albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Zielige Soothe,een koutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 veel vitamientjes en lekker de buitenlucht inals het droog is natuurlijk...en goed aankledenen een beetje rustag aan doen...omdat jij al wat ouder ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Witte, even mijn respect uiten, dat jij kan drinken als een lady.Ik heb je meegemaakt als iemand die trouw aan zichzelf blijft.Ook de ondersteunende rol naar anderen, als het weer eens mis is gegaan,is te prijzen.Je meldde steeds de de trek, als die er was en logde in,voor het te laat was.Je behoort tot de uitzonderingen. ADB heet dat.Misschien ben ik wel een ietsiepietsie jaloers dat ik niet ADB ben.Het klink paradoxaal, maar ik zal nooit ADB worden.De drank is mij de baas, daarom drink ik niet.Ik ken mezelf wel zo'n beetje, één glas, en de beer is los.Dat weet ik zeer zeker.Witte vervolg deze weg, en je hebt een probleem minder.Ik geef je een virtuele aai over je bol.Het getuigt van karakter, zoals je het aanpakt.Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik zei het toch het is een virus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Soothe even een stukje over verkoudheid op de site gegooid voor het geval je je verveeld.Heb wel medelijden met je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik ben heel erg jaloers op witteik zou dat ook heel graag willenmaar ben bang dat het weer misluktdus durf het niet uit te proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Niet met me dollen Snoepje. "omdat jij al wat ouder ben". Ja hoor ik zal je raad opvolgen.Rust en Pietamientjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dank Aicha,Waar staat het dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 scooteik dol niet ben bloed serieusoudere mensen zijn vatbaarder en duurt altijd langer voordat ze hersteld zijnkan dus ook een ouderdom kwaaltje zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik maak ook een diepe buiging voor witte,maar ik ben niet jaloers.Uiteindelijk wordt de drank mij weer de baas,ik hoef het niet meer te proberen.Sterker, ik wil het niet eens.Ik moet er niet aan denken weer de wegaf te leggen die ik heb afgelegdHet is goed zoals het nu is.Daar heb ik vrede mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Snoepje, doe maar niet.Ik probeer ook niets uit.En er is weinig trek, dus wat zal ik de kat op het spek binden.Ik heb hier al vaak gezien, hoe moeilijk het opkrabbelen is.Dat willen we niet.De één zo, de ander zo!En jij gaat goed, dus niet verknallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 daar ben ik ook bang voor om weer overnieuw te moeten beginnenmaar diep in me hart wil ik het wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Snoepje, als ik eerlijk ben, wil ik ook de lusten, maar niet de lasten.Als ik de voor en tegens tegen elkaar wegstreep overheerste de lasten.Wat een doffe ellende.Nu ga ik redelijk en wens dat zo te houden.Schuldsarnering.Relaties naar de knoppen.Ziek als een hond.Valpartijen- Black outs.Nee dank u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 jamaar de slechte dingen vergeet je zo gauwdaar moet ik wel aan blijven denken merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 waarom zouden we nu iets willen/proberen te doen waar we zekervan zijn dat we het niet kunnen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @Soothe onderaan de vorige pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: niwiwaarom zouden we nu iets willen/proberen te doen waar we zeker van zijn dat we het niet kunnen ?? Precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 omdat je na een tijdje zonder denk het wel te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 dat is nou die valse illusie, Snoepkewat drank zo machtig en verraderlijk maakt....en daarom zit ik ook nog steeds hier omdat jullie me er steeds aan herinneren dat ik het niet meer kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Zo is dat Niwi.Hoi Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 hoi broeder Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik geloof dat ik het altijd zal blijven missenlaatst dacht ik ...ik ga gewoon 1 keer per maand een dag lekker drinken en klaarmaar durf het gewoon niet meer....bang dat die trek weer gaat over heersen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 waarom zou ik nu iets missenwaar ik aan ten onder ga ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik mis het wel..soms heel erg en soms wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden