albertina Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Ik ben al 2 dagen zo rusteloos,zo irritant is dat.Gister 60km gefietst, naar een vriendin geweest,thuis een hoop gedaan.Niets helpt.Het zal vanzelf wel overgaan, hoop ik?@letter aangep.
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 ik ben er ook even tussenuitmuch to do this morning, rollatersssssssssssssssssssss
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Vervelend Tien, is er iets waar je komende tijd tegenop ziet?
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Tina Gaat echt over. Alleen blijft het soms te lang hangen..ff gone
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Fleurtje,Dat lijkt alleen maar zo.Als je als notoire Snickerjunk zomaar overstapt op eenvervangend middel als Magnum Gold kun je dit soortrare gevoelens verwachten.
albertina Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Er staat veel te gebeuren, dat wel.Verhuizen, wellicht dan, ik ben opzoek om toch weer een paar dagen te gaan werken.Ik kan het thuis niet vinden, tenminste, niet de hele week.Dat is het denk ik, thuis is nu weer zo gewoon,ik ben dat niet zo gewend.De verveling slaat toe, zo nu en dan.
lien2206 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 goedemorgen, wat een drukte al zeg, ik geniet nu lekker van een bakkie, de hond is al uitgelaten, en de kids zijn nog stil. Heerlijk genieten is dit!!!Op naar een nieuwe week.
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 yvonne ik kom d'r aan. marQ ik pik je wel op onderweg. tot zooooooooo
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Sowhat, Marc, goedemorgen Ik ken het gevoel Tina, ik worstel er al enkele maanden mee. Op en af, maar nooit prettig.Tijd heb ik nodig, en zeker geen drank. Ik hoop dat et vandaag een beetje opklaart in je hart
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Ik zal in gedachten ook even meegaan hé Igor, dat is minder vermoeiend
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Oke Igor, zal klaar staan, snel even de boel bij elkaar pakken... Lien en Sowhat ook goeie morgen... Tina, denk dat die onrust dus inderdaad wel te verklaren is. Misschien helpt zoeken naar werk en huis wel een beetje mee om wat rustiger te worden.. Luitjes, ik ben er even vandoor.... Laterrrrrrrrrrrrrrrrr.
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 goedemorgen frummers....nu ben ik zeker weer te laat op de dagdraad te openen ?...ben ik nu zielig ?
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Hallo Niwi,Je bent net iets te laat voor de dagopening, maar jouw postinghoort nog wel bij de eerste honderd van de dag.
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 goeiemorgen lieve menseneven bijlezen, wat een productievoor de vroege zondagmorgen alweer!
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 De niwi en jane se, goedemorgen. In't vervolg wat vroeger opstaan hé
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Jane en ik slapen niet bij elkaar hoor, Will...hoe kunnen we dan vroeger opstaan ?
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 daar zal ze om lachen....volgende week, de hele week om 4 uur eruit....
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Ik ben er weer even mee weg, containerbak vastroefelen
Susana Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...wat zijn jullie lekker bezig...gezellig. Hier net gesport, ga onder de douche. Ik heb heerlijk geslapen, had een beetje slaap te kort.
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Will en ik zijn altijd lekker bezig, Susana...dat behoeft al geen vermelding meer...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden