Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @Jaap die pannenkoeken kunnen wel deze kant uit. LEKKER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Heerlijk, zo af en toe naar de zee.Met stress, is het heerlijk om langs de waterlijn te lopen, dan wordt men een ander mens.En de waterleidingduinen.Heel mooi. Bramen geplukt.Anna is ook met mij naar dit heerlijke oord geweest.Zij ziet weinig zee.Ik las je nog net.Ga lekker uitwaaien na de Fysio.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Zo is het toch Adam.Lekker een dagje naar het strand.Ga goed kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ik wil ook zo graag aan zee wonen lijkt me heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Snoepje, vurrukuluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Snoep, kijk eens een stukkie terug, heb je een vraag gesteld:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Soothe woon jij ook aan zee dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 pb aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 maar amsterdam vind ik ook helemaal te gekzal wel op de albert cuyp willen wonen of op de dam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nee Aicha, in Amsterdam.Dat is zelfs op de fiets te doen en heb ik vroeger gedaan.Kom ik 's avonds van het strand. Fiets gestolen!!Aan de duinrand tegen het prikkeldraad. Weg fiets.Ik word nog boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Zee vind ik geweldig voor een tijdje maar dan ga ik het bos weer zo missen.Tijdje geleden een dagje met mijn broer naar Rockanje geweest loop je vanaf het strand het bos in geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Amsterdam is ook leuk maar ik blijf een bosjesmens.Al weer wat beter Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 nee ben toch echt wel een stadsmenshet weer is beter dus scoote is ook weer beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bossen ook heerlijk Aicha.Ik vind het allemaal lekker.Maar zo'n dagje zon en wind, dat lekker relekste gevoel,na een dag aan zee is heerlijk.Zeker voor een stadsmens, hoewel ik een beetje uit het centrum zit.Beetje Marrakech hier, dat wel.Ach, hier vind je wat, daar laat je wat.Lieve mensen, er roept een plicht.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nou effe snel.Een ietsie pietsie.Ogen voelen wat beter.Nog wat wat klammig en verhit.Beetje weggetrokken, maar het komt goed.Dank allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Soothe heeft gelijk alles is leuk stad, strand, bos. Je moest eigenlijk telkens even een tijdje ergens anders kunnen wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Oh Borretje,Borretje, ik steek u een riem onder het hart.Of zeg ik het verkeerd om.Laat maar het gaat om het gebaar.Borretje, sta sterk.Je hebt veel te regelen begrijp ik.Dat vraagt een helder koppie.Toon je karakter, nu het er op aan komt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 hoihoimet het weekend voor de deur heb ik t nu wel heel lastigik zou vandaag bloed gaan prikken ivm leverwaardenmaar ik zit zo te denken dat het eigenlijk geen goed idee is omdat nu te doen wantik heb nu echt zo t idee om dan na t prikken en in het weekend lekker te gaan drinken omdat ze het dan toch niet meer kunnen terug zienik zat nog te twijfelen om mn behandelaarte mailen hier over maar dat duur altijd zo langvoor je antwoord krijgt en hier op t forumis het meestal gelijk na t posten dat je al een reactie hebt van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Zeg MarQ, wat nu.Ik zie dat je een maand droog staat.En nu zulke zotte ideeën.Je zit toch niet op Forum om "lekker" te gaan drinken.Even het walletje bij het schuutje houden hè.Gefeliciteerd met je maand en op naar de twee.Gewoon laten prikken en geen drank.Wat een borrelpraat zeg.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Soothehet is idd een zot ideemaar de trek die ik dan even hebmaakt zulke gedachtes in mn hoofttrek is met 30 min over dan is alles weer normaal .maar ik moet t toch even van me afschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 marc heb al heel de dag trek..maar toch doe ik het nietga maar stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Marq, alles tussen de afwas door.Inderdaad de trek stijgt naar een hoogtepunt.Soms om gek te worden.En dan ho stop. Net als je denkt nu wordt ik gek (wat je niet wordt) zakt het.Even afleiden. Zorg voor een volle maag en veel drinken.De leidingen spoelen.En ja, je moet van je afschrijven.Mij heeft dat altijd geholpen.Ook ik kon jammeren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hier ook zo, maar ik neem de eerste niet vandaag. Veel werk hier, maar eens zo plezant als de zon schijnt Morgen ben ik voor 3 dagen naar de Ardennen, zonder laptop, dus ......Borrie, jij sterke meid Goeiemiddag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Maar ik doe het lekker niet. wij doen het lekker nietja het raast door me lichaam...ben helemaal op gejaagd..bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 wijfie ik doe wel mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden