Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 juli 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleurtje, wat me stoort is dat jij blijkbaar voor anderen in kunt vullen welke beweegredenen mensen schijnen te hebben. Dat kun jij toch niet weten?

En ik vind het niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als mensen elkaar aanspreken over op ze wel of niet op andere fora schrijven. Daar is een ieder vrij in. Of zou dat althans moeten zijn. En ook als je hier je gading niet meer dacht te vinden en ergens anders heen gaat. En dan staat het je daarna weer helemaal vrij om terug te komen. Wie ben ik om daarover te oordelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kortom , neem mijn berichten niet te serieus . dat doe ik zelf ook niet .




Aanpassing:
Ik was iets te snel:
Kirky: ik ken(de) je niet.
Ik wens je welkom!
Maar: aan onzin berichten doe ik niet, behalve een geintje.
Ik neem mijn berichten dus wel serieus hier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Fleurtje, wat me stoort is dat jij blijkbaar voor anderen in kunt vullen welke beweegredenen mensen schijnen te hebben. Dat kun jij toch niet weten?




En ik vind het niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als mensen elkaar aanspreken over op ze wel of niet op andere fora schrijven. Daar is een ieder vrij in. Of zou dat althans moeten zijn. En ook als je hier je gading niet meer dacht te vinden en ergens anders heen gaat. En dan staat het je daarna weer helemaal vrij om terug te komen. Wie ben ik om daarover te oordelen?




Wie zegt dat ik dat niet weet?
Het heeft niets te maken met het al dan niet bijdragen aan de veiligheid van dit forum als je spreekt over het vragen naar of ze al dan niet op ander fora schrijven. Ik vind het bijzonder hypocriet het niet te doen.
Nogmaals..onze ideeën over wel meer dingen verschillen. Ook hier..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Accepteren Kirk, accepteren en net eamelje oftewel niet zeuren over wat er niet is. Is nog geen mens beter van geworden. En die mogelijkheden zullen er hier niet snel bijkomen, foto's plaatsen enzo.

Spannend Albertine, afwachten maar. Wat kan een dag dan lang duren he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

wat ik bedoel te zeggen .




neem de gemiddelde caberatier en hoor wat hij/zij op het podium zegt over vrouwen ! daar wordt dan door de vrouwen in de zaal hartelijk om gelachen .






kortom , neem mijn berichten niet te serieus . dat doe ik zelf ook niet .



Hihi, gelukkig moet je veel werken Kirk!
Hoest met drinken? Is het nog lastig. En dan bedoel ik niet je melk he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, wil jij zeggen dan dat je van iedereen die elders schrijft alle beweegredenen weet?

En je mag alles vragen, waarom niet. Maar maakt het jou uit of iemand ook nog ergens anders schrijft. Mij niet, moet iedereen zelluf weten. Er zijn zoveel fora.

Je laatste opmerking voegt niets toe aan dit gesprek. Ik vind het jammer dat je dat erbij zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn excuses, niet zo'n handige manier om welterusten te zeggen.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<head>
<title>Alcoholdebaas Forums - Dinsdag 5 juli 2011</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="include/themes/orange/fusetalkstyles_orange.css">
</head>
<body class="ftbody" >


<script type="text/javascript">
function ftdeleteownmessage(cid,tid,mid,uid)


etcetra etcetera


</center>

</body>
</html>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...