Spring naar bijdragen

Donderdag 14 juli 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Heb al gevraagd aan tactive en de moderator om mijn profiel te verwijderen.
Er zijn hier een aantal die de overhand hebben (logisch met zo'n situatie) maar dat doet de rest van de 'minder heftige problemen' in het niet vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Niets,

Moet je eens kijken wat er over de dag zoal wordt gekletst, ook over heel gewone dingen. Bijv. 's ochtends! Ik kan dan meestal niet inloggen, maar er gaan pagina's voorbij met gebabbel.
Waarom heb je het idee dat jij genegeerd wordt? Ik log soms ook in en geef alleen maar antwoord op een berichtje van een ander.
Het is één grote gemeenschap hoor en jij hoort er ook bij!.

Ik moet over 5 min. weer uitloggen, maar tot die tijd: KOM OP, lucht je hart.

Lytse. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel begrijp ik wel Niets. Het heeft hééél lang geduurd voor ik mijn plekje had naar mijn gevoel dan en ik ben dan nog een lawaaimaker :). Soms ligt gewoon de aandacht op iemand anders voor ff..
Maar dat kan keren met de wind.
Je hoeft daarom niet weg te blijven. Ik vind jou aardig en sterk. Zou gek zijn moest ik je niet meer lezen. Er zijn er al veel te veel die te weinig komen piepen de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Niets hoe kan jij nu bepalen welk probleem groter is?

Ik kan niet door het beeldscherm heen kijken.

Het is niet het probleem dat groter hoeft te zijn, het is de aandacht dat een bepaald probleem vragen kan.
Interactie
Boem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg al een tijd het idee dat degene met ' grote problemen' en de oud gedienden onder ons' altijd antwoord krijgen, maar degene die tussendoor komen en nieuwkomers krijgen naar mijn idee weinig respons. En tuurlijk ik vind het ook leuk dat het soms over luchtige nietszeggende onderwerpen gaat. Maar als je hulp nodig hebt dan voel ik me als een schreeuwende Niets in de woestijn. Ik houd ermee op, de drempel is te hoog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf heb niet het idee dat ik mensen oversla maar dat kan toch wel gebeuren hoor.
Het is onmogelijk voor mij om op iedereen te antwoorden al doe ik m'n best. En soms moet je hier nu eenmaal hard schreeuwen om aandacht te krijgen, maar dat is in r.l. ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé lieve Fleur,

De eerste dagen dat ik op het forum meelas, was jij een keer helemaal in de contramine. Ik wist eerst niet wat ik zag. Tegelijk heeft je Vlaams altijd zoiets charmants en je bent eerlijk. Als later blijkt dat je het mis had, of verkeerd begrepen of zo, ben je nooit te beroerd om weer terug te komen.

@ Sorry allen, ik ga nu naar Frost kijken, dan is er weer een uurtje om.

Niets: blijf je komen a.u.b.?

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou je valt met je neus in de boter Igie.:)
Hoe is het vandaag gegaan meis?
Lytse dat lijkt me verschrikkelijk om de hele dag met pijn rond te lopen. Dat vreet energie zeg.

An je hoeft niet te gaan hoor, gewoon lekker blijven, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het is juist zo goed dat je nu weer wat meer komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...