Spring naar bijdragen

Woensdag 29 Juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat ontzetten leuk Jane. Ja dat zal niet zo makkelijk zijn als ze niet kan schrijven of lezen. maar nederlands spreken zal toch wel gaan?
Ik ben heel benieuwd hoe het je af gaat. en natuurlijk is het ontzettend fijn als je hulp krijgt van je zoon.
Heel veel suc6 meis.:heart: En houd ons op de hoogte hé;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Gaat eenieder wel aardig geloof ik...
Alleen snap ik Borretje even niet.
Snap wel dat ze het giga moeilijk heeft maar snap niet dat ze overweegt de vlucht in drank te kiezen.
Dat is * de oorzaak van het hele probleem en ellende in haar gezinnetje en voor haar zoontje.

Praat nu over Bor maar wil ook tegen haar praten, Bor als je nog niet begonnen bent doe het dan ook niet, als je al begonnen bent kap er dan mee, alsjeblieft :heart:

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie nog even een fijne avond, ik heb net opdracht gekregen maar eens op tijd naar bed te gaan
dubbele gevoelens qua zoon maar alles blijft droog!
dank voor jullie reacties vandaag en hier nog veel plezier

en ja Snoep....... ik log uit!! :sun:
je bent een lot uit de loterij voor mij bij moeilijke momenten :heart:
ja ja, morgen 6.15 present ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhhhh....en jij wel ingelogd???????????
Hmmmmm.......nou vooruit jij dan maar wel :D
Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..............................................................:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Har. om je eerlijk te zeggen snap ik het van Bor. wel hoor. Even helemaal niets voelen, even helemaal van de wereld af zijn. Ja hoor snappen doe ik het heel goed, alleen het haalt niets uit. Morgen zou ik dan weer met een levensgrote kater zitten, en dan is het dubbel op, je zakt alleen nog maar dieper weg, ook al is alle ellende ontstaan juist door de drank. Het gaat me om die roes.

Trusten Sha. slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En blaffen ??
Zoiezo dus wel goed om te doen, dan kan ik overdag ook wat langer weg...

quote:


Originally posted by:
Hannah1

Misschien gaan ze 2 nachten piepen woman.


Dan is het leed geleden.


De eerst 2 nachten ben ik naast de bench gaan liggen, maar haar er niet uitgehaald.


Toen was het over.


Elke avond rond 23 00 gaat ze er nu uit haarzelf in liggen.


Dan is de dag mooi geweest blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Shahire

Ohhhhh....en jij wel ingelogd???????????


Hmmmmm.......nou vooruit jij dan maar wel
:D

Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..............................................................
:lips:



ja even controleren.....hup hup naar boven en laat ik je niet meer zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja Bol, ik snap het eigenlijk ook wel, die wanhoop...
Maar het maakt het allemaal alleen maar erger.
Borretje wil er alles aan doen, de duurste advocaat, desnoods het huis verkopen.
Maar nu drinken maakt dat allemaal overbodig en zinloos.

Ik (ver)oordeel Borretje ook niet maar vind het zo geweldig jammer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har. :sun:

Gabber leg me eens even uit hoe dat nou zit met mensen die periodiek drinken. is het dan zo dat je een soort van spanning opbouwt en die dan op een soort hoogtepunt komt bij het drinken? Of is het dat je dan toch weggedrukte gevoelens en ervaringen voelt, of is het een conditionering, want dat zou ik ook heel goed begrijpen.
Maar wat voel je de tijd tussen twee drinkperiodes. En wat zou er gebeuren als je dan toch niet drinkt? Heb je dat wel eens geprobeerd?
En die 4-5 dagen dat je dan wel drinkt dan eet je niet en blijft dronken, dag en nacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Het is wel opgekropte spanning en ik heb ook zeker wel geprobeerd om niet te drinken, maar dan wordt de druk te groot en praat ik het goed om 1 dag of 2 dagen in een roes te zijn, maar worden het uiteindelijk 4 a 5 dagen. Misschien is het ook een nieuwe gewoonte van mij om spanningen weg te drinken, maar het is niet goed en ik wil dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

De tijd tussen het niet drinken, voel ik mij heel goed, maar toch komt het moment van drinken op de loer en heb ik eigenschappen van borderline, wat wel beter te hanteren is.
In het begin waren de periodes heftiger, maar nu moeten de periodes niet meer komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Die 4 a 5 dagen zit ik in een roes en slaap tussendoor en kijk TV. Ik eet wel, maar op het laatst slechter.
In het begin drink ik meer, maar later minder (omdat ik er dan al ziek van ben en mijzelf verafschuw).
Ik zie dan ook tegen de ontwenning op voor 2 a 3 dagen.
Ja, wat doe je jezelf aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hahaha,
Grootste zorg is eigenlijk de buren.
maar ja ook wel goed misschien, ze willen nog wel eens snachts luidruchtig zijn buiten, geeft nix, kids zijn 15 en 16, dus als ze dan blaffen is het eigenlijk wel goed hihihi
Tis maar hoe je het bekijkt :)

quote:


Originally posted by:
Hannah1

woman die van mij was 8 weken en kon nog niet blaffen.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabber ik denk dat je een man bent hé? Vaak stellen mensen zich een beetje voor bij wie is wie, en vertellen iets over zichzelf. Misschien, als je zin heb, zou je daar iets over jezelf kunnen vertellen zodat we een beetje meer van je weten.
Je bent het niet verplicht hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Spanningen hebben veelal te maken met het feit dat ik emotioneel sneller geraakt wordt door mensen en drukte en alles proberen goed te doen.
Ik krijg daar wel meer zicht op door o.a. Vers-training die ik volg voor emotie rationaliteitsstoornissen.
Ik ben meer dan 3 jaar gescheiden en heb 3 kinderen en die periode was en is ook hectisch, maar kan dat wel wat beter hanteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hondjes hebben nu een allebei mand onder de computertafel. Ik zal er een tafellaken overheen leggen zodat ze een 'hol' gevoel krijgen. Leuk dit, ziet er echt grappig uit, twee hondjes naast elkaar in de hondenmanden :D
Moet het hol helemaal dicht, of willen ze een kiertje of 1 kant open zodat ze naar buiten kunnen kijken ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...