Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Erg druk gehad de afgelopen weekdus weinig tijd gehad om hier te komen.Op het werk gaat het goed.Toch weer veel bijleren, gaat allemaal weernet iets anders.Soms nog wel wat stress maar kan er goed meeomgaan (zonder te drinken dus)Volgende week nog dagdiensten en dan de onregelmatigheid in.Ze willen me zo snel mogelijk op een ploeg krijgen.(ook om een wat meer onervaren collega wat bij te staan....)Gaat verder eigenlijk best goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Bij deze fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Super Max!! Je gaat er goed mee om zo te horen.Binnenkort draai jij zo mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Max,en zo zit je 1e werkweek er alweer op.Mooi dat het je bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Bedankt fleur/tien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Zijn denker en gunn hier niet meer??Heb ze niet gezien vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Gunn al ff niet gelezen denk ik..maar lees niet altijd alles terug. Denker ook niet nu je het zegt.Ik mis Jan1000 precies ook al een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Mss morgen dan...Nog even tv kijken maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ga zo langzaam aanmijn bed opzoeken.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 iedereen weltrusten. net nog even uitzending gemist gekeken, is alweer laat. morgen weer zonder kater fris en fruitig uit bed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Slaap lekker allemaal Ik hou nog ff de wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ga ook mijn bedje opzoeken.Tot morgen, bij het ontbijt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Note aan mezelfWees flexibeler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Misschien valt het beter mee dan je verwacht wijfie. En als het te gek wordt, gewoon naar huis gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik kruip ook maar weer eens in mijn bedje..genoeg gewaaktLenie, het is vrijdag dus eentje voor jou. Waarschijnlijk niet zo je ding maar je kan er toch op swingen..ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Wijfie, je moet die trein wel gaande houden heis jouw verantwoording!Misschien na een uurtje weggaan en jezelf beloven dat je in datuur mag lunchen met alle lekkere hapjes die je maar ziet en lust.En het weer werkt mee, het gaat regenen en dat is voor een tuinfeestgangerals jij misschien net de goede reden naar buiten toe om het kort te houden.Dan ben je toch geweest en mag je weer een nuchtere pactdag op je contobijschrijven.Welterusten en slaap lekker mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Wijfie, dit soort gelegenheid neem ik de dag ervoor een groen pilletje. Neemt de onrust weg. Zal ik wel zal ik niet verdwijnt, en je kan lekker genieten van een fijn feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk kruip ook maar weer eens in mijn bedje..genoeg gewaakt Lenie, het is vrijdag dus eentje voor jou. Waarschijnlijk niet zo je ding maar je kan er toch op swingen..ongeveer helemaal leuk...dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden