snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHarde noot die Snoep regels en regelmaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hey dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Groot gelijk Snoepje!! Drillen die losgeslagen grieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ha die Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ha kippebil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeHa kippebil. Was voor Fleur bedoeld he. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Lieve Fleur,Het is inderdaad een verschrikkelijk rotwerk, dat behang eraf halen. Toch moet ik steeds zo om je lachen. Ik zie je daar al staan te mopperen tegen die schildpad! Hij kijkt je dan waarschijnlijk ook nog zo aan met een blik van "mens waar heb je het over, geef me liever een stukje tomaat"!Jij schrijft altijd zo levendig en dan ook nog in het Vlaams: prachtig. Ik lees je altijd met plezier.Gelukkig is die rotklus klaar en nu aan de opbouwfase. Zet hem op!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Burb..amai..Moet niet aan kieke denken peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hij kijkt me zelfs niet aan Lytse .. Nen echte vent hé..draait zijn kont gewoon naar me..negeermodus..Dank je wel voor je lieve compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dan moet je de stekker er toch maar weer insteken Kirky. Op je eigen forum kan je doen en laten wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Snoep, ik annuleer weerdas geen vakantie bij joudas een strafkamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyGoedenavond , denk ik . Ik had zowaar een PB van de moderator . humor wordt ook al niet meer op waarde geschat , helaas maar waar .en dit terwijl humor ( lees: zelfspot) je door de allermoeilijkste perioden heen kan helpen . Erg jammer vind ik persoonlijk . een dag niet gelachen is een dag niet geleefd . Humor is heel eigen natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hoe bedoel je juist Kirky? Dat het te zwaar op de hand is? Het forum dan..Kan niet zo goed volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dubbel posting Als je het zo stelt is het natuurlijk ieder zijnen meug. Wat niet past bij de één, past perfect bij de ander.Een grijze muis :DPiep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Goeienavond allemaalff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Zure melk :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Evening Witte..Mups is alweer weg :lops; kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ik kom jullie vast weltrusten wensen slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 zo terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Goeieavond frummers... Het wordt al weer wat donker.. Was een lange dag hier... en onverwachte eter... maar we zijn er weer .. heeeeel even teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Er is geen bal op de teevee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik weet nog steeds niet waar je op doelt Kirky dus ga er ook niet over denken Ben een luie op da vlak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkywas ook niet persoonlijk naar jou toe fleur , ik lul in het algemeen . Oh ik nam het niet persoonlijk hoor meneer tutuut Was gewoon een beetje aan het interacten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 FF als een speer door de dag gegaan... Dinah... nog weer langer wachten dus.. voor mijn gevoel is iedere dag 1 dag teveel... wat moet dat moeilijk zijn.. Behangperikelen om meneer schildpad en een hoop pubermeiden lees ik... En Kirk die het nu alweer voor gezien houdt bij adb... waar niet overigens? Beetje aanpassen Kirk, dan valt het mee hoor , zeker hier , tis prima uit te houden hier.... Heb nu trouwens een gigatrek in zo'n vierkant blok chocolade met nootjes en rozijnen ... Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van zoet hou. Aan de andere kant... zou dat blok ook wel willen ruilen voor een bakske fritten met pindasaus en mayo... Gelukkig heb ik geen van beiden in huis.. en is het ook bijna bedtijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dan kom ik maar even heel saai welterusten zeggen.Het is een drukke dag geweest,ik ben moe.Nog even tv kijken in beden dan lekker slapen.Slaap lekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden