fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik heb mijn buik vol van behang! Gewoon hier effe grrrrrrrr doen aangezien ik moeilijk tegen de schildpad kan brullen . Kan ik wel maar diene ziet mij al aankomen zo onder ht behang met mijn handschoenen. Krijgt ie een crisis.Dus GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...en weer weg :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hoihoi,ik hoop dat iedereen hier een goede dag heeft.De draad heb ik niet gelezen,ga ik ook niet doen.Zelf een lekkere dag gehad,de onrust is een stuk minder,gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ik ben d'r ook weer. ik zie wel dat fleurtje vrolijk wordt van het bahang? hier verder weinig nieuws alleen ik ben zooooo vreselijk moe de laatste tijd. het autorijden werd vanmiddag levensgevaarlijk omdat ik m'n ogen nauwelijks kon openhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Goedemiddag, ik ben klaar met werken... das raar een vrije avond... nu zit ik te twijfelen om te gaan sporten (wel weer eens goed eigenlijk) en saunaatje na, of bankhangen, want dat kan ik normaal gesproken nooit sávonds, goh wat een dilemma eigenlijk :$ben nog steeds moe,maar gelukkig geen dorst vandaag!! hoe vergaat het jullie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hee Igor, dat heb ik ook, zo moe....gister was ik ook bang in de auto in slaap te vallen, hangt tovh niet 1 of ander virus? of zou het toch nog die drank zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Wellicht een zomermoeheid?Anders weet ik het ook niet.Soms zijn er gewoon van die dagen.Sporten helpt meestal wel,je krijgt er nieuwe energie vanen het is goed voor degelukshormoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ik weet het albertina, ik moet me er gewoon heen slepen, niet zeuren, maar doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hallo Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ook hallo kanjertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Heb je haar gebit nog laten zitten Bol? dat staat nu op marktplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hallo die superkanjer van me.Hannahahahahahahahahaha.Moet zo om 18.30 weer plaats maken voor een verliefd tortelduifje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hopelijk bijten ze elkaar niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 moet alles nog teruglezen want k snap er natuurlijk niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 nou Janneke, de hond van bolletje, Puck dus, heeft haar gebitingegraven in de tuin en nu is bolletje druk aan het zoeken blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik begreep het ook niet Janneke,daarom niet verder gelezen.Ach en privacy, dat begrijp ik dan ook wel weer.Hier lekker gegeten, nu even lekker bankhangen.De vaatwasser draait,dus lekker lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 puck een gebit? ik heb ook nog niet terug gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 wakker worden Sha.......ik snap em!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik ga zo lezen met een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 niwi thanx ik probeer hier te typen met de kleine naast me, gaat niet echt lukken haha drukt op alle knopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Toch wel vreemd dat bepaalde dingen worden weggehaald om niet herkenbaar te zijn terwijl er zoveel te herkennen valt. Het zit dan dikwijls nog in de details. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Nou Hannah,wat niet weet wat niet deert dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 nog snel ff naar de winkel voor wat chocola:) en dan de stekker in de laptop anders doet ie t weer niet. tot strax!!xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Just ik zat fout...het gaat niet om herkenning. Lees te vlug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Breng je wat mee Janneke..zit zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Da's beter voor je Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden