BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 HUH?????????Hahaha.Ik ga opslomen jongens. Slaap lekker allemaal.Jaap, bedankt maar dat soort dingen hoef ik niet te weten:huh:Krijg er beeldschermoogjes van, hihi.Als ik maar kan posten, dan ben ik al blij. Doeiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBamEn je mag alles vragen, waarom niet. Maar maakt het jou uit of iemand ook nog ergens anders schrijft. Mij niet, moet iedereen zelluf weten. Er zijn zoveel fora. Je laatste opmerking voegt niets toe aan dit gesprek. Ik vind het jammer dat je dat erbij zet. 1- Daar zit het verschil dus zoals eerder gezegd. 2- Dat is niet aan jou om te bepalen. Ik vind het zelf nogal denigrerend, de manier waarop je het stelt. De waarde van mijn berichten of opmerkingen hoeven niet gemeten te worden aan jouw standaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Jaap, wat gebeurt er?aanpassing: tiepfoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Welterusten allemaal,Primula, tuindraad zal ik ook weer eens schrijven. Er is veel gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Mijn pc doet raar Nou kees..geniet van je ****Spijtig dat ik je niet meer gelezen heb Dinah maar begrijp het wel natuurlijk. Het was vast een zware dag.Slaapwel vlindertje Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Japie;)Hier ook.Nu echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky wist je dat roken heel ongezond is. hoor, lees maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Beide was ik niet van plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat is een suffe vergelijking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Mij boeit het niet hoor of je rookt (of drinkt of wat dan ook gebruikt.) Dat zijn persoonlijke keuzes die iedereen maakt. Als jij er geen probleem mee hebt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Drinken was voor mij niet alleen genieten meer. En roken vind ik nu smerig. Dus doe ik het niet. Zo geniet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaquote: Originally posted by: kirkyGeen idee waar dit forum op draait maar ik mis wel de mogelijkheden die er elders wel waren . pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkykortom . je hele leven gezond leven , niet roken , niet drinken , voldoende bewegen . en dan op een zaterdag op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn . en dan ................................... dan kan je maar beter geleefd hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Trust..en laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: kirkyik zeur verder niet , maar heb wel ff het gevoel dat ik terug ben in de pré-historie de fora . thats all . Zo erg is het nu ook weer niet daar heb ik dus ook zwaar last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden