will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hé, iedereen gaat hier ineens lopen ? Mijn koffer is nog niet gepakt hoor !!Yajala.....hele dikke en heel veel . Maak er een superdagje van Vannacht lig ik nog alleen, maar morgen en overmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Wijfie ga ook nog even lezen maar ook lekker slapen voor straks hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dan zou ik die koffer maar snel gaan inpakken Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Niet te geloven wat ik er allemaal lig in te proppen Sha. Ik lijk wel een vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Trouwens heb het ook droog gehouden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Will ,ga je een wereldreis maken of zo???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Flink op die koffer gaan zitten straks Will, gaat ie vanzelf wel goed dicht Je kunt ook de koffer induiken............nou, laat maarben nu echt echt echt weg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hoi Aicha, neen, 3 dagen ardennen, maar met dit kwakkelweer moet je alles meenemen hé, koude en warme kleren, want zoals het hier omslaat Is zo'n kleine koffer en heb serieus moeten duwen om hem dicht te krijgen. Wedde dat ik nog vanalles vergeten ben ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 De koffer induiken Heeft dit bij jullie dezelfde betekenis dan bij ons ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Welterusten jongelui, ik hou het niet meer vol. Wakker blijven bedoel ik. Ik ga even muggen vangen en dan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik was weg geloof ik maar (ff snel nog) het zal vast dezelfde betekenis hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jaap, volgens mij kun je beter schaapjes gaan tellen dan muggen vangen.......sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goe vangen Jaap, kan ik je inhuren ?? Sweet dreams, ik bijna klaar hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Snoep: dit is de tweelingzus van Shahire, Sha is al naar bed hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dag tweelingzus, jullie lijken erg goed op elkaar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Sha krijgt billekoek van Snoep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Haha, alleen ben ik veel leuker dan Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Er is maar een leuke Sha en dat is Sha dus dat kan jij niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Awel, ik geloof da sé, maar alleen omdat je de tweelingzus bent hé Woont snoep bij Sha ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Okay, ben er klaar voor. Adios frummers, tot maandagavond hopelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dank je Aicha...dank je...die zus van mij kan af en toe vervelend zijn hoordenkt dat ze thuis de leukste ismaar dat is de deurkruk...want die geeft iedereen een hand Will, ik heb wel snoep in huis.............en volgens mij is het alleen maar een goed teken als je maandagavondnog niet hier bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden