Spring naar bijdragen

Woensdag 29 Juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ook hallo Gabber...
en gefeliciteerd met je besluit om wat aan je drankprobleem te doen...
het is toch een periode waar je doorheen moet...
als het nu niet is, dan toch later....
en nu ben je toch al bezig....dus dan maar volhouden he....
samen komen we er wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je laat me blozen, bolletje...
maar ik ben heus niet meer of beter dan een ander...en ik wil dat ook niet zijn....
ik heb nu de ziekte van het alcoholisme ....en ik drink niet meer en ik rook niet meer...dat klopt...
maar super in geen geval...want hoe hoger het voetstuk, hoe dieper iemand kan vallen....
en ik besef ook dat ik morgen de klos kan zijn op het gebied van drank...
en daarom kom ik nog steeds hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rekel ik heb nog niets van Dinah gehoord. Had ze eergisteren nog ge pb.t maar geen reactie terug gehad. Maak me best wel wat bezorgd om haar. Ze zou gisteren geholpen worden, dus maar hopen dat alles goed is gegaan.

Zus moest jij nu ook niet gehopen worden aan vleesbomen? Ik dacht dat ik dat gelezen had pas geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bol! Da's ook toevallig, dat ik net online ben :)!
Ik ga volgende week een kijkoperatie krijgen. Dan gaan ze kijken of er ook vleesbomen ín de baarmoederholte zitten. Op de echo was dat niet te zien (er zat een boom vóór die het zicht belemmerde). Als er inderdaad iets in zit, is het dat wat de menstruatie zo hevig maakt. Een volgende keer gaan ze die dan verwijderen.

Helaas moet ik er best vaak aan denken. Ik heb nu vakantie en het gebeurt ook in mijn vakantie (baas meldt me een dag ziek). Zie er best wel tegenop. Al is het "een fluitje van een cent". Ik heb nog nooit een narcose of roesje gehad. Het ligt sowieso voor mij heel gevoelig, "dat" gebied. Lief dat je het vraagt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zus maar als je tegen een narcose op kijkt kun je ook vragen of ze je gewoon in slaap kunnen brengen. Dan krijg je wel een ruggenprik. Nou dat is echt een fluitje van een cent hoor. Mijn baarmoeder is verwijderd toen ik 38 jaar was dus een hele tijd geleden.
Het is niet vaginaal gedaan maar via een snee in m'n onderbuik.
Maar heb je ook het gevoel dat je je vrouwelijkheid daardoor verliest? Sommige vrouwen hebben dat n.l.
Maar van de hele ziekenhuisopname heb ik weinig gemerkt alleen dat ze een fout gemaakt hadden.I.p.v. een pijnstiller, hadden ze me een laxeermiddel gegeven. en daar had ik wel knap last van, maar na 5 dagen hield ik het in het ziekenhuis voor gezien en ben naar huis gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje, wat erg joh, van dat laxeermiddel! Lijkt me heel vervelend.

Nee hoor, ik zou me niet minder vrouwelijk voelen zonder baarmoeder. Denk ik. Maar dat is voor nu niet aan de orde, ze gaan waarschijnlijk alleen vleesbomen verwijderen. Dat het onder narcose of roesje gebeurt, heeft als reden dat alles "op dat gebied" zwaar gevoelig ligt bij mij.. Dus zelf heb ik ook liever dat ik "weg" ben, dan.

Wat Dinah heeft is wel van een andere orde.. Ben ook heel benieuwd hoe het met haar gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, dat was me wat zeg. Net geopereerd dus leggen ze die darmen stil bij een buikoperatie en toen ik terug kwam op mijn kamer dacht ik eens ff een weekje vakantie te houden. Ja m'n neus, ik kreeg een laxeertablet dus die darmen gingen als een gek te keer, tegen die verse wond.
Lag notabene op een kraamafdeling omdat ze geen andere plek meer hadden. Ook veel pijn gehad maar geen kindje.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi igor, heb je er na afloop niet een MEGA-kater van? Er staat zelfs in het boekje dat je niet alleen mag zijn de nacht erna... Hopelijk is het ook goed als een buurvrouw haar telefoon naast haar bed heeft. Die is in een paar tellen bij me als het moet. Volgende week een voorgesprek, dan ga ik het weten.

Ik kan niet lang blijven, zometeen ga ik uit eten met 2 vriendinnen!

En ook: Hoi Jane!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat ging best goed volgens mij.
Twee keer geblaft omdat iemand luidruchtig met zn fiets de stoep opstuiterde vlak voor mn huis. maar dat is juist goed. Huis bewaken.
Misschien uiteindelijk samen beneden laten slapen, elke dag mn slaapkamer ontharen is echt veel te veel werk. En er zal ook ooit wel weer een man in mn bed willen slapen.......
Nou eens kijken hoe dat vorm gaat krijgen.
Nieuwe gewoontes aanleren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zus!
(stond op een ansicht van een vriendin van me, die dacht dat Jezus aan haar dacht:D)
moet ik altijd aan denken als ik jou zie.

Ja Bol, maar eigenlijk is het te gek voor woorden toch.

Ik ga zo voor t eerst naar baantje nr 3, spannend hoor.
Ik mag een biografie gaan schrijven van een oudere dame.
Krijg er begeleiding in van mijn zoon, voor het technische deel, want daar zie ik erg tegenop.
Maar het leuke is, ik heb een Mar. vrouw toebedeeld gekregen en laat ik nou een jaar of 3 geleden
een cursus integratie-andersom hebben gedaan. En juist het stuk vd vrouwen vd gastarbeiders/immigranten
dat intrigeerde me toen zo. leuk he. ik denk dat het een hele interessante onderneming wordt.
Wel lastig want ze kan niet lezen en schrijven, dus als het niet door kan gaan merk ik dat pas als ik voor de deur sta. En dat in deze tijd van Aps,GSM,tel.sms.msn en mail. Ik houd daar wel van, stiekumpjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond saam,

ik heb een heerlijke middag gehad,
lekker op een terras gezeten met
een vriendin.
Het was prachtig weer en echt fijn
om in het zonnetje te zitten, niet te
warm precies goed.

Daarna schandalig veel geld uitgegeven
aan luxe spulletjes bij de parfumerie.

Kortom, mezelf eens even goed verwend,
moet kunnen, toch?

Nu even een pizza in de oven,
koken doe ik ook niet vanavond.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...