Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Ms Luzac,

Goed dat je naar je huisarts gaat. Die is dan tenminste van je hele toestand op de hoogte en jij hoeft geen verstoppertje te spelen. Ik ben met een verwijzing van de huisarts naar de cursus van Active op internet van Alcohol de Baas gegaan en heb daar veel aan gehad. Ik zit nu in het vinger-aan-de-polstraject (nog één keer en dan moet ik het weer helemaal zelf doen).

Succes en hou vol!

Lytse :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo die Fleur,

Eindelijk zijn we eens tegelijk op het forum.
Gisteren vroeg je hoe het met het minderen gaat: nou op het ogenblik heel goed. Na de vakantie waren we aangekomen en we hebben (voor het eerst beiden, ja, ja) besloten dat er een paar kilootjes af moeten. Dit betekent dat we ma. t/m donderdag niets drinken en vr. za. en zo. 2 glazen. We zijn nu aan de tweede week en tot nu toe is het goed gegaan. Er is ook al wat af gelukkig.

Met z'n tweeën is het een stuk gemakkelijker vol te houden. Dat geluk heb ik tenminste.
Verder lichamelijk slecht teruggekomen van vakantie, want geen therapie. Vorige week wel geweest en daarna hele slechte dagen gehad. Nu therapeut op vakantie en vandaag bleek zijn vervanger ziek! Dat is heel erg balen!

Op het moment dat ik zoveel pijn heb is de trek in drank het grootst. Maar ja, zo heeft iedereen zijn trigger.

Dag lieve Fleur, tot wederhoren (nee -lezen).

Lytse
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: fleurtje
Hoi hoi



Bah balen Tina..allez ik baal toch van zoiets. Ik hou me dan al een hele discussie voor..jakkediejakkedieja.



Fleur,

ik heb al gebeld,
het is nog een antieke lijst ook,
ben er maanden naar op zoek geweest.

De dame deed heel vriendelijk,
dus ik verwacht geen problemen.

Met dat soort zaken kan ik gelukkig mijn
mannetje wel staan.
Eng dat wel.
:$
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...