witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 hup hup herpak jezelf Jaap,Het is tenslotte net 18.00 uur.Een beetje kerel zijn hoor:DHoop ik dat de zon lekker schijnt SnoepieDan hebben ze het helemaal knus op zolder:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 volgens mijn is iedereen in slaap gevallen..is jaap zijn schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 een zolder voor €75,= per nachtis U belaaitafeldik ga hier werk van maken!heb nu toch al connecties bij de pliesie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 jane wel met zijn tweeen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 en voor de pliesie ben ik niet bang hoor..kom maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 sha we zijn met zijn tweeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Zo, even wat terug gelezenJane hoop dat het allemaal weer in orde komtleuk dat Blondie er aas, vroeg me al af waar ze wasidem met YalalalalalalaaMarq tekort slaap, Jaap die sowieso al in slaap valt zowat hierSnoepje haar zoon weer terug, zolder is ook goed hoor!lekker dagje zo te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Hey Snoepppppppp zoon al terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Volgens mij ben ik alleen Snoep ga ik mijn bed vast maar opmaken.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 nee nog niet is onderweg..is ruim anderhalf uur rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Hehe, dacht al dat ik hier wortel zat te schieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Wel weer gezellig voor je dat hij thuis komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 ja anders was ik vanaf maandag een week alleen geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 AvondKnorrig en moeBlondie, leuk je nog eens te lezenJane, vet balenWill, Ik was het nietMups, :lops;Dinah, heartJan1000, waar zit je?Snoepje, super cool toch!Jopie, ik zie niet in waar de één het moeilijker heeft dan de ander. Al datgeen moet ik doen na mijn werk. Sha, hoop dat de trek wat weg isMeer dan dat kan ik niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 fleur..knorretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik moet toch niet betalen voor dat hartje hé Snoep . Dank je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 nou normaal zijn ze 10 euro..maar deze krijg jij gratis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Fleur knorrig? Heb je een drukke dag gehad?Met mijn trek gaat het weer beterzeker na het gisteren weer even opgeschreven te hebbenop de een of andere manier lijkt dat wel te schelenvanmiddag met dochter uit eten geweestnaast me zat iemand met een rosè, nergens last van gehad dan denk ik gewoon weer aan alles wat hier op het forum is geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Dag allemaal,Heb net de draad van vandaag gelezen. Jopie lijkt wel de wijze moeder van het forum. Goed dat ze erbij is:heart:Ik wil even melden dat ik vandaag 4 dagen helemaal droog sta, vanwege het lijnen na de vakantie. Wil in het weekend wel wat drinken, maar maandag sta ik weer voor vier dagen droog. Man doet mee, want moet voor het eerst van zijn leven ook wat afvallen!@ Max: bevalt de nieuwe baan?Veel liefs voor iedereen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeKnorrig en moe Me toe. Snoepje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Snoepje is er niet? Dan pik ik zelf wel een :D Heb em verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Snoepje???? watte?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik wilde ook een gratis hartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 ja mupke wie vraagt wordt???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Jaja, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden