snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 spikeik heb 1 poging gedaan met behulp van bouman kliniekmaar is niet gelukttalloze pogingen om te minderen...niet gelukten nu haast 6 maanden geleden gestopt met behulp van dit forum...tot nu toe succesvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Arré, witje en Jane ook aangekomen.heb juist telefoon, brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: spikeOp naar 5 maanden Fleurtje! En ja, moedeloosheid is de drempel op dit moment. Wie ook? Sommigen vallen héél veel, sommigen een stuk minder. Maar bij de meesten komt het op één of ander moment helemaal goed. Je niet laten kisten zenne! Gewoon dapper blijven doordoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: spikeIk ga Nickelback maar eens opzetten Fleur no smileys here Jij leest al even mee? :DKop op hé!! De moed niet laten zakken hoor. Zet maar goed luid en schudden met die poep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 spikevaak genoeg hier komen en door zetten hoe moeilijk het ook isdie kracht heb je gewoon ...als je echt iets wil kan je alles bereiken in het levenmaar het gaat om de WIL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dag allemaal,Ik ga lekker Wallander kijken. Een gezellige avond.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Fleur, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 en op Ned 2komt er nog een Lytse!Ik ga naar den belseEENff lachen met een comedyfijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: LytseFleur, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik wil iedereen bedanken voor de hartverwarmende reacties die ik op mijn post van vannacht heb gekregen.Tuurlijk ben ik bang, Borretje, Jopie, Fleurtje en alle andere die hebben gereageerd, maar zo verder leven wil ik ook niet. Ik wil van die rotzooi af. Daarom ga ik ervoor en dat gaat me lukken want zoals ik al zei sta ik er achter en zeker nog wel meer als toen ik me aanmeldde.Ik zal proberen om iets vaker toe posten op jouw verzoek Fleur, weet namelijk niet wanneer het gaat gebeuren.Liefs allemaal, wees sterk en tot snel weerXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Bekkieeeeeeeeeeeeeeee :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 het ga je goed, bekkie.misschien dat je dan nadien hier vaker kunt komen...voor de waakzaamheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Niet zo goed dus met je ?? Wat kan ik voor je doen beksie, zeg maar. Iets ? Anything ? Remember old times ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zat ff op Youtube :$Je gaat het helemaal maken Beks!! Ben je alweer weg? Ff kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat had je op youtube fleurtje, je maakt me curieus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Je staat ergens in het midden dus je leest vast nog mee..Totaal geen idee wanneer je in detox gaat? Vangen ze je dan ook op in de tussentijd? Of moet je het helemaal op je eentje doen? Fleurs vragenronde is weer van gang gegaan . Da is al diene chocolat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willWat had je op youtube fleurtje, je maakt me curieus Pearl Jam, Bjork en Evanescence curjeuzeneuzemosterdpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hallo, lieve mensen!Hé hé, net terug van uitg'breid boodschappen doen. Een veelheid aan sapjes ing'slagen. Zwarte bessen, sinaasappel, druiven, tomaten en wortel. Daar ga 'k mezelf dit weekend en koom'nde week mee vergasten. Heerlijk! Ook verse groenten en fruit. Brood, luxe volkoren en Oberlander. Zuivel; Yoghurt-Perzik en 'Oma's' Yoghurt-Kersen. Cottage cheese (Yummy) en melk. Voor te snoepen Choco-biscuit en Chocolate Cookies. Kortom, 'k ben voorzien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Evanescense, goed hé, ben ze gaan kijken verleden jaar in Elisabethzaal. Mijn zus en schoonbroer vonden er geen bal aan.Euh Dat was Within Temtation, ben een beetje weg van Sharon Den Adel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Amai Gunn, grote kuis aan de binnenkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: GunnHallo, lieve mensen! Hé hé, net terug van uitg'breid boodschappen doen. Een veelheid aan sapjes ing'slagen. Zwarte bessen, sinaasappel, druiven, tomaten en wortel. Daar ga 'k mezelf dit weekend en koom'nde week mee vergasten. Heerlijk! Ook verse groenten en fruit. Brood, luxe volkoren en Oberlander. Zuivel; Yoghurt-Perzik en 'Oma's' Yoghurt-Kersen. Cottage cheese (Yummy) en melk. Voor te snoepen Choco-biscuit en Chocolate Cookies. Kortom, 'k ben voorzien! Ok met zijn allen naar Gunn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 gunnik had ook van de week boodschappen besteld...ben je nog steeds onderweg hierheen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik kom even hoi die hoi zeggenzit nog tot bijna 23 uur op mijn werk en ben steeds chagerijniger aan het wordengeen idee waarom (nou da's niet helemaal waar trouwens)mijn dienst begon vet druk, sta nog alleen ook op een groep van 12 mangelukkig zijn ze wel rustig op hier en daar een plasbroek na (zit ik echt vandaag op te wachten ahum!!)eerst maar even roken...............dag dag dag latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 @ Will je kunt eigenlijk niets voor me doen zal het nu zelf moeten doen en als je even de laatste post van gisteren leest weet je wat ik bedoel Take care of yourself;-)@ Fleur, daarna volgt een nazorg traject wat het precies inhoudt weet ik nog niet, maar dat zie ik wel, heb in ieder geval opvang voor mijn twee liefste katjes. en mijn zoon weet ervan dus dat is wat me over de drempel heeft geholpen.@niwi gaat goedkomen zo gemotiveerd zoals ik nu ben ben ik nog nooit in mijn leven geweest, en valkuilen ik weet dat ze er zijn, maar daar leg ik een plank overheen en wandel verder op het pad waar ik nu voor kies.Liefs allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Snoep, weet jij wat je met die bestelling mag doen...?! Adret in je @#$% steken! Daar dan! Lik op stuk, hé! 'k ben, verdulleme, je huissloof niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden