fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 :D Het heeft me twee minuten gekost om je reactie door te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Hoi die Lytse Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D Het heeft me twee minuten gekost om je reactie door te hebben. Ik lieg...ene minuut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D Het heeft me twee minuten gekost om je reactie door te hebben. Haha, en toen viel het kwartje?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Yep..gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Lieve Borretje,Weet dat ook ik elke dag aan je denk!Laat de moed niet zakken hoor. Ik ben blij om op de hoogte te worden gehouden van hoe het met jou en alle toestanden gaat.Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik moet ff iets te knabbelen gaan zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 snoepjejaap kom je nu pas uit bed dan????Zoiets, loop de hele dag nog slechts in mijn onderbroek door het huis. Verder niets bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 jaap je heb toch wel een leuke onderbroek aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 fleur jij heb toch face book...wordt jij mijn vriend of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Niet zo sexy als mijn zwembroek, maar hij kan er mee door. Hij is paars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Hallo Ms Luzac,Goed dat je naar je huisarts gaat. Die is dan tenminste van je hele toestand op de hoogte en jij hoeft geen verstoppertje te spelen. Ik ben met een verwijzing van de huisarts naar de cursus van Active op internet van Alcohol de Baas gegaan en heb daar veel aan gehad. Ik zit nu in het vinger-aan-de-polstraject (nog één keer en dan moet ik het weer helemaal zelf doen).Succes en hou vol!Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Gerookte forel zal het zijn..Als je me vinden kan Snoepje . Heb jij een profiel dan? Toch geen Speedo modelleke hé Jaap?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 aan BB,Van harte! Wat een tijd al (in mijn ogen). Goed joh.Lytse:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 ik heb een profiel ja jij niet dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Jaap houdt geen pyamadag maar onderbroekendag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Ikke ook Is het jouwe actief? Dacht dat jullie eerder op Hyves zaten? Als het me lukt zal ik je mijn naam doorsturen..heb wat problemen met pb namelijk. Dan vind je me zo :). Maar als je stout zijt gooi ik je er zo weer af zenne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 ja heb ook hyves..maar sinds vandaag face booken ik zal heel lief zijn...echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Hallo die Fleur,Eindelijk zijn we eens tegelijk op het forum.Gisteren vroeg je hoe het met het minderen gaat: nou op het ogenblik heel goed. Na de vakantie waren we aangekomen en we hebben (voor het eerst beiden, ja, ja) besloten dat er een paar kilootjes af moeten. Dit betekent dat we ma. t/m donderdag niets drinken en vr. za. en zo. 2 glazen. We zijn nu aan de tweede week en tot nu toe is het goed gegaan. Er is ook al wat af gelukkig.Met z'n tweeën is het een stuk gemakkelijker vol te houden. Dat geluk heb ik tenminste.Verder lichamelijk slecht teruggekomen van vakantie, want geen therapie. Vorige week wel geweest en daarna hele slechte dagen gehad. Nu therapeut op vakantie en vandaag bleek zijn vervanger ziek! Dat is heel erg balen!Op het moment dat ik zoveel pijn heb is de trek in drank het grootst. Maar ja, zo heeft iedereen zijn trigger.Dag lieve Fleur, tot wederhoren (nee -lezen).Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: JaapZoiets, loop de hele dag nog slechts in mijn onderbroek door het huis. Verder niets bijzonders. Nou dat vind de Bol heel bijzonder hoor. Wanneer ga je een show lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHoi hoiBah balen Tina..allez ik baal toch van zoiets. Ik hou me dan al een hele discussie voor..jakkediejakkedieja.Fleur,ik heb al gebeld, het is nog een antieke lijst ook,ben er maanden naar op zoek geweest.De dame deed heel vriendelijk,dus ik verwacht geen problemen.Met dat soort zaken kan ik gelukkig mijnmannetje wel staan.Eng dat wel.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 of een foto jaap..alleen de onderkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaJaap houdt geen pyamadag maar onderbroekendag.Daar komt natuurlijk de uitdrukking onderbroekenlol vandaan, nou snap ik um. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeof een foto jaap..alleen de onderkant Mooie uitdaging. Ik weet bijna zeker dat het niet kan tippen aan de onderkant van AlbertRemmo. Of wel Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Middag allen. Is Fleur al aan het lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden