Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lenie

van de week vroeg yvonne nog volgens mijn..dat ze iets niet snapte wat je op geschreven had
en toen antwoorde jij...als ik het maar snap..en weg was je
je moet er ook wel voor open staan

ik zie niet dat jij buiten gesloten wordt of een ander
ja de anderen kennen mekaar allang langer en inderdaad het duurt even voor je iedereen ken
en het zou niet met iedereen klikken..maar dat hoef toch niet
en als ze je niet horen roep je gewoon nog een keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoepje....het gaat mij er niet om dat ik iedereen wil leren kennen.
het gaat mij er om dat als ik de laatste 1,5 week al ( oke via een omweg) aangeef dat ik weer flink aan de zuip ben
dat er niemand, maar dan ook niemand reageerd....

@ Jopie..... leuke opmerking...helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, het maakt me ontzettend kwaad dat je Lenie verongelijkje 2 noemt, dat betekend vast dat ik verongelijkje 1 ben. Nou ja dan maar.
En sowhat ik zoek geen vriendinnetjes, maar wel een leuke en lieve groep die elkaar erdoor kan trekken in moeilijke tijden.
En hiermee bedoel ik lang niet iedereen, ik ben super blij met de lieve reacties die ik wel heb gehad en die me er doorheen hebben getrokken. Maar ik vind dat de 'echte' problemen de laatste tijd de overhand hebben en dat de 'kleinere' problemen hierdoor volledig aan de kant worden geschoven. En geloof me ik zou niet in de schoenen willen staan van de mensen met de grote problemen, absoluut niet en heb zeker respect voor hun aanpak. Maar dit moet niet de overhand gaan bieden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sowhat

Lenie


,ik behoor ook niet tot de groep die elkaar al langer kennen,toch heb ik niet het gevoel buiten gesloten te worden.


Kom op zeg,jij en Niets zijn volwassen vrouwen,gewoon zeggen wat je te zeggen hebt,niet dat kinderachtige dat ze geen vriendinnetjes met je willen zijn.




ik hoef ook geen vriendinnetjes te worden.
'k wil gewoon antwoord......
en ben niet voor niets weinig hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, Niets,

Jullie hebben je toch zeker niet negatief laten beïnvloeden door de
mijns inziens ziekelijke postings van ene 'kirkie' onlangs. Dit leek
alleen maar op een poging om onrust te zaaien en misschien wel
mensen mee te slepen in een val.

Wat betreft reacties op berichten: misschien is het op dit forum wel
nodig om wat harder en vaker te 'roepen'. Van kliekvorming heb ik
in ieder geval niets gemerkt. Mensen die elkaar al wat langer kennen
reageren waarschijnlijk gewoon wat sneller op elkaar.

In ieder geval alle succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou lenie..al die dingen heb ik ook
maar toch ga ik niet drinken...want het blijf toch bestaan
voelde je je eigen beter toen je weer dronk dan waren de zorgen weg?
en als je geld problemen heb kan je geen drank kopen

tuurlijk lenie ben je hier altijd welkom...maar stel je eigen een beetje anders op
we kunnen de problemen voor elkaar niet oplossen maar we kunnen er wel over praten
en meestal lucht dat wel een beetje op

nou ga lekker koken want dat kan je goed en stop weer met drinken
kost alleen maar geld

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me wel opvalt is dat als ik zie hoeveel mensen zich hebben voorgesteld bij Wie is Wie er maar heel weinig van die mensen ook op het forum komen. Het is al niet makkelijk om over je problemen te praten met anderen maar soms is het ook wel een beetje kliekjes die aan elkaar plakken waar maar moeilijk tussen te komen is. Trouwens de opmerking van Jopie vond ik nu ook niet erg uitnodigend om op het forum
te blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie drink je al anderhalve week????:o Hier schrik ik van zeg. Ja vorige week heb ik bijna niet achter de p.c. gezeten omdat ik bezoek had maar ik kan me toch zo moeilijk voorstellen dat niemand dat opgepikt heeft. Als je ziet dat, als er iemand dreigt te gaan drinken of al heeft gedronken, we er met z'n allen tegenaan gaan om die persoon te helpen, snap ik niet dat dat bij jou niet gebeurd is. Heb je duidelijk gezegd dat je weer drinkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Niets

En hiermee bedoel ik lang niet iedereen, ik ben super blij met de lieve reacties die ik wel heb gehad en die me er doorheen hebben getrokken. Maar ik vind dat de 'echte' problemen de laatste tijd de overhand hebben en dat de 'kleinere' problemen hierdoor volledig aan de kant worden geschoven. En geloof me ik zou niet in de schoenen willen staan van de mensen met de grote problemen, absoluut niet en heb zeker respect voor hun aanpak. Maar dit moet niet de overhand gaan bieden



Niets het is een normale menselijke reactie dat men eerst diegene helpt die het moeilijkst zitten, en daarna komen de mensen die het wat minder moeilijk hebben. Dat is in r.l. ook zo, en dus hier niet anders. Mensen die het erg moeilijk hebben gaan nu eenmaal voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...