BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ben je wat lekkers aant eten Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ah die BamBamWat stoort je zo aan het feit dan mensen al dan niet vallen over andere fora? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Moet eerlijk zeggen dat ik het ook even niet snap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky,ik houd best van een dolletje,soms ga je iets te ver.Een beetje vrouw onterend,laat ik het zo maar noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Lieve luitjes,Ik val weer eens binnen.Heb wel steeds meegelezen.Albertine: gaat het weer wat beter?Spannend: evt. nieuwe woonruimte: Ik herken dat zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: TatumIk ben geen helper. Primula, misschien lukt het jou? Tatum:Wat bedoel je hiermee??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Fleurtje, wat me stoort is dat jij blijkbaar voor anderen in kunt vullen welke beweegredenen mensen schijnen te hebben. Dat kun jij toch niet weten?En ik vind het niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als mensen elkaar aanspreken over op ze wel of niet op andere fora schrijven. Daar is een ieder vrij in. Of zou dat althans moeten zijn. En ook als je hier je gading niet meer dacht te vinden en ergens anders heen gaat. En dan staat het je daarna weer helemaal vrij om terug te komen. Wie ben ik om daarover te oordelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Prim,héél spannend,ik ben al langer op zoek hoor.Maar dit huisje wil ik wel hééélgraag.Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Albertine, als je derde op de lijst bent waarom mag je dan gaan kijken? Gaan die andere mensen het niet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat hoop ik Bammetje,Wordt bekend na de bezichtiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 kortom , neem mijn berichten niet te serieus . dat doe ik zelf ook niet . Aanpassing:Ik was iets te snel:Kirky: ik ken(de) je niet.Ik wens je welkom!Maar: aan onzin berichten doe ik niet, behalve een geintje.Ik neem mijn berichten dus wel serieus hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBamFleurtje, wat me stoort is dat jij blijkbaar voor anderen in kunt vullen welke beweegredenen mensen schijnen te hebben. Dat kun jij toch niet weten? En ik vind het niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als mensen elkaar aanspreken over op ze wel of niet op andere fora schrijven. Daar is een ieder vrij in. Of zou dat althans moeten zijn. En ook als je hier je gading niet meer dacht te vinden en ergens anders heen gaat. En dan staat het je daarna weer helemaal vrij om terug te komen. Wie ben ik om daarover te oordelen? Wie zegt dat ik dat niet weet? Het heeft niets te maken met het al dan niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als je spreekt over het vragen naar of ze al dan niet op ander fora schrijven. Ik vind het bijzonder hypocriet het niet te doen. Nogmaals..onze ideeën over wel meer dingen verschillen. Ook hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Accepteren Kirk, accepteren en net eamelje oftewel niet zeuren over wat er niet is. Is nog geen mens beter van geworden. En die mogelijkheden zullen er hier niet snel bijkomen, foto's plaatsen enzo.Spannend Albertine, afwachten maar. Wat kan een dag dan lang duren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkywat ik bedoel te zeggen . neem de gemiddelde caberatier en hoor wat hij/zij op het podium zegt over vrouwen ! daar wordt dan door de vrouwen in de zaal hartelijk om gelachen . kortom , neem mijn berichten niet te serieus . dat doe ik zelf ook niet . Hihi, gelukkig moet je veel werken Kirk!Hoest met drinken? Is het nog lastig. En dan bedoel ik niet je melk he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyGeen idee waar dit forum op draait maar ik mis wel de mogelijkheden die er elders wel waren . Nou als je dat niet ziet,waarom ben je hier dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Zo te zien draait het op -fuse talk basic edition-. Ik vind het wel een mooi rustig vorm gegeven omgeving. Zo zouden de knop <quote> eigenlijk nog weg moeten halen. Heerlijk rustig zou dat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyik zeur verder niet , maar heb wel ff het gevoel dat ik terug ben in de pré-historie de fora . thats all . Zo erg is het nu ook weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, ik begin ook al met dat gekwoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Fleur, wil jij zeggen dan dat je van iedereen die elders schrijft alle beweegredenen weet?En je mag alles vragen, waarom niet. Maar maakt het jou uit of iemand ook nog ergens anders schrijft. Mij niet, moet iedereen zelluf weten. Er zijn zoveel fora.Je laatste opmerking voegt niets toe aan dit gesprek. Ik vind het jammer dat je dat erbij zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Jaap; LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 En nu ga ik afsluiten,nog even tv kijken en danslapen.Tenminste, dat hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ha die Jaap!Moeten wij niet nodig weer eens naar tuinperikelen??Fijn dat je er weer bent.Ik was van plan meer te schrijven, maar besluit nu dat later te doen!Welterusten allen!PS: Albertina: Ik DUIM voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nigthy night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Mijn excuses, niet zo'n handige manier om welterusten te zeggen. <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <head> <title>Alcoholdebaas Forums - Dinsdag 5 juli 2011</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="include/themes/orange/fusetalkstyles_orange.css"> </head> <body class="ftbody" ><script type="text/javascript">function ftdeleteownmessage(cid,tid,mid,uid)etcetra etcetera</center> </body> </html> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Priumula, slaap wel. Blijven schrijven joh als je dat wilt.Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden