niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 hoe was het toen je nog dronk, Snoep ?en hoe is het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 toen ik nog dronk was ik vaak de duivel..en nu haast een engelmaar ook wel een saaie engel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 of heb je moeite met het aanvaarden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 dus geef je eigenlijk zelf het antwoord...maar was je dan ook geen saaie duvel met drank op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 het is gewoon nog niet vanzelfsprekend dat er in mijn leven geen plaats is voor alcoholen dat komt ook dat het in de samenleving zo normaal is en je het overal tegen komtik voel me een uitzondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 een saaie duivel in veel opzichten wel jawant ik zonderde me eigen steeds meer af..maar had wel veel vreugde met mezelf als ik kon drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik moet zeggen dat ik de drank weinig mis maar dat komt ook omdat ik me nog zo goed kan herinneren hoe het was met drank op. Iedere keer word ik, als ik wat trek krijg, daar aan herinnert en dan is de zin heel gauw over.Ik ben niet jaloers omdat ik eigenlijk gewoon nooit meer wil drinken, ik vind het helemaal niet lekker. Bovendien ben ik niet jaloers op het a.d.b. van mensen, maar op de fikse roes waar is soms behoefte aan heb. Mensen die nu a.d.b. zijn willen die roes niet meer voelen, ik wel. Van de andere kant heb ik soms wel zoiets van, wie weet ga ik het ooit nog wel eens een keertje doen, dus het is zo tegenstrijdig als de pest.Maar over het algemeen vind ik m'n leven nu zo, de moeite waard en dat wil ik niet meer laten verpesten door de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik was ook een vreselijke uitzondering toen ik nog wel dronk....en wat mij betreft hoeft het niet-drinken niet af te hangen wat desamenleving er van vindt en hoe en wat diezelfde samenleving doet...ik kan het niet, dus ik wil ook niet want het wordt mijn ondergang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik mag ook niet meer zo worden...en wil ook niet ten onder gaanen me kids achterlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjewant ik zonderde me eigen steeds meer af..maar had wel veel vreugde met mezelf als ik kon drinken probeer je jezelf wat wijs te maken, Snoep ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ja was ook een uitzondering toen ik nog dronk jawant toen dacht ik ook waarom drink ik nou zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeik mag ook niet meer zo worden...en wil ook niet ten onder gaan en me kids achterlaten waarom zou je dan nog twijfelen ???waarom zou je dat spul dan nog missen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Snoepje,Het "vergeten" hoe het was ken ik goed.Dat is de gluiperige invloed van koning alcohol.Het is of er een sluier over alles wat we meemaakte gegooid wordt.Soms kunnen we onszelf wijs maken, dat het allemaal wel meeviel,terwijl we toch niet om niets stopte.Dan is het goed om serieus na te denken.Hier wordt op een geniepige manier in ons oor gefluisterd.Dan moeten we tegengas geven om niet toe te geven.Dit is ook de reden van het hervatten.Ach als ik het bij ééntje hou, valt het allemaal wel mee.En weer begint het theater opnieuw.Als we het sprookjesboek sluiten.De koning een rotschop verkopen en er niet intuinenzijn we op de goede weg.Hondje gaat nu uit.Jij komt er wel, toch.We houden het vandaag droog.Niwi doet ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 twijfelen en missen gaat vanzelf en hoort er ook bij denk ikscoote kijk uit dat je geen kou vat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Gelezen Aicha, nu even het beest uit en dan rustig aan.Fimpje kijken op de bank.groet allen.laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Zal een lekkere trui aandoen.Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 dat klopt ook wel, Snoepen daarom is dit forum er...en daarom zijn anderen er hier....om o.a. jou te doen inzien....dat je er mee om kunt gaan...het ga je goed, Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ja gelukkig is dit forum eranders was ik allang overstag gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 daaruit blijkt dus dat je eigenlijk niet meer wilt drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dus wil dat ook zeggen....in geval van twijfel of trek...dat het verstandig is om hier in te loggen....in plaats van er aan toe te geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Wijfie, ik ga definitief voor NUL en vandaag telt uiteindelijk.Maar het lange termijn denken is voor mij nu belangrijk.Ik heb dit keer een plan.En ga mijn leven omgooien.Een doel zeg maar.Ik ben juist daar de mist in gegaan.Geen plan, geen doel, niks, nada.Van ik zie wel. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 neee tuurlijk wil ik in het echt niet meer drinkenkan ook niet meerzover ben ik inmiddels wel..en denk dat ik hier ook heel lang nog blijf hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Als we elkaar hier dan over een jaar of 20 nog schrijvenis dat een goed teken he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 zijn we dan net zo oud als scoote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 neuh... bijlange na niet....we worden wel ouder dan hem...want wij roken niet (meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden