Gast Hannah1 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen!Nog een levend wezen dus hier.Denk dat men zo met het ontbijt al achter de kiezen en fris gedouched aan komen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goeie morgen vroege vogels.Ook hier lekker geslapen.Jop mooi weer voor een lekkere strandwandeling meid.Hannah la met de hond gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Manfred Mann's Earth Band - Blinded by the Light (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zus blijft een week Hannah. Ja gisteren een hele gezellige dag gehad. Veel gepraat en druk druk druk. Wel ff anders dan hier alleen zitten hoor. Ben dat niet meer gewend.Vandaag dienst en Zus gaat het hekwerk afschilderen. Das wel fijn hoor want het is zo'n priegelwerk.Jop. hoef je vandaag niet te werken dan? O heb het al gezien Jop. je moet wel werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goeiemorgen luitjes, Nog geen koffie zie ik?? Gauw even zetten dan maar. Bol , kan me indenken dat het wennen is constant mensen om je heen. En voor meerdere dagen ook best niet altijd even makkelijk. Maar zus gaat gewoon haar eigen gang he? Dat scheelt wel heel erg, dagen achter elkaar logé's en dan alleen maar bij elkaar zitten en praten en koffie drinken en zo... pffffLekker dat zij jou hek afschildert terwijl jij dienst hebt. Kan ze als ze tijd over heeft nog even aan de slag in hanna's tuin ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 goeienmorgen allemaallekker een bakkie van yvonne..jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen Het is nog veeeeeeeeeel te vroeg hé..maar ben er wel voor snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Doemme..samen door de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hihi, goeiemorgen Snoep en Fleur... zaten jullie toch mooi even klem daar in de deurpost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Vroeg wakker. Lekker in de bedstee geslapen. Jammer dat dat niet kan als het zo warm is, de zon staat precies hier, dus dan is het snachts nog veel te warm..Gister begonnen aan een nieuw kostuum, misschien draag ik em wel de 14e Ben ook al begonnen met een repertoire. Denk dat ik 3 nummers ga dansen. 2 korte en 1 lange. Die lange is wel echt heel erg mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Foei Yvonne, je bent vandaag wel erg laat met de koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 heb trouwens daarnet even de soap van gisteren gelezen... en zat hardop te schateren hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zo koffie zit erin, (bedankt yvonne)nu ff met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneHihi, goeiemorgen Snoep en Fleur... zaten jullie toch mooi even klem daar in de deurpost ja fleur snoep teveel yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Sorry Marc.... maar dacht dat de vroege volgels het wel ff zouden overnemen...maar niks van dat al:$Is trouwens doorgelopen, tast toe jongen... De thee is inmiddels ook te drinken, kouwe klets stond al in de koelkast... Woman, wat klinkt dat leuk... een bedstee, kan me indenken dat je daar heerlijk slaapt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjequote: Originally posted by: YvonneHihi, goeiemorgen Snoep en Fleur... zaten jullie toch mooi even klem daar in de deurpost ja fleur snoep teveel yvonne Oeiiii, als Fleur dat leest.... krijg je vast voor ne poep:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ja echt, Yvonne. Met leuke gordijntjes Mn vader sliep er ook altijd, dus het is extra fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Haaa, vonnekes koffie........heerlijk Goedemorgen forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Lekker wandelen Max... hoop dat er bij jou WEL een zonnejte schijnt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Dat is waar...ik snoep teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 En ook Wil al wakker... Wakkere Wil dus... goeie morgen... Hoorde dat je zo'n mooie jongen bent en de afgelopen tijd NOG mooier bent geworden....Leuk dat Fleur gisteren ff bij je langs kwam he? Woman, dat moet helemaal fijn dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDat is waar...ik snoep teveel ach..ik hou toch wel van je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik heb nog maar een bakkie ingeschonken en ga dat even in de tuin nuttigen genietend van een pafke erbij... wel even een vestje aan, want ut is hier niet echt lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden