekwoord- een broertje dood hebben aan - bewust.En nu gebruikte ik het.Enne: ik ben het tegendeel van cynisch....nogmaals: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nou, de zure appeltjes komen er hiernu toch echt aan hoor.Het wordt erg donker opeens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Alb.:Het trekt hier ook wat dicht.Ik ga een rondje buiten doen om alles veilig te stellen...Nogmaal een want volgens mij is dat wat ons bind.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Prim,ja dat denk ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nou in elk geval is het humor Primahoe het ook heet:Dde tragedie wordt er niet anders ommaar het helpt het dragelijk te maken is mijn ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4zie je wel: Mupcake:D Ja, pfff, ik ben moe. Het is de warmte. Misschien is het beter als ik nu even op de bank ga liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hier weer groenig, dreigend en rommelendik denk dat het deze keer wel doorzetde wind wordt al frisser, heerlijkkunnen de ramen weer wijd open straksmaar nu even alles potdicht, just in case Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 He alb:naast het :wine: dan he?Maar volgens mij zal ik in de komende tijd geen boeketje bloemenin mijn handen houden zonder aan jou te denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 En jullie pesten mij. dus is het sowieso beter als ik afhaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Same here Prim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jane: en zo is het!ik ga deze huiskamer nu verlaten!Tot (over)morgen en slaap lekker voor straks en morgenMet goed weer weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden