Nien Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb al gevraagd aan tactive en de moderator om mijn profiel te verwijderen.Er zijn hier een aantal die de overhand hebben (logisch met zo'n situatie) maar dat doet de rest van de 'minder heftige problemen' in het niet vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Niets hoe kan jij nu bepalen welk probleem groter is?Ik kan niet door het beeldscherm heen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hallo Niets,Moet je eens kijken wat er over de dag zoal wordt gekletst, ook over heel gewone dingen. Bijv. 's ochtends! Ik kan dan meestal niet inloggen, maar er gaan pagina's voorbij met gebabbel.Waarom heb je het idee dat jij genegeerd wordt? Ik log soms ook in en geef alleen maar antwoord op een berichtje van een ander.Het is één grote gemeenschap hoor en jij hoort er ook bij!.Ik moet over 5 min. weer uitloggen, maar tot die tijd: KOM OP, lucht je hart.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dat gevoel begrijp ik wel Niets. Het heeft hééél lang geduurd voor ik mijn plekje had naar mijn gevoel dan en ik ben dan nog een lawaaimaker . Soms ligt gewoon de aandacht op iemand anders voor ff..Maar dat kan keren met de wind.Je hoeft daarom niet weg te blijven. Ik vind jou aardig en sterk. Zou gek zijn moest ik je niet meer lezen. Er zijn er al veel te veel die te weinig komen piepen de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Niets maar zou het werken bij het dierenasiel niet iets zijn om meer te gaan doen dan? Of werk je doordeweeks?Het is heel fijn werken bij dieren, ze zijn altijd blij je te zien.Ik doe het nu al 10 jaar en zou nog steeds niet anders willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: AnNiets hoe kan jij nu bepalen welk probleem groter is? Ik kan niet door het beeldscherm heen kijken. Het is niet het probleem dat groter hoeft te zijn, het is de aandacht dat een bepaald probleem vragen kan.InteractieBoem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Oeps Niets, soms moet je ff wachten voor antwoord. Ik wil best wel verder praten hoor maar had ff tel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Krijg al een tijd het idee dat degene met ' grote problemen' en de oud gedienden onder ons' altijd antwoord krijgen, maar degene die tussendoor komen en nieuwkomers krijgen naar mijn idee weinig respons. En tuurlijk ik vind het ook leuk dat het soms over luchtige nietszeggende onderwerpen gaat. Maar als je hulp nodig hebt dan voel ik me als een schreeuwende Niets in de woestijn. Ik houd ermee op, de drempel is te hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Naja, mij maakt het niet uit hoor hoe die interactie gaat.Je kan er tussen komen wanneer je maar wilt.Ik laat jullie nu maar met rust dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Daar heb je ergens gelijk Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ikzelf heb niet het idee dat ik mensen oversla maar dat kan toch wel gebeuren hoor.Het is onmogelijk voor mij om op iedereen te antwoorden al doe ik m'n best. En soms moet je hier nu eenmaal hard schreeuwen om aandacht te krijgen, maar dat is in r.l. ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: AnNaja, mij maakt het niet uit hoor hoe die interactie gaat. Je kan er tussen komen wanneer je maar wilt. Ik laat jullie nu maar met rust dan. Domino-effect.Hoezo? Met rust laten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hé lieve Fleur,De eerste dagen dat ik op het forum meelas, was jij een keer helemaal in de contramine. Ik wist eerst niet wat ik zag. Tegelijk heeft je Vlaams altijd zoiets charmants en je bent eerlijk. Als later blijkt dat je het mis had, of verkeerd begrepen of zo, ben je nooit te beroerd om weer terug te komen. @ Sorry allen, ik ga nu naar Frost kijken, dan is er weer een uurtje om.Niets: blijf je komen a.u.b.?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Fleurtje: met rust laten.... dan kunnen jullie ongestoord verder gaan.Heb ik geen problemen mee hoor.Truste en nog een fijne avond allemaal en maak je niet te druk, heeft geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ff googlen op contramine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 goede avond allemaal. heb ik nog wat gemist aan nieuwtjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 bij de k zoeken fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: AnFleurtje: met rust laten.... dan kunnen jullie ongestoord verder gaan. Heb ik geen problemen mee hoor. Truste en nog een fijne avond allemaal en maak je niet te druk, heeft geen zin. Nou ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: igorbij de k zoeken fleur Ik moet jou nog slaan . Blijven zitten hé...ik ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 oh oh welke kant moet ik opvliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Nou je valt met je neus in de boter Igie.Hoe is het vandaag gegaan meis?Lytse dat lijkt me verschrikkelijk om de hele dag met pijn rond te lopen. Dat vreet energie zeg.An je hoeft niet te gaan hoor, gewoon lekker blijven, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het is juist zo goed dat je nu weer wat meer komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik ben weer een beetje bij wijfie, maar ik ben bang dat ik een griepje onder de leden heb (i.p.v een kater ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 :DFleur de verzetter!! Lytse . Hoop dat het morgen beter gaat gekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 *KNAL*Die zag je niet aankomen hé!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 hoi bollie het kwartje is nog niet helemaal gevallen wat gisteren betreft. maar ik heb echt geen zin om te drinken nu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden