Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juli


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
spike

Op naar 5 maanden Fleurtje!


En ja, moedeloosheid is de drempel op dit moment. Wie ook?




Sommigen vallen héél veel, sommigen een stuk minder.
Maar bij de meesten komt het op één of ander moment helemaal goed. Je niet laten kisten zenne!
Gewoon dapper blijven doordoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen bedanken voor de hartverwarmende reacties die ik op mijn post van vannacht heb gekregen.

Tuurlijk ben ik bang, Borretje, Jopie, Fleurtje en alle andere die hebben gereageerd, maar zo verder leven wil ik ook niet. Ik wil van die rotzooi af. Daarom ga ik ervoor en dat gaat me lukken want zoals ik al zei sta ik er achter en zeker nog wel meer als toen ik me aanmeldde.

Ik zal proberen om iets vaker toe posten op jouw verzoek Fleur, weet namelijk niet wanneer het gaat gebeuren.

Liefs allemaal, wees sterk en tot snel weer

XX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je staat ergens in het midden dus je leest vast nog mee..

Totaal geen idee wanneer je in detox gaat? Vangen ze je dan ook op in de tussentijd? Of moet je het helemaal op je eentje doen?
Fleurs vragenronde is weer van gang gegaan :huh:. Da is al diene chocolat hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, lieve mensen!

Hé hé, net terug van uitg'breid boodschappen doen. Een veelheid aan sapjes ing'slagen. Zwarte bessen, sinaasappel, druiven, tomaten en wortel. Daar ga 'k mezelf dit weekend en koom'nde week mee vergasten. Heerlijk! Ook verse groenten en fruit. Brood, luxe volkoren en Oberlander. Zuivel; Yoghurt-Perzik en 'Oma's' Yoghurt-Kersen. Cottage cheese (Yummy) en melk. Voor te snoepen Choco-biscuit en Chocolate Cookies. Kortom, 'k ben voorzien! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

Hallo, lieve mensen!




Hé hé, net terug van uitg'breid boodschappen doen. Een veelheid aan sapjes ing'slagen. Zwarte bessen, sinaasappel, druiven, tomaten en wortel. Daar ga 'k mezelf dit weekend en koom'nde week mee vergasten. Heerlijk! Ook verse groenten en fruit. Brood, luxe volkoren en Oberlander. Zuivel; Yoghurt-Perzik en 'Oma's' Yoghurt-Kersen. Cottage cheese (Yummy) en melk. Voor te snoepen Choco-biscuit en Chocolate Cookies. Kortom, 'k ben voorzien!
:D




:o
Ok met zijn allen naar Gunn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom even hoi die hoi zeggen
zit nog tot bijna 23 uur op mijn werk en ben steeds chagerijniger aan het worden
geen idee waarom (nou da's niet helemaal waar trouwens)
mijn dienst begon vet druk, sta nog alleen ook op een groep van 12 man
gelukkig zijn ze wel rustig op hier en daar een plasbroek na :D (zit ik echt vandaag op te wachten ahum!!)
eerst maar even roken...............dag dag dag latersssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Will je kunt eigenlijk niets voor me doen zal het nu zelf moeten doen en als je even de laatste post van gisteren leest weet je wat ik bedoel :heart:
Take care of yourself;-)

@ Fleur, daarna volgt een nazorg traject wat het precies inhoudt weet ik nog niet, maar dat zie ik wel, heb in ieder geval opvang voor mijn twee liefste katjes. en mijn zoon weet ervan dus dat is wat me over de drempel heeft geholpen.

@niwi gaat goedkomen zo gemotiveerd zoals ik nu ben ben ik nog nooit in mijn leven geweest, en valkuilen ik weet dat ze er zijn, maar daar leg ik een plank overheen en wandel verder op het pad waar ik nu voor kies.

Liefs allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...