dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Haa die BB, genoeg van France of zij van jullie
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Bam, was jij niet een paar dagen weg geweest? Leuk gehad?
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Het wordt wel minder Shahire maar het kost wel veel tijd, ik heb niet vaak trek meer,maar af en toe. Maar dan lijkt het meer op nostalgie ofzo, vroeger zou ik in die situatie gedronken hebben. Tja en hoe lang moet je droog staan om van dat gevoel af te komen, geen idee.Ik bedoelde naar Will, dat als hij zijn niet lekker voelen wil wegdrinken het toch terugkomt,het enige wat bij mij werkt om gevoel anders te zien is het nuchter elke keer maar weer aan te gaan.
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Ha luitjes,Kom ook even binnenwippen.Heb alles gelezen, maar stond nog niet ingelogd.Shahire: toch maar weer teruggekomen he, een tijdje geleden.Ik schreef ergens (ooit) dat ik er last van had dat je vertrok en toen schreef Bol:ze komt wel terug hoor....Nou ja: Hoi!Laat dit vooral een plek blijven waar we over alcohol-gerelateerde problemen spreken....En: laten we niet vergeten dat het een virtueel gebeuren is!En: zoveel mensen, zoveel wensen....Ik weet niet hoe het jullie vergaat:Ik heb wel mijn ""favoriete"" personen als ik het zo mag zeggen.En op hen mag ik ook graag reageren.Ik werk in een organisatie met heel veel mensen.Ook daar ligt niet iedereen me.Maar dat hoort er gewoon bij vind ik.Moraal????Weet ik zelf niet zo 1,2,3, onder woorden te brengen,maar laat deze site je in ieder geval niet negatief beinvloeden.Een dominee zou ""amen"" zeggen.Wiil: kop op!Abertina: nog bloemen op tafel?
BamBam Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Haha Dhen, ben jij altijd zo grappig....Heerlijk gehad, wel warm maar dat was gisteren gek genoeg best goed te doen. 37 graden!Gelukkig airco op de kamer. Wil ik thuis ook!!!!!Nu ff aarden, mag morgen nog werken en dan heb ik, voorlopig, alweer vakantie. Moet niet gekker worden hoor.Planten noooodig water geven, ze hebben dorst. En die beloofde regen komt hiero pas vannacht, als het al komt.
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Hey lieve Rekel.Ben je wel tevreden nu over je oogcorrectie of heb je nu ook zoiets van, och waar doe ik het allemaal voor, misschien word ik nu nog niet gelukkig. Wat zou je willen vergeten met drinken, kun je dat rotgevoel wat beter omschrijven?
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 37 tsss nienormaal, hier is het gewoon lekker, graadje of 28.Verstandig hoor, kamer met airco
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 goeie avond Bammie, Priem en Dhen.Hier nog steeds helemaal geen niets van wateroverlast, zelfs geen water, is dat wat. Begin het nu toch ook wel te voelen hoor, het werken, maar het moet af hé als jullie komen. Kan jullie toch niet ontvangen in een stinkie huis?Morgen voor de verandering eens de honden doen bij de D.A. Ze kunnen niemand krijgen. Ja iedereen wil natuurlijk nu profiteren van het weer.
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Primula,ja hoor, alleen zijn ze ietwat verleptdoor de warmte.
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Joehoee wilwel bij de les blijven hoor!:light:
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Dat lukt dan wel met Niwi aan de lijn en bij de les blijven
BamBam Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Bol, ik ga me bijna bezwaard voelen over die meeting. ff normaal doen jij. Straks ben jij zo over je toeren dat je uitgeteld bent terwijl wij nog moeten komen. Of erger nog; dat de spanning zooo grootb wordt dat je wellicht een drankje wilt om tot rust te komen. RELAX BOL!Anders kom ik niet. Oh zo.
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Zo, 'k ben ook weer thuis! Foei-oei-oei, de neerslagradar op 't KNMI al bekeken?! 't gaat spannend weer worden, mensen! *slik*@Shahire,De kok van 't 'SR' heeft me een emmertje groentesoep (1 liter) meegegeven. 'k doe een ciabatta in de oven en eet dat met wat roomboter en kaas. Dat wordt mijn avondeten.
lien2206 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 hallo, net als iedereen heb ook ik het bloed heet!!! wie niet, dit is toch niet normaal meer!!! Zit alleen met mijn kleine mannetje te wachten tot de pizza klaar is, en normaal zou ik daar een wijntje bij nemen, dus vind dit nu een moeilijk moment!!! maar ik laat me niet gemaken, ik dacht laat ik maar ff een berichtje plaatsen!morgen naar de efteling met de kids , hoop niet dat het dan ook zo warm is!!! maar wel droog.
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Primula, ja back in town....ging toch niet zo makkelijk in m'n eentje als gehoopthet feit om soms alleen al ingelogd te staan kan een steuntje in de rug zijn.
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Klinkt goed Gunn, of was het nou meneer bult geen mug gezien vannacht?
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Lien, dat zijn inderdaad de moeilijke momentennu dus iets als vervanging zoekengroot glas fris of iets maar je bent goed bezig
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 Ben er weer, veel wijze raad gereken van onze rekel. Deed me goed. Bollie, tvreden ja, so far, alhoewel het nog niet zo mooi is momenteel. Geen blauwe ketten of zo, maar de onderste randen zijn nog wat gezwollen. De chirurg heeft me op het hart gedrukt dat ook dit nog gaat verdwijnen, dus.....ik heb goede moed.Ik zeg het nog, op een dag als deze had ik de eerste fles allang opengedaan, maar ik ben het moe om altijd in datzelfde spiraaltje terecht te komen. Vandaag drink ik de eerste niet, de eeuwige gouden regel. Wie weet voel ik me morgen helemaal anders, en zo niet, dan drink ik morgen ook weer de eerste niet. Is dit misschien een nieuw begin ??Ik heb al alles geprobeerd om dat slechte pijnlijke gevoel weg te nemen en ben er achter gekomen dat drinken op zich geen bal helpt. Integendeel.Ook voor diegenen die zijn bijgekomen een warme "droge" avond van mij BB, Gunn, Tina, Dhen en primula
will Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 ah, zie ik lien daar ook staan, goeienavond lien
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 We krijgen noodweer.Nou ik merk er nog helemaal niets van.Vast weer een storm in een glas water.
lien2206 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Geplaatst 28 juni 2011 goedenavond will, mag ik vragen wat er met je aan de hand is? met chirurg en zo!!! klinkt wel heftig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden