Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hai Lien, dit gaat echt minder worden, je bent ook net begonnen dus geef het even de tijd.En goed als je nu even afleiding zoekt, ik hoop dat je je daardoor zometeen wat beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goed, ik heb lopen zoeken en lopen denkenIk doe het zoIk slaap dit weekend in de bedstee. Als dat bevalt blijf ik dat doen tot ik geen zin meer hebAls ik naar mn slaapkamer terug wil, doe ik dat en laat ik alle deuren openstaan. Ze mogen dan slapen waar ze willen, behalve op mn bed. En heel langzaam zal ik dan beetje bij beetje mn slaapkamerdeur dichtdoenZal ik dan de hondenmanden mee naar boven nemen en op de gang zetten ? of beneden laten waar ze nu staan in hun eigen hol. das beter denk ikQuestions questions questions.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik ga ook afsluiten, iedereen een fijne avond!Lien, helaas kan ik je daar ook geen antwoord op geven, zo lang ben ik ook nog niet bezig, maar wel volhouden hoor vanavond! Gaat je lukken!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 oh ja, woman, hoop dat het vanavond ook weer goed gaat met je hondjes en jou! hoop dat jullie allemaal een rustige nacht hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ohhh ik ga niets drinken hoor, ga nu lekker slapen,morgen weer een dag........slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeZuskewuske..ik kan niet goed volgen . Doel je op mijn eerder posting over vakantie? Ik heb nu niet echt zoveel problemen meer hoor met vakantie en niet drinken. De eerste keren was het héél onwennig bij momenten maar nu gaat ie over het algemeen echt goed.. Maar bedankt voor de lieve wens..en ik heb inderdaad een paar dagen vakantie!! Fleurie, ik doelde inderdaad op je vorige post over vakantie. Ik dacht te lezen dat jij het misschien ook moeilijker vond om met alcohol om te gaan in de vakantie, net als ik. Ah, dus je hebt nú vrij? Lekker joh! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Dank je wel, Noortje Morgen weer uitgebreid verslag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuske quote: Originally posted by: fleurtjeFleurie, ik doelde inderdaad op je vorige post over vakantie. Ik dacht te lezen dat jij het misschien ook moeilijker vond om met alcohol om te gaan in de vakantie, net als ik. Ah, dus je hebt nú vrij? Lekker joh! Geniet ervan! Kom ff binnen en buiten wippen..doe ik wel meerVoor jou nog geen vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Fleurtje is midden-Nederland. Was vandaag nog over het journaal.Voor mij is het nog 3 weken hoor, voor ik vakantie heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedeavond allemaal,Woman,Ik moet eigenlijk toch wel erg om jou lachen.Wat maak jij er een ingewikkeld gedoe van zeg.Ik zou zeggen,Honden beneden in de mand.Jij boven slapen, met de deur dicht.Dat piepen wat ze dan gaan doen, kan volgens mij nooit langer dan een paar nachten duren.Misschien de buren even waarschuwen van te voren.makkelijk gezegd, misschien allemaal,Maar ja, ben dan ook een erg nuchtere boerendochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Woman in de mand en hondjes in haar bed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Rapilos, jouw verhaal doet me denken aan dat dochter nog een baby was. En in die tijd date ik een man (niet de vader). En toen moest ik de kinderkamerdeur dichtdoen!!! Ja maar .......... dan kon ik het huilen niet meer horen Dat was eigenlijk de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Bij mijn kinderen heb ik dat nooit zo gedaan hoor Tatum, alhoewel ik me realiseer, dat dieren voor sommige mensen ook een soort kinderen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeKom ff binnen en buiten wippen..doe ik wel meer Ehhhm.. wat mag ik me hierbij voorstellen...? (Foei, Zus denkt weer door!)Yep, ik heb nu vakantie. Even lekker niet naar 't werk hoeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja dat dacht ik, maar ze maakte vannacht zo'n kabaal, blaffen en loeien als een wolf....de deur slopen....Buren trekken dat echt niet...ook al waarschuw ik ze. Hele hoop gezeik mee..... quote: Originally posted by: rapilosGoedeavond allemaal, Woman, Ik moet eigenlijk toch wel erg om jou lachen. Wat maak jij er een ingewikkeld gedoe van zeg. Ik zou zeggen, Honden beneden in de mand. Jij boven slapen, met de deur dicht. Dat piepen wat ze dan gaan doen, kan volgens mij nooit langer dan een paar nachten duren. Misschien de buren even waarschuwen van te voren. makkelijk gezegd, misschien allemaal, Maar ja, ben dan ook een erg nuchtere boerendochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Mensen, nog een fijne avondik ga aftaaien, mooi geweest voor vandaag Woman, ik hoop dat het vannacht goed gaat met je hondenlaat morgen even weten hoe het is gegaan ben nu toch wel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 tis wel een mishandeld beestje he, en nee ik zie dat niet als een kind. maar als een dier wat extra liefde en veiligheid nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Woman, je houd van je dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja, ik heb Zowie ook veel in geinvesteerd, nu kan ik met haar lezen en schrijven. Een poosje veel aandacht geven aan opvoeding en liefde worden het hele happy en gehoorzame honden van, en later heb je geen kind (hond) aan ze. Ik vergelijk het altijd met Chinees leren. Hond moet maar snappen wat je bedoelt met dat gekke woord. Dat duurt wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Oei, zelfs de deur slopenEn als het echt zo erg is, kan je dat idd. niet maken tegenover je buren.Phoe, je zit wel in een lastig parket hoor.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Dank je wel, ja lukt me wel. Vooral mn gevoel volgen. En de tijd nemen. Hoeft niet in 1x. maar hondjes terug op de slaapkamer is het enige wat niet mag. Dus nu slapen we met zn allen in de keuken en mogen ze niet op mijn bed. Das al een flinke knappe stap !En iedere keer als ik even wegloop en ze piepen niet, dan wordt het een vreugdedansje en hiep hoi goed gedaan met salami en veel knuffels. Doodvermoeiend, maar wel weer leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ha,ha, Nou Woman je doet je uiterste best, dat kan ik toch echt zeggen.Joh, over een week kan je vast met ze lezen en schrijven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: TatumFleurtje is midden-Nederland. Was vandaag nog over het journaal. Voor mij is het nog 3 weken hoor, voor ik vakantie heb Nog drie weken??? Dat is nog wel ff..Is Fleurtje midden-Nederland? . Ik heb teveel chocolade gegeten denk ik..ik kan helemaal niet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuskequote: Originally posted by: fleurtjeKom ff binnen en buiten wippen..doe ik wel meer Ehhhm.. wat mag ik me hierbij voorstellen...? (Foei, Zus denkt weer door!)Yep, ik heb nu vakantie. Even lekker niet naar 't werk hoeven! Ben jij aan vieze dingens aan het denken?? ..foei! Ah dan mag jij ook supergenieten van je vakantie! En niet te ongerust zijn..komt allemaal goed. Regelmatig binnen en buiten wippen en alles is okidodie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden