Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@jopie
Ik ga straks mijn middelste dochter ophalen bij opa en oma, en dan maar wat in huis doen! en de kapper komt langs, dus de haartjes worden weer mooi geverfd!!!
Verder geen idee, kan me moeilijk ergens toe zetten, mijn hoofd zit vol plannen, er komt alleen niets uit mijn handen!!!
Hardlopen, hmmm, het schema ligt al klaar, nu de moed nog vinden
en hoe oud is je dochter als ik mag vragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Dinah:heart: heel veel sterkte meis! Wachten duurt veel te lang

MarQ en Djoon:musicnote: wat super goed zeg!

Hier gaat het zijn gangetje, nog steeds heel erg vrolijk. Alleen zaterdag had ik heel veel trek, maar begin te begrijpen waar het vandaan komt. Ik ben zo bezig met wat mensen van me vinden en hoe ze over me denken dat ik heel onzeker wordt. Ik denk bij alles wat ik doe of wil zeggen : wat zullen ze vinden/hoe kom ik over etc. Ik word er gek van. Vanmiddag psychiatrisch onderzoek, spannend. Kijken hoe gek ik ben, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, thanx fleurie, heb net even nageteld 8 weken vandaag!!! En jij hoever ben jij al, of de tel kwijtgeraakt?
De psych werd me aangeraden vanuit de Brijder. Vooral omdat ik verkeerd reageerde op de ADHD medicijnen en ze dat verder willen onderzoeken.
En mijn gedachten willen soms niet stoppen, dat maakt het knap lastig om te slapen etc, maar daardoor kom ik vaak ook warrig over omdat het zo'n chaos is in mijn hoofd. (of ik heb teveel hersencellen doodgedronken, hehe)

Hoe is het bij jou met je plan om je grens te verleggen met andere mensen ontmoeten? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar..je hebt wel eens eerder geschreven over je medicatie die niet zo goed liep. Lijkt me flink balen als je hoofd zo blijft doormalen. Bah!! Als warrig heb ik je nog niet echt ervaren denk ik maar misschien zorgt dat natuurlijk voor extra druk op vlak van je onzeker zijn. Alle problemen beginnen met het uitvergroten van jezelf of zoiets
Denk dat iedereen wel onzeker is hoor. De mate waarin scheelt natuurlijk. Maar van het moment dat het je leven gaat beheersen is het tijd op het aan te pakken. Vroeg kon ik zelf een simpel telefoongesprek wel honderd keer door mijn hoofd laten gaan. Wat heb ik gezegd? Hoe heb ik het gezegd? Was het wel juist etc..Daar ben ik gelukkig over :)

Ik ben iets over de vier maanden :). In dagen klinkt het imposanter :D
Nee nog niet aan de grenzen gewerkt. Ik heb zelfs zonnetje nog geen pb gestuurd. Ik haak vlug af..zeg impulsief iets en ga dan terug van waar ik kwam. Dat is best irritant voor anderen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken heel erg wat je zegt met het nadenken over zo'n telefoongesprek!!! En dat is bij mijn continue zo, telefoongesprek, mail, postings, maar ook in real life heb ik dat heel erg. Het begint wel iets minder te worden. Ik denk steeds meer aan wat ik zelf leuk vind en waar ik blij van word in plaats van andere mensen te pleasen zeg maar. Dat heb ik jaren gedaan, bij anderen stil staan en niet bij mezelf (met als gevolg eraan onderdoor gaan). Ja 8 weken alweer sinds de crisisopname!
Jij over de 4 maanden, wow zeg. Gaat het nu wat makkelijker, of zijn er nog veel lastige momenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je daar doorgroeit hoor Niets. Ik deed echt net hetzelfde..werd helemaal gek van mezelf! Ik denk dat het bij mij heel fel verbeterd is toen ik met werken begon. Ik weet nog de eerste dag tijdens de lunch zat ik alleen aan de balie. Collega ging eten. Ik was als de dood dat iemand me bellen zou.
Nu heb ik daar helemaal geen problemen mee. Alhoewel soms krijg ik nog hartkloppingen als ik bepaalde situaties zit. Maar door er zelf zo open over te zijn is het me opgevallen dat er bepaalde mensen waar ik zo naar opkeek niet zo verschillend waren. Iedereen is wel eens bang.
Het enigste waar ik het nog héél moeilijk mee kan hebben is dat mensen zich op een bepaalde manier gaan profileren en me aanspreken op een zo bepaalde manier dat ik me in een hoekje geduwd voel. Het is niet wat ze zeggen maar de manier waarop. Daar word ik wild van :D, niet zo zeer onzeker..Alhoewel ze me dan wel pakken op mijn zwakste punt. Maar meestal zeg ik dat dan ook botweg en ga ze verder uit de weg. Woordspelletjes zijn niet mijn ding.

Ik weet niet zo goed of het makkelijker gaat..Ik vind het moeilijk het gevoel van vier maanden terug te vinden. Vast wel..
Maar het blijft wel lastig. Het is geen automatisme dat niet drinken wat normaal is waarschijnlijk. Het trekt nog regelmatig :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...