witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 truste en slaap lekkerlieve Soothe:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 wowMata harigewoon eng ditweet je van mij ook zoiets?bibber de bibber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 jaaa ik weet bijv dat jij ondanks ik toch ff gewacht hebmet antwoorden hierNog steeds op mn antwoord zit te wachten.En ik weet ook dat je morgen gaat volleyballenals t mooi weer isIk hoop dat het mooi weer is morgen voor jewant dat weet ik dan weer niet.....Ben geen Jomanda he, just Mata Hari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Laat t daar idd maar ff bij KirkyPffffHet is al zo laat ookIk ga ook maar is afsluitenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 en wat waren de kosten voor dit(heel goeie) consult?ben je net zo'n dure tante als Snoep?of doe je het voor een :sun:je?dag MHsleep tightthis night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Beste mensen ik ga slapen. Mijn water is op. En het is al weer bijna licht buiten.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Beetje dubieuze actie Kirk. Nou ja zo boeiend was het ook allemaal niet. Weet je, soms zou ik ook wel eens iets willen terugdraaien, ik bedoel gewoon in het echie. Dan heb ik zo iets stoms gedaan of gezegd. Vaak heb ik het er bij laten zitten. Soms heb ik mijn excuses gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Interessante draad,LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Om heel eerlijk te zijn vind ik het van weinig respect getuigen,berichten weghalen waar anderen serieus op hebben gereageerd.En dan alles af te doen met het woord lol,niet fijngevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden