Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Wijfie Snoep Bor Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja en ik doe ook echt mee.We doen het gewoon lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Count me in !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik moet er ook niet aan denken nu.Nadenken wat ik in de pan gooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Die impulsiviteit ken ik maar al te goed.We hebben niks in huis, dat is helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik moet straks na het werk nog naar een klant en dan vlug naar huis om koffertje te pakken. Geen drank in huis, heb al gemerkt dat dit echt wel helpt Dus niks vandaag en dat is beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeWat ben ik ineens trots op ons Frummers Wat zijn wij goed! nou??ben al een paar keer geweest om hulp te roepen.....geen sjoegesnap Niets wel!!!...heel erg goed zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 lenievan de week vroeg yvonne nog volgens mijn..dat ze iets niet snapte wat je op geschreven haden toen antwoorde jij...als ik het maar snap..en weg was jeje moet er ook wel voor open staanik zie niet dat jij buiten gesloten wordt of een anderja de anderen kennen mekaar allang langer en inderdaad het duurt even voor je iedereen kenen het zou niet met iedereen klikken..maar dat hoef toch nieten als ze je niet horen roep je gewoon nog een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ik zat volgens mijn nog maar 1 dag hier toen jopie mijn haast had weg gejaagden moet je nu eens kijken..we kunnen nu niet meer zonder elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 snoepje....het gaat mij er niet om dat ik iedereen wil leren kennen.het gaat mij er om dat als ik de laatste 1,5 week al ( oke via een omweg) aangeef dat ik weer flink aan de zuip bendat er niemand, maar dan ook niemand reageerd....@ Jopie..... leuke opmerking...helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jopie, het maakt me ontzettend kwaad dat je Lenie verongelijkje 2 noemt, dat betekend vast dat ik verongelijkje 1 ben. Nou ja dan maar. En sowhat ik zoek geen vriendinnetjes, maar wel een leuke en lieve groep die elkaar erdoor kan trekken in moeilijke tijden.En hiermee bedoel ik lang niet iedereen, ik ben super blij met de lieve reacties die ik wel heb gehad en die me er doorheen hebben getrokken. Maar ik vind dat de 'echte' problemen de laatste tijd de overhand hebben en dat de 'kleinere' problemen hierdoor volledig aan de kant worden geschoven. En geloof me ik zou niet in de schoenen willen staan van de mensen met de grote problemen, absoluut niet en heb zeker respect voor hun aanpak. Maar dit moet niet de overhand gaan bieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatLenie ,ik behoor ook niet tot de groep die elkaar al langer kennen,toch heb ik niet het gevoel buiten gesloten te worden. Kom op zeg,jij en Niets zijn volwassen vrouwen,gewoon zeggen wat je te zeggen hebt,niet dat kinderachtige dat ze geen vriendinnetjes met je willen zijn. ik hoef ook geen vriendinnetjes te worden.'k wil gewoon antwoord......en ben niet voor niets weinig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Lenie, Niets,Jullie hebben je toch zeker niet negatief laten beïnvloeden door demijns inziens ziekelijke postings van ene 'kirkie' onlangs. Dit leekalleen maar op een poging om onrust te zaaien en misschien welmensen mee te slepen in een val.Wat betreft reacties op berichten: misschien is het op dit forum welnodig om wat harder en vaker te 'roepen'. Van kliekvorming heb ikin ieder geval niets gemerkt. Mensen die elkaar al wat langer kennenreageren waarschijnlijk gewoon wat sneller op elkaar.In ieder geval alle succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 lenieje moet gewoon eens terug lezen van jezelfje geef ook hele rare afwijzende antwoorden kijk dat jij aan de zuip gaat kan niemand wat aan doenmaar zeg gewoon dat je hulp nodig heb en draai er niet om heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 oke....heb hulp nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 en hoe kom het dan dat je weer ben gaan drinken lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 stress...zorgen...geldproblemen...gezondheidsproblemen etc...word dol van mezelf......maar ga nu even eten maken voor de mannen...tot straks....( als het nog mag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goeie avond kanjers,Ben net terug maar wil toch graag mee doen met het dagpact, kan dat nog? Heb nog niets terug gelezen alleen van het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: wijfieWijfie Snoep Bor Shahire An Willbolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 nou lenie..al die dingen heb ik ookmaar toch ga ik niet drinken...want het blijf toch bestaanvoelde je je eigen beter toen je weer dronk dan waren de zorgen weg?en als je geld problemen heb kan je geen drank kopentuurlijk lenie ben je hier altijd welkom...maar stel je eigen een beetje anders opwe kunnen de problemen voor elkaar niet oplossen maar we kunnen er wel over pratenen meestal lucht dat wel een beetje opnou ga lekker koken want dat kan je goed en stop weer met drinkenkost alleen maar geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Wat me wel opvalt is dat als ik zie hoeveel mensen zich hebben voorgesteld bij Wie is Wie er maar heel weinig van die mensen ook op het forum komen. Het is al niet makkelijk om over je problemen te praten met anderen maar soms is het ook wel een beetje kliekjes die aan elkaar plakken waar maar moeilijk tussen te komen is. Trouwens de opmerking van Jopie vond ik nu ook niet erg uitnodigend om op het forumte blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 aicha jopie is wel eerlijk hoe hard het soms ook ismaar hou daar meer van dan dat zoetsappigeen wie jopie ken snap dat denk ook welsoms is de harde hand beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Lenie drink je al anderhalve week???? Hier schrik ik van zeg. Ja vorige week heb ik bijna niet achter de p.c. gezeten omdat ik bezoek had maar ik kan me toch zo moeilijk voorstellen dat niemand dat opgepikt heeft. Als je ziet dat, als er iemand dreigt te gaan drinken of al heeft gedronken, we er met z'n allen tegenaan gaan om die persoon te helpen, snap ik niet dat dat bij jou niet gebeurd is. Heb je duidelijk gezegd dat je weer drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Wijfie zou ik mezelf toch bijna vergeten;WijfieSnoepBorShahireAnWillSowhatAicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: NietsEn hiermee bedoel ik lang niet iedereen, ik ben super blij met de lieve reacties die ik wel heb gehad en die me er doorheen hebben getrokken. Maar ik vind dat de 'echte' problemen de laatste tijd de overhand hebben en dat de 'kleinere' problemen hierdoor volledig aan de kant worden geschoven. En geloof me ik zou niet in de schoenen willen staan van de mensen met de grote problemen, absoluut niet en heb zeker respect voor hun aanpak. Maar dit moet niet de overhand gaan bieden Niets het is een normale menselijke reactie dat men eerst diegene helpt die het moeilijkst zitten, en daarna komen de mensen die het wat minder moeilijk hebben. Dat is in r.l. ook zo, en dus hier niet anders. Mensen die het erg moeilijk hebben gaan nu eenmaal voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden