Gaby Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Thanx Witte, weer wat geleerd, en toch fijn dat we het samen droog gehouden hebben En Will is de onderooglidcorrectie bevallen? Raad je het een ieder aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Een alcoholist is iemand die verslaafd is aan alcohol.Dat kan op vele manieren. Belangrijk kenmerken zijn obsessieve gedachten hebben over het gebruiken, nuttigen van alcohol. Meer drinken dan je van te voren wou. (Als je al een voornemen had.) Daar had ik erg last van, die dingen. En nog houdt alcohol, hoewel ik het niet drink, me enorm bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Ik denk dat Will met een boot aan het stoeien is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Bij thema's staan ontzettend veel discussies en onderzoeken waarom een alcoholist een alcoholist is Jaap.Als je daar zoekt, komt je vast verder met de vraag die je momenteel aan het bezig houden is.En Harry die is jarigVan harte gefeliciflapstaart Harryen een fijne dag toegewenst:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Zal eens zoeken Witte, maar een andere dag, want het is bedtijd voor mij.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Truste Jaap, slaap lekker,Ik ga ook maar is.Ben nog een beetje te wakker eigenlijk.Maar goed, slaap je niet dan rust je toch is de uitspraakDie dan maar opvolgenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 quote: Originally posted by: JaapEen alcoholist is iemand die verslaafd is aan alcohol. Dat kan op vele manieren. Belangrijk kenmerken zijn obsessieve gedachten hebben over het gebruiken, nuttigen van alcohol. Meer drinken dan je van te voren wou. (Als je al een voornemen had.) Daar had ik erg last van, die dingen. En nog houdt alcohol, hoewel ik het niet drink, me enorm bezig. mij ook ga maar proberen verder te slapen, dan hopelijk morgen uitgeslapen en vol energie,ja daar ga ik voor slaap lekker allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden